Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset, pysykää nyt ihmeessä kotimaassa koronaviruksen vuoksi

Vierailija
26.02.2020 |

Tiedän kulkeneeni siinä samassa junassa, jossa tämä tuorein "Jyväskylän" (oikeasti siis myös Helsinki-Vantaan lentokentän, Tikkurilan ja ties minkä) alueen koronavirutapaus. Oireita odotellessa, eihän tässä olla kuin pienen vastasyntyneen vanhempi... Tältäkin oltaisiin voitu välttyä, jos tämä palikka olisi pysynyt nyt toistaiseksi kotimaassaan. Mutta ei, pakko matkustaa. Itse pysyn nyt kotona ainakin niin kauan, kunnes tieto julkistetaan. Olen kyllä varma, että tyypillä on korona, koska hänellä on "sellaisia oireita." Eli tietää matkustaneensa koronavirusalueella, ja nyt on sitten keuhkot prakaamassa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, matka on maksettu ja finnair ei suostu antamaan rahoja takaisin. Viimeinen lentomaili, vain sairastumalla koronaan voit saada rahat takaisin.

Vierailija
2/52 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta ihana tilanne sinulla, kun ei tarvitse mennä mihinkään ihmisten ilmoille. Jos on vaikka sellaisessa työssä jossa on matkustettava, ei auta sanoa työnantajalle, että yksi av-mamma käski pysyä kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sillä on vaan influenssa. Et voi tietää vielä.

Ja tasan lähden Lontooseen perjantaina.

Vierailija
4/52 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin niin tympäsee ihmisten omahyväisyys ja itsekkyys, kun pitää matkustaa tämmösenä aikana!

terv. Pienen vauvan äiti

Vierailija
5/52 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla lentokone oisi, niin lentäisin. Jos mulla olis raketti, niin tarkistaisin onko maailma pyöreä vai litteä.

Zinc

Nyt juon vain lattea. 

Vierailija
6/52 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta ihana tilanne sinulla, kun ei tarvitse mennä mihinkään ihmisten ilmoille. Jos on vaikka sellaisessa työssä jossa on matkustettava, ei auta sanoa työnantajalle, että yksi av-mamma käski pysyä kotona.

Olen työelämässä, mutta pystyn onneksi tekemään kotoa käsin. Ja onhan se tärkeämpää toki uhrata elämänsä työlle ja vaikka kuolla sen puolesta, mitäs muuten sitä täällä pallolla ollaan...

Aloittaja

Vierailija
7/52 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin niin tympäsee ihmisten omahyväisyys ja itsekkyys, kun pitää matkustaa tämmösenä aikana!

terv. Pienen vauvan äiti

Siinon semmoinen ongelma, että mä kuulin coronasta jo 20 vuotta sitten. Ei sitte olis tullu koskaan matkusteltua.

Zinc

Vierailija
8/52 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja lentomatkailu joka tapauksessa saastuttaa. Suojellaan luontoa.

Vierailija
9/52 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako tuo saastuttaja maksaa korvauksia jos sun lapselle käy jotain? Onko naama tiedossa? Näiden ulkomailla matkustajien myrkyttäjien naamat pitäisi kuvauttaa ja laittaa jokaisen lyhtypylvääseen kuva missä teksti varo tätä saastuttajaa. Sitten tervaus höyhenissä ja karanteeniin virumaan.

Vierailija
10/52 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyti lässyti. Pysy sinä vaikka seuraavat 10 vuotta kotonasi ja hamstraa puoleksi vuodeksi kaapit täyteen. Minulla on lento Italiaan ensi viikoksi eikä voisi vähempää pelottaa koronavirus.

Vierailija
11/52 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työelämässä, mutta pystyn onneksi tekemään kotoa käsin. Ja onhan se tärkeämpää toki uhrata elämänsä työlle ja vaikka kuolla sen puolesta, mitäs muuten sitä täällä pallolla ollaan...

Aloittaja

No niin. Rauhoitu ja ota huomenna vaikka yhteyttä neuvolaan, niin saat ammatti-ihmisiltäkin rauhoittelua hysteriaasi.

Vierailija
12/52 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitatte mulle kolehdin pystyyn, jolla maksatte mun 450 euron lentoliput, niin en matkusta.

Vierailija
13/52 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap:llä molemmat airot vedessä?

Vierailija
14/52 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

terv. Pienen vauvan äiti

Minua taas tympäisee te kateelliset ulisijat, joilla ei edes olisi varaa matkustaa ja siksi vänistään ja volistaan kun joku matkustaa.

Vierailija
15/52 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut itsekin olit matkalla jostain johonkin, kun kerran olit tän ihmisen kanssa samassa junassa? Mikä oli sun tekosyysi poistua kotoa?

Työmatkalla vastasyntyneen kanssa?

Vierailija
16/52 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaako tuo saastuttaja maksaa korvauksia jos sun lapselle käy jotain? Onko naama tiedossa? Näiden ulkomailla matkustajien myrkyttäjien naamat pitäisi kuvauttaa ja laittaa jokaisen lyhtypylvääseen kuva missä teksti varo tätä saastuttajaa. Sitten tervaus höyhenissä ja karanteeniin virumaan.

Sinä voisit hakea apua kun on noin omituisia väkivaltafantasioita.

Vierailija
17/52 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha luulla, että nää päästäiset maksaisi mitään korvauksia. Enkä halua korvauksia. Haluan olla terve niin kauan kuin se on mahdollista, ja nähdä lapsen kasvavan. No, lupaan ainakin pistää blogin pystyyn siitä, mitä on sairastaa se virus. Siitähän voisi saada hyvin hynää, kun kuvailee taudin etenemistä ja kulkua. Teholla ja ruumiinvalvojaisista vielä kivat päätösjaksot...

Vierailija
18/52 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan suomalaista oli eilen katsomas Champions-leaguen peliä Napolissa. Siellä korona rules.

Vierailija
19/52 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätte varmaan, että ei sitä kaikki voi vain jäädä kotiin jos vähän köhittää. Eihän täällä kukaan kävisi töissä, tai ylipäätään missään.

Vierailija
20/52 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut itsekin olit matkalla jostain johonkin, kun kerran olit tän ihmisen kanssa samassa junassa? Mikä oli sun tekosyysi poistua kotoa?

Työmatkalla vastasyntyneen kanssa?

Niin, matkustin kotimaassani kaupasta kotiini, sitä ennen kodista kauppaan samalla hemmetin junalla. Eli heh heh.

Aloittaja