Ihmiset, pysykää nyt ihmeessä kotimaassa koronaviruksen vuoksi
Tiedän kulkeneeni siinä samassa junassa, jossa tämä tuorein "Jyväskylän" (oikeasti siis myös Helsinki-Vantaan lentokentän, Tikkurilan ja ties minkä) alueen koronavirutapaus. Oireita odotellessa, eihän tässä olla kuin pienen vastasyntyneen vanhempi... Tältäkin oltaisiin voitu välttyä, jos tämä palikka olisi pysynyt nyt toistaiseksi kotimaassaan. Mutta ei, pakko matkustaa. Itse pysyn nyt kotona ainakin niin kauan, kunnes tieto julkistetaan. Olen kyllä varma, että tyypillä on korona, koska hänellä on "sellaisia oireita." Eli tietää matkustaneensa koronavirusalueella, ja nyt on sitten keuhkot prakaamassa.
Kommentit (52)
No mutta ihana tilanne sinulla, kun ei tarvitse mennä mihinkään ihmisten ilmoille. Jos on vaikka sellaisessa työssä jossa on matkustettava, ei auta sanoa työnantajalle, että yksi av-mamma käski pysyä kotona.
Tai sitten sillä on vaan influenssa. Et voi tietää vielä.
Ja tasan lähden Lontooseen perjantaina.
Muakin niin tympäsee ihmisten omahyväisyys ja itsekkyys, kun pitää matkustaa tämmösenä aikana!
terv. Pienen vauvan äiti
Jos mulla lentokone oisi, niin lentäisin. Jos mulla olis raketti, niin tarkistaisin onko maailma pyöreä vai litteä.
Zinc
Nyt juon vain lattea.
Vierailija kirjoitti:
No mutta ihana tilanne sinulla, kun ei tarvitse mennä mihinkään ihmisten ilmoille. Jos on vaikka sellaisessa työssä jossa on matkustettava, ei auta sanoa työnantajalle, että yksi av-mamma käski pysyä kotona.
Olen työelämässä, mutta pystyn onneksi tekemään kotoa käsin. Ja onhan se tärkeämpää toki uhrata elämänsä työlle ja vaikka kuolla sen puolesta, mitäs muuten sitä täällä pallolla ollaan...
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Muakin niin tympäsee ihmisten omahyväisyys ja itsekkyys, kun pitää matkustaa tämmösenä aikana!
terv. Pienen vauvan äiti
Siinon semmoinen ongelma, että mä kuulin coronasta jo 20 vuotta sitten. Ei sitte olis tullu koskaan matkusteltua.
Zinc
Joo ja lentomatkailu joka tapauksessa saastuttaa. Suojellaan luontoa.
Meinaako tuo saastuttaja maksaa korvauksia jos sun lapselle käy jotain? Onko naama tiedossa? Näiden ulkomailla matkustajien myrkyttäjien naamat pitäisi kuvauttaa ja laittaa jokaisen lyhtypylvääseen kuva missä teksti varo tätä saastuttajaa. Sitten tervaus höyhenissä ja karanteeniin virumaan.
Lässyti lässyti. Pysy sinä vaikka seuraavat 10 vuotta kotonasi ja hamstraa puoleksi vuodeksi kaapit täyteen. Minulla on lento Italiaan ensi viikoksi eikä voisi vähempää pelottaa koronavirus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työelämässä, mutta pystyn onneksi tekemään kotoa käsin. Ja onhan se tärkeämpää toki uhrata elämänsä työlle ja vaikka kuolla sen puolesta, mitäs muuten sitä täällä pallolla ollaan...
Aloittaja
No niin. Rauhoitu ja ota huomenna vaikka yhteyttä neuvolaan, niin saat ammatti-ihmisiltäkin rauhoittelua hysteriaasi.
Jos laitatte mulle kolehdin pystyyn, jolla maksatte mun 450 euron lentoliput, niin en matkusta.
Onkohan ap:llä molemmat airot vedessä?
Vierailija kirjoitti:
terv. Pienen vauvan äiti
Minua taas tympäisee te kateelliset ulisijat, joilla ei edes olisi varaa matkustaa ja siksi vänistään ja volistaan kun joku matkustaa.
No mut itsekin olit matkalla jostain johonkin, kun kerran olit tän ihmisen kanssa samassa junassa? Mikä oli sun tekosyysi poistua kotoa?
Työmatkalla vastasyntyneen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Meinaako tuo saastuttaja maksaa korvauksia jos sun lapselle käy jotain? Onko naama tiedossa? Näiden ulkomailla matkustajien myrkyttäjien naamat pitäisi kuvauttaa ja laittaa jokaisen lyhtypylvääseen kuva missä teksti varo tätä saastuttajaa. Sitten tervaus höyhenissä ja karanteeniin virumaan.
Sinä voisit hakea apua kun on noin omituisia väkivaltafantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha luulla, että nää päästäiset maksaisi mitään korvauksia. Enkä halua korvauksia. Haluan olla terve niin kauan kuin se on mahdollista, ja nähdä lapsen kasvavan. No, lupaan ainakin pistää blogin pystyyn siitä, mitä on sairastaa se virus. Siitähän voisi saada hyvin hynää, kun kuvailee taudin etenemistä ja kulkua. Teholla ja ruumiinvalvojaisista vielä kivat päätösjaksot...
Montakohan suomalaista oli eilen katsomas Champions-leaguen peliä Napolissa. Siellä korona rules.
Ymmärrätte varmaan, että ei sitä kaikki voi vain jäädä kotiin jos vähän köhittää. Eihän täällä kukaan kävisi töissä, tai ylipäätään missään.
Vierailija kirjoitti:
No mut itsekin olit matkalla jostain johonkin, kun kerran olit tän ihmisen kanssa samassa junassa? Mikä oli sun tekosyysi poistua kotoa?
Työmatkalla vastasyntyneen kanssa?
Niin, matkustin kotimaassani kaupasta kotiini, sitä ennen kodista kauppaan samalla hemmetin junalla. Eli heh heh.
Aloittaja
Ei voi, matka on maksettu ja finnair ei suostu antamaan rahoja takaisin. Viimeinen lentomaili, vain sairastumalla koronaan voit saada rahat takaisin.