Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko koskaan lopettanut tapailua naisen kanssa?

Vierailija
26.02.2020 |

Vaikka nainen olisi halunnut jatkaa? Mistä syystä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari FWB-suhdetta lopetin, kun aloin vakavalla mielellä tapailla nykyistä puolisoani. Eipä siinä mitään ihmeellistä ollut puolin eikä toisin, kaikille oli selvää että niin kävisi jos toisen osapuolen elämäntilanne muuttuu. Eli ei ehkä ole oikein sanoa, että toinenkaan olisi "halunnut jatkaa".

Vierailija
2/16 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena monesti. Kun suhteet muuttui arkisiksi viimeistään vuoden kuluessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät vain kehtaa myöntää, koska on häpeällistä mieheltä tehdä noin raukkamaisesti. Kuka kehtaisi myöntää esimerkiksi kavereilleen lopettaneensa tapailun ihastuneen naisen kanssa?

Vierailija
4/16 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin suhdetta olen lopettanut itse omasta aloitteestani. En tiedä olisiko nainen kummassakaan tapauksessa halunnut jatkaa - eikä sillä asialla siinä tilanteessa ole mitään väliäkään. Kun tehdään harkittu päätös, niin sitten siitä pidetään kiinni.

Suhteen lopettamisen syynä on ollut em. naisten negatiivinen ja vähättelevä asennemaailma. Aikani asiasta enemmän tai vähemmän hienovaraisesti huomautettuani tajusin että toista ihmistä ei voi muuttaa. 

Tasapuolisuuden vuoksi tunnustan myös itsekin tulleeni jätetyksi. Jos on ollut hyvä syy, niin asia minun puolestani O.K.

Vierailija
5/16 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaikka olen nainen: lukuisat miehet vuosikymmenien varrella ovat lopettaneet tapailun. Eihän siinä ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
6/16 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettanut kun todennut ettei toinen kiinnosta minua. Miksi roikuttaa toista?

Vierailija
7/16 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja varmaan haluaa tietää syitä, miksi ei ole kiinnostanut jatkaa. Aika itsestäänselvää, että kiinnostus on loppunut, mutta miksi? Tai jos jollakulla ei ole loppunut kiinnostus, vaan on ollut jokin muu syy, niin mikä sellainen voisi olla.

Vierailija
8/16 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies sanoi, ettei ole kemiaa, en ole tarpeeksi hyvä enkä sitä mitä hän etsii.

Vierailija
9/16 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tosi nuoria. Tyttö oli aika ylipainoinen ja sellaisesta tyypillisestä w t perheestä. Kun hänen äitinsä alkoi ehdotella, että mentäisiin kihloihin, tajusin kuinka eri maailmoista ollaan. Sitten oikeastaan vasta erottuani tajusin kuinka paljon tuo tapailusuhde oli jo pidemmän aikaa tuntunut ahdistavalta.

M46

Vierailija
10/16 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Joka kerta kun nainen on tokaissut olevansa paksuna, minä ghostaan.

En todellakaan jää selvittelemään moisten kurahaarojen kanssa olenko minä se isä vai joku monista muista.

Vierailija
11/16 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lopettanut. hänen päänsä oli aivan tyhjä.

Vierailija
12/16 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin poikamiesaikojeni fwb - kaunis, kunnianhimoinen, kikkelinhimoinen ja täysbitch. Vaihdoin hänet tavistiinaan, kaikessa mahdollisessa vastakohtaan. Koska arvelin etten pysty pitämään, toisin kuin taviksen.

Vierailija
13/16 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. - olen ollut sekä jätetty että itse jättäjä. - Mutta kahden kauppa, kolmannen korvapuusti vai miten se meni eli miksi avaisin äällä syyn sille, miksi parisuhteemme päättyi? - No voin avata, että näkemyksemme tulevaisuudesta oli sen verran erilasiet. Itse en esimerkiksi ollut halukas saamaan jälkikasvua opiskeluaikana, kun taas yttöystäväni ei nähnyt laps(i)en saamisessa mitään onhelmaa. - Toki tiedän, että on ihmisiä, jotka oikein erinomaisesti onnistuneet yhdisämään yliopisto-opiskelun ja laps(i) saamisen ja perhe-elämän mutta ise en ollut siihen valmis. Onneksi tilanteemme ei edennyt niin pitkälle, etä hän olisi ollu raskaana. 

Vierailija
14/16 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja varmaan haluaa tietää syitä, miksi ei ole kiinnostanut jatkaa. Aika itsestäänselvää, että kiinnostus on loppunut, mutta miksi? Tai jos jollakulla ei ole loppunut kiinnostus, vaan on ollut jokin muu syy, niin mikä sellainen voisi olla.

Tapailu on kuitenkin paljolti tutustumista ja selvittelyä herääkö ihastus/rakkaus.

Vierailija
15/16 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen monituista kertaa olen jättänyt. Ei ole ollut kiinnostusta.

Vierailija
16/16 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta munassa.

Joka kerta kun on paljastunut että akka on hullu ja juoppo. Herpes tietenkin on piste iin päällä.

Ts. vaarallinen itselleen ja muille.

Tuollaisiahan on kapakat täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan