Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listataan edes vähän "terveellisemmät" herkut

Vierailija
26.02.2020 |

Edotan: suklaarusinat.
Keskikää mulle joku ei-hirveän-epäterveellinen suolainen mättö kun lapset on mummolassa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jogurtti/maustamaton rahka ja sokeroimaton mehukeitto. Tai teet mehukeiton itse ja mahdollisimman vähän sokeria tai karppisokeria.

Vierailija
42/46 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun tarkoitus ei ole kerätä terveysruokia kun kaikki tietää muutenkin että hedelmien ja marjojen vetäminen ihan sellaisenaan on mahdottoman reipasta ja kunnollista, mutta kuka tekee sitä kun haluaa kunnon mättöä kun lapset on mummolassa? T. Ap joka lähtee kohta kauppaan.

Silloin tehdään sitä kunnon mättöä, eikä mitään korvikkeita. Kun se arjen perusta on kunnossa sillä ei ole mitään väliä.

Joo näin, mut ollaan lomailtu tällä viikolla ja ravattu sukulaisten ja kavereiden luona ja epäterveellisestä mätöstä ei ole ollut pulaa. Toisaalta nyt kun oon vihdoin yksin niin porkkanaraaste ei innosta.... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaarusinat...no huh...ihan reippaasti niissä on kaloreitakin mutta tämän päälle glykeeminen indeksi on 88, melkein kuin pöytäsokeria söisi....mutta joo, jos ei lihominen haittaa.

Vierailija
44/46 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolapähkinät

Vierailija
45/46 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

somtam

Vierailija
46/46 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Viinirypäleet: pienet, pyöreät tai vain vähän soikeat ja vaaleamman violetit on omien havaintojen mukaan makeampia kuin suuret ja todella tummanväriset rypäleet

- Kananmunapohjainen pizza, maltillisesti tai ei ollenkaan juustoraastetta

- Porkkanaa, kurkkua ja paprikaa ja kermaviilidippiä

- Linssisipsit on edes vähän parempi vaihtoehto kuin megapussi normisipsejä, ja ihan hyviäkin ovat (omaan makuun)

Jos vähän överimmäksi tahtoo vetää niin mä olen joskus herkutellut sellaisella paksulla turkkilaisella jugurtilla ja hillolla, kunhan ei lusikkatolkulla kaavi sitä hilloa jugurtin päälle. Joskus teen myös hedelmäsalaatin kulhoon, mutta oon törkee hedelmähiiri ja vedän sitten sen valtavan salaattikulhollisen hedelmäsalaattia kerralla tai kahdella. Hedelmissäkin on sokeria.