Paljonko maksat puhelinliittymästäsi?
Liittymien hinnat on nousseet, ei ole kohta varaa enää pitää puhelinta. Minkä firman liittymä sulla on ja paljonko maksat siitä? Tarvisin rajattomat puhelut ja viestit ja jonku 150 M. Tyrkyttävät vaan 25,90 eurolla liittymää, halvemmalla ei muka pysty. 5g:tä en tarvitse.
Kommentit (17)
Minulla oli 4g paketti enson 18,90e/kk ja nyt antovat jatkotarjouksen 21,90e/kk. Muut olisivat tarjonneet tosiaan alimmillaan 25,90e ja 5g liittymää 31,90... mutta rajussa nousussa ovat ja pohdin myös siirtymistä takaisin perusluuriin ja johki moi tms liittymään. Oikeaa kilpailua ei tunnu isojen operaattoreiden välillä olevan.
Sama tarina, numeronsiirtoprosessin aloituksen jälkeen hinta 19,99 €.
Paitsi nyt jäi harmittamaan tuo 0,09 euroa :D
22,90e. Toukokuusta alkaen pari euroa enemmän.
Kun takavuosina selvisin 14 eurolla niin tämä tuntuu ryöstöhinnalta.
Mulla on moi max 22€ kuukaudessa kaikki puhelut, tekstarit ja rajaton 200m netti. Näköjään muualta saattaisi saada muutaman euron halvemmalla.
Työnantajan liittymä eli maksan vain verotuksessa veroprosentin verran 20 eurosta. Todellisuudessa oma puhelinlaskuni olisi alle tuon kustannuksen, koska lähinnä tulee whatsapin kautta kommunikoitua tutuille ja olen useimmiten wi-fin saavutettavissa.
Operaattorit ovat isoja sähkönkuluttajia. Ainakin Telia on valittanut kustannusten nousua sähkön hinnan takia. Sen kyllä tietää, että liittymien maksut eivät laske, vaikka sähkön hinta on jo laskenut huipustaan nelkoisesti.
Moi maksaa 13 euroa. Siinä on tiedonsiirtoa "vain" 6 Gigaa, mutta töissä on verkko ja kotona Moi:n mobiiliverkko 18 euroa kuussa. Milloinkaan ei ole tarvinnut ostaa lisää kaistaa. Sitä saa näppäilemällä puhelimesta.
Elisa huoleton. Oli vuoden tarjouksessa 21,90, nyt sit normaalihinnalla 29,90. Kysyin muutama viikko takaperin olisko liittymätarjousta, mut ei kuulemma ollut. Ei ole varaa näin kalliisiin liittymiin, ihan vain siksi, että voi pitää älypuhelinta. Hyvä kun vastailitte, kyllä tosta pitää kymppi saada pois. Olen ollut heidän asiakkaanaan 2005 vuodesta asti. Nyt lähti vaihtoon.
Tossa siis rajattomat puhelut, txt ja data. Nopeus oliko 150? Kyllä se videoita jaksaa pyörittää.
Tässä on vielä se, että en soita kuin vanhemmilleni ja todella satunnaisia "viranomaispuheluita".
Txt en käytä vaan WA.
Prepaid liittymä, marraskuussa latasin 10€ ja vielä näkyy olevan jäljellä.
0,07 €/min tai viesti, noin joka 4 kuukausi lataan kympin.
Telia Dot lienee edullisin liitymä. Minimiveloitus 8€/kk, joka ainakin itselleni useimmiten riittää (eli maksetaan käytön mukaan, ja oma käyttöni useimmiten mahtuu tuohon 8 euroon).
19,90 tuollainen Telialta (netti 200M). Mutta vanha asiakas olen ja olin taas aloittanut numeronsiirron netissä dna:lle, sen se vaatii että saa kunnon tarjouksen.