Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pelannut tällä viikolla 40 tuntia pc.llä.

Vierailija
26.02.2020 |

Aika paljon, mutta vielä ihan ok jos jotkut vetää tuosta tuplat.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti poikateini

Vierailija
2/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet pelannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon, että tätä viikkoa on takana vasta 61 tuntia, niin onhan tuo aika paljon. On varmaan ollut hyvät sessiot. Tuplia ei kyllä kukaan ole ehtinyt vetää.

Vierailija
4/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan, kun pelasin vielä erästä suosittua videopeliä, pelasin vähintään 16 tuntia vuorokaudessa, usein enemmän. Parikin vuorokautta meni huomaamatta ilman unta suht usein. Lopetin jokunen vuosi sitten. En ole teinipoika.

Vierailija
5/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan, kun pelasin vielä erästä suosittua videopeliä, pelasin vähintään 16 tuntia vuorokaudessa, usein enemmän. Parikin vuorokautta meni huomaamatta ilman unta suht usein. Lopetin jokunen vuosi sitten. En ole teinipoika.

Sinun pitäisi kasvaa aikuiseksi eikä pelata.

Vierailija
6/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon, että tätä viikkoa on takana vasta 61 tuntia, niin onhan tuo aika paljon. On varmaan ollut hyvät sessiot. Tuplia ei kyllä kukaan ole ehtinyt vetää.

Siis keskimäärin usean viikon aikana. Pelaan rekka ja farming pelejä. Hunteria, rdr2, tropico yms. AP

Vierailija
7/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitettava suoritus, nostan hattua

Vierailija
8/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitäisi kasvaa aikuiseksi eikä pelata.

Olen aikuinen ja sanoin, että lopetin jo vuosia sitten. Etkö ymmärtänyt lukemaasi vai etkö välittänyt, koska piti päästä sanomaan, mahdollisesti trollaamaan`?

No. 4

Vierailija
9/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pelaillut noin 20h mobiilipeliä...

Vierailija
10/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelaan hyvin kausiluontoisesti. Silloin kun innostun jostain pelistä, niin voi kyllä mennä se 80 tuntiakin viikossa. Sitä innostusta kestää yleensä viikon tai pari, ja sitten voi taas mennä kuukausia hyvin vähällä pelaamisella tai kokonaan ilman. Opiskelija kun olen, niin pystyn ottamaan aikaa pelaamiselle niin paljon kuin haluan, kunhan ei ole joku tentti juuri tulossa tai pakollisia luentoja. Viimeisin peli, jota olen enemmän pelannut on ollut civilization 6 ja sen ohessa vähän World of tanksia.

Vierailija
11/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehä käy sulla jo kokoaikatyöstä.

Vierailija
12/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän monta sataa tuntia mulla tulee menemään kun Animal Crossing New Horizons tulee ensi kuussa 😲

Vierailija
13/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskaltanut alkaa pelata, koska sit olisin koko ajan koneella. Tosin olen kyllä koneella silti, katson netflixiä joskus aamusta iltaan.

Vierailija
14/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa elämäsi olla peeceestä

Vierailija
15/15 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehä käy sulla jo kokoaikatyöstä.

Joo vois melkein salkaa striimaamaan jos sais jotain taskurahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä