Olen pelannut tällä viikolla 40 tuntia pc.llä.
Aika paljon, mutta vielä ihan ok jos jotkut vetää tuosta tuplat.
Kommentit (15)
Ottaen huomioon, että tätä viikkoa on takana vasta 61 tuntia, niin onhan tuo aika paljon. On varmaan ollut hyvät sessiot. Tuplia ei kyllä kukaan ole ehtinyt vetää.
Aikanaan, kun pelasin vielä erästä suosittua videopeliä, pelasin vähintään 16 tuntia vuorokaudessa, usein enemmän. Parikin vuorokautta meni huomaamatta ilman unta suht usein. Lopetin jokunen vuosi sitten. En ole teinipoika.
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan, kun pelasin vielä erästä suosittua videopeliä, pelasin vähintään 16 tuntia vuorokaudessa, usein enemmän. Parikin vuorokautta meni huomaamatta ilman unta suht usein. Lopetin jokunen vuosi sitten. En ole teinipoika.
Sinun pitäisi kasvaa aikuiseksi eikä pelata.
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon, että tätä viikkoa on takana vasta 61 tuntia, niin onhan tuo aika paljon. On varmaan ollut hyvät sessiot. Tuplia ei kyllä kukaan ole ehtinyt vetää.
Siis keskimäärin usean viikon aikana. Pelaan rekka ja farming pelejä. Hunteria, rdr2, tropico yms. AP
Kunnioitettava suoritus, nostan hattua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitäisi kasvaa aikuiseksi eikä pelata.
Olen aikuinen ja sanoin, että lopetin jo vuosia sitten. Etkö ymmärtänyt lukemaasi vai etkö välittänyt, koska piti päästä sanomaan, mahdollisesti trollaamaan`?
No. 4
Mä oon pelaillut noin 20h mobiilipeliä...
Minä pelaan hyvin kausiluontoisesti. Silloin kun innostun jostain pelistä, niin voi kyllä mennä se 80 tuntiakin viikossa. Sitä innostusta kestää yleensä viikon tai pari, ja sitten voi taas mennä kuukausia hyvin vähällä pelaamisella tai kokonaan ilman. Opiskelija kun olen, niin pystyn ottamaan aikaa pelaamiselle niin paljon kuin haluan, kunhan ei ole joku tentti juuri tulossa tai pakollisia luentoja. Viimeisin peli, jota olen enemmän pelannut on ollut civilization 6 ja sen ohessa vähän World of tanksia.
Sehä käy sulla jo kokoaikatyöstä.
Mitenköhän monta sataa tuntia mulla tulee menemään kun Animal Crossing New Horizons tulee ensi kuussa 😲
En ole uskaltanut alkaa pelata, koska sit olisin koko ajan koneella. Tosin olen kyllä koneella silti, katson netflixiä joskus aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Sehä käy sulla jo kokoaikatyöstä.
Joo vois melkein salkaa striimaamaan jos sais jotain taskurahaa.
Olet varmasti poikateini