Miehen työpaikalle palkattiin uusi naistyönteki ja nyt hän puhuu vain hänestä
Kehuu kuinka "hyvärunkoinen" hän on ja "kaunis blondi". "Eihän hän osaa kaikkia työnkuvia, mutta on ainakin silmänruokaa."
Sanoi, että hän on juuri sellainen, jota minä vihaisin. Kaunis, laiha ja vähän hönö.
Miksi mies kertoo minulle tästä ihmisestä koko ajan? Alkaa vituttaa, kun pitää koko ajan kertoa jotakin naiseen liittyen.
Kommentit (15)
En tykkäisi,jos mieheni puhuisi minulle tuohon sävyyn työkaverista. Ilmeisesti on ihastunut.
Vanha vitsi koko aloitus. Sama pyörinyt täällä toistuvasti.
Typerää käytöstä mieheltäsi, kysy suoraan miksi puhuu hänestä ja onko kenties ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vanha vitsi koko aloitus. Sama pyörinyt täällä toistuvasti.
Itse en ole ko. aloitusta nähnyt, käyn täällä niin harvoin. Eikä ole mikään vitsi.
-Ap
luulitko olevasi alfa naaras. taidat olla jopa tyhmä ja saamaton ukkosi yrittää herätellä sinua naisen kompostia
No meinaatko kysyä? Ei tossa muu auta jos haluat vastauksia saada..
peilissä totuus kirjoitti:
luulitko olevasi alfa naaras. taidat olla jopa tyhmä ja saamaton ukkosi yrittää herätellä sinua naisen kompostia
Kun taas tämän kirjoittanut i d i o o t t i ei osaa edes alakoulutasoista äidinkieltä kunnolla. P a s k a a elämää vain sinullekin, karma hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan satavarmasti tuntee vetoa sitä naista kohtaan, on ihastunut.
Siis sä olet nero! Miten ihmeessä tuollainen juolahti mieleesi?
Sun miehesi on ihastunut tähän naiseen. Ihastuksen tunteita tulee pitkässä parisuhteessa, mutta niistä kannattaa pitää suunsa kiinni. Kerro miehelle, että sinusta tuntuu loukkaavalta kun hän puhuu ja kehuu uutta työkaveriaan.
Hieman hönö blondi hyvällä rungolla on monen miehen unelmanainen 😁
Siis mistä nää idioottimiehet oikein sikiää. Itse lähtisin tollaisesta suhteesta. Mieluummin yksin kuin idiootin k-pään kanssa.
Aivan satavarmasti tuntee vetoa sitä naista kohtaan, on ihastunut.