mies ei kertonut lapsestaan
Ollaan keväästä asti seurusteltu, ensimmäisiä kertoja tavattiin jo alkuvuodesta. Mies on siis 34. Mulle selvisi eilen, että hänellä on lapsi, mistä ei ole maininnut mitään aiemmin. Tuntuu ahdistavalle, jos hän on salannut noin ison asian, niin mitä muuta on salattu? Ollaan tosiaan oltu paljon yhdessä ja puhuttu paljon menneisyydestämme ja kaikesta nuustakin. Hänellä olisi ollut kymmeniä, ellei satoja tilaisuuksia!
Tällä hetkellä tuntuu, etten voi suhdetta jatkaa. Mulla ei lapsia ole, mutta lapsen pitäisi olla vanhemmalleen niin iso ja tärkeä asia elämässään, ettei sitä voi tolleen leikata pois. Meni maku koko miehestä.
Ylireagointia? Mitä sinä tekisit?
Kommentit (28)
Ero. Minusta on red flag jo sekin jos mies ei kerro deittiprofiilissaan lapsistaan.
Olisi itselle syy eroon. Joko mies ei luota eli eroaisin tai ei ole tekemisissä lapsensa kanssa, todellakin eroaisin.
Miten asia selvisi sinulle? Tulee mieleen että nyt kun on saanut napattua sut suhteeseen niin paljasti asian, ajatellen että muuten et olisi suhteeseen edes ryhtynyt. Häpeää lastaan.
Siis onko tuo joku etäsuhde (eli mielikuvitusseurustelua) vai oikea suhde?
Eikö miehen luona näy mitenkään että hänellä on lapsi? Kai olet käynyt miehen luona...?
Vai onko mies isä vain paperilla, mutta ei mitenkään oikeasti ole lapsen elämässä mukana?
Varmasti säästellyt tuota aihetta, että näkee ensin voiko teidän jutusta edes kehittyä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti säästellyt tuota aihetta, että näkee ensin voiko teidän jutusta edes kehittyä mitään.
Ja nyt kun suhde alkoi kehittyä niin tieto lapsesta johtaa siihen että AP katkaisee suhteen! Hieno logiikka.
Olennaista
- miten asia selvisi sinulle? Kertoiko itse vihdoin ?
- minkä verran on tekemisissä lapsensa kanssa? 

- minkä ikäinen lapsi?
- haluatko itse tulevaisuudessa lapsia (tämä olemassa oleva lapsi olisi sisarus tulevalle lapsellenne). Ja se miten mies kohtelee tätä olemassa olevaa lasta antaa vihjettä miten tulisi kohtelemaan teidän yhteistä.
Ajattelen et ensi jutustelussa, kun henkilökohtaisia asioita kerrotaan, tulisi ilmoittaa noin tärkeä asia.
Haku päällä oleva mies kai tarvitsee elämänkumppania
eikä lapselle äitiä.
Fiksu tyyppi kunei esittäydy
lapsi edellä uuteen suhteeseen.
Tottakai miehen lapsi on varmasti tärkeä
ottaa huomioon myös sinun,
miehen uuden ystävän.
Jos tykkäät miehestä, niin oletus on,
että hyväksyttyä tulee "koko kakku
eikä vain kakun siivu - vain herkkuhetket".
Teille, yksin ja yhdessä,
uuden parisuhde-kandin kanssa,
kyllä elämä on värikästä, hyvää jatkoa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tuo joku etäsuhde (eli mielikuvitusseurustelua) vai oikea suhde?
Eikö miehen luona näy mitenkään että hänellä on lapsi? Kai olet käynyt miehen luona...?
Vai onko mies isä vain paperilla, mutta ei mitenkään oikeasti ole lapsen elämässä mukana?
Olen käynyt monestikin, ollut yötäkin usein. Siellä vain ei ole mitään lapseen viittaavaa. Ei ilmeisesti ole paljoa yhteydessä. Tai mistä mä tiedän onko sekään totta.
Vierailija kirjoitti:
Miten asia selvisi sinulle? Tulee mieleen että nyt kun on saanut napattua sut suhteeseen niin paljasti asian, ajatellen että muuten et olisi suhteeseen edes ryhtynyt. Häpeää lastaan.
Paljastui sattumalta, ainakin osa hänen ystävistään tietää. Kai se aikoi joskus mulle kertoa, luulisin. Ei kai kukaan voi kuvitella, että tuollainen säilyisi salaisuutena ikuisesti.
En kai ole enää ihan yhtä järkyttynyt, hyvin pettynyt kyllä. Ihminen onkin ihan erilainen, kuin kuvittelin. Kertoili pitkät pätkät koirastaan, joka hänellä oli nuorempana. Mutta ei lapsestaan.
Ei ole tosissaan kanssasi. Nosta kytkintä. Sillä saattaa olla myös muita hoitoja, ei vaan ole jaksanut kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen et ensi jutustelussa, kun henkilökohtaisia asioita kerrotaan, tulisi ilmoittaa noin tärkeä asia.
Kyllä, ehdottomasti. Tieto lapsesta pitää olla myös deittiprofiilissa, jos jotain deittisivuja siis käyttää.
Lopettaisin tapailun. Aivan liian hämärä tyyppi. Ei tuollaista jätetä kertomatta.
🇺🇦🇮🇱
Ero. Toi on niin tyypillistä, että ensin esitetään niin hyvää tyyppiä ja sitten kun suhde vähän vakavoituu, aletaan dumppaamaan niitä karseita asioita itsestään, kun kuvitellaan että se toinen on sidottu eikä lähde. Niin moni mies tekee tota. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tosissaan kanssasi. Nosta kytkintä. Sillä saattaa olla myös muita hoitoja, ei vaan ole jaksanut kertoa.
Just tämä. Ei ole tosissaan.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, hän ei ole juuri tekemisissä lapsen kanssa? Se olisi minulle iso red flag.
mikä hiton red flag! Käytä suomea!
(jihaa, kolmas red flääägg, pääsin sun ohi 10-12)
Vierailija kirjoitti:
Ero. Minusta on red flag jo sekin jos mies ei kerro deittiprofiilissaan lapsistaan.
housuissas on red flag!
En luottaisi enää tippaakaan. Jos jättää kertomatta lapsesta, niin on taatusti muita "pienempiäkin" luurankoja kaapissa.

Anna kun arvaan, hän ei ole juuri tekemisissä lapsen kanssa? Se olisi minulle iso red flag.