Karanteenihotelli Teneriffalla - ei ruokaa koko päivänä ja ilmastointi ei toimi
Kommentit (121)
Kyseessä on 5 tähden hotelli, kyllä pitäisi ruokaa saada ja ilmastoinnin toimia!
ed. korjaa, virallinen luokitus onkin nykyisin 4, ja Aurinkomatkat antaa 4 tähteä - on ollut viiden tähden hotelli aiemmin. Mutta ei koskaan "oikea luxushotelli"
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin vihainen tuolle koronapotilaita hoitaneelle lääkärille, joka lähti levittämään tautia.
Kyllä, olen hysteerinen.k Kuinka prkl tyhmiä ihmisiä infektiotautien lääkäreinä on.
No kyllä saatkin olla vihainen monelle, koska niitä levittäjiä on tietämättään ollut monia monia tällä hetkellä. Voi jeesus.
Mistä pirusta voit olla varma, että et itse kanna tautia oireettomana? Onko kaikki vihannut sua, kun olet levittänyt muita kausitauteja elämäsi aikana?
Oletteko te edes aikuisia ihmisiä?
Toivottavasti olette perheettömiä ja ette tartuta hysteriaa lapsiinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olis tuolla, niin tekisin rallienglannillani juutuupiin kanavan. Tulis helposti miljoona tilaajaa. Olis mukava tehdä. Joka päivältä lähetystä. Koko maailma näkis, miten sit loppuvaiheessa alkais kuumemittari näyttää kuumetta ja olo vähän vaikuttaa oudolta... 😛
Tämä. Ellei hotelli katkaise wifiä juuri tällaisen julkisuuden vuoksi. Kyllä lähtisi seuraajat nousuun somessa. Edes jotain iloa ja ajankulua pieneen hotellihuoneeseen. Lapsettomana tuo voisi olla mukava lepoloma.
Mihin tarvitset jotain wi-fiä EU:ssa?
Mistä ihmeestä joskus vuodenvaihteessa matkaa varatessa olisi voinut ennalta arvata tilanteen? Meilläkin ylihuomenna reissuun lähtö, eikä perua voi tai menettää kaikki rahat. Mieluummin olisin menemättä.
Kai te kaikki "mitäs lähtivät" -tyypit ymmärrätte, että nämä hiihtolomien aikaan sijoittuvat - ja useimmat muutkin - matkat on varattu jo ainakin puoli vuotta, ellei vuosi aiemmin. Ei silloin ollut mistään pandemiasta kuultukaan. Tämä Teneriffan tapaushan tuli ilmi vasta eilen!
Vähän järkeä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Karanteenista ei ole hyötyä jos se kestää 2 viikkoa, se on yhtä tyhjän kanssa. Pitäisi olla vähintään 3 viikkoa.
Karanteenista ei ole hyötyä jos se kestää 3 viikkoa, se on yhtä tyhjän kanssa. Pitäisi olla vähintään 4 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä kyllä vielä 2 viikkoa sitten ollut tiedossa, että kanarialle matkustaminen olisi ollut riski. Niin aika idioottia syyllistää, että "mitäs läksit".
Totta hel...tissä oli tiedossa. Silloin juuri täälläkin puitiin ettei kannata mennä sinne enää hiihtolomien aikaan, koska korona on jo Kiinan ulkopuolella ja sinne menee päivittäin tuhansia brittejä, germaaneja, frankkeja, espanjalaisia, ruotsalaisia, norjalaisia jne. jotka eivät pikkunuhasta matkaansa väliin jätä koska sitä on odotettu koko vuosi.
Oman hiihtolomamatkamme Kanarialla varasimme jo marraskuun puolella, joten ei silloin ollut tietoa koronasta. Matka on aika kallis perua noin vain. Ennen hiihtomaa ei ollut Kanarialla mitään viitteitä koronasta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä joskus vuodenvaihteessa matkaa varatessa olisi voinut ennalta arvata tilanteen? Meilläkin ylihuomenna reissuun lähtö, eikä perua voi tai menettää kaikki rahat. Mieluummin olisin menemättä.
Se on nyt oma valinta, menetätkö matkaan laitetut rahat ja vietät ajan terveenä kotona, vai menetätkö matkaan laitetut rahat ja istut mahdollisesti 2-3 viikkoa hotellihuoneeseen suljettuna.
Riskitasoarviota koko Espanjan osalta kohotettu:
https://english.elpais.com/society/2020-02-26/madrid-confirms-first-cas…
Madrid’s regional health authorities confirmed on Tuesday the first coronavirus case in the capital, at the end of a day when other Covid-19 infections were detected in Catalonia, the Valencia region and the Canary Island of Tenerife. On Wednesday morning a second case was confirmed in Madrid, and another in Catalonia. In total, 12 cases have been registered in Spain since the epidemic broke out, although two of those patients have already been released from hospital.
The Health Ministry has raised the risk of local transmission from low to moderate. The measure has been taken “out of prudence” and to ensure that “the health systems are alert,” said Fernando Simón, director of the Coordination Center for Health Alerts and Emergencies. “In most of the country the risk is low. In the areas where there are cases, clearly the risk is moderate, and it could even be high,” said the health official at a news conference on Wednesday.
Kaikilla ei kuulu hintaan ateriat. Mistä hotelli repii rahat ja henkilökunnan tuhansien ihmisten ruokailuun.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin rahat=matka kuin sairastuminen ja ehkä kuolema.
Jepjep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä kyllä vielä 2 viikkoa sitten ollut tiedossa, että kanarialle matkustaminen olisi ollut riski. Niin aika idioottia syyllistää, että "mitäs läksit".
Totta hel...tissä oli tiedossa. Silloin juuri täälläkin puitiin ettei kannata mennä sinne enää hiihtolomien aikaan, koska korona on jo Kiinan ulkopuolella ja sinne menee päivittäin tuhansia brittejä, germaaneja, frankkeja, espanjalaisia, ruotsalaisia, norjalaisia jne. jotka eivät pikkunuhasta matkaansa väliin jätä koska sitä on odotettu koko vuosi.
Oman hiihtolomamatkamme Kanarialla varasimme jo marraskuun puolella, joten ei silloin ollut tietoa koronasta. Matka on aika kallis perua noin vain. Ennen hiihtomaa ei ollut Kanarialla mitään viitteitä koronasta.
Jos sairastut siellä, siitäkin tulee lisäkuluja. Joudut itse maksamaan myöhemmät lennot ja ehkä jopa karanteeniajan hotellissa. Nyt kannattaa todellakin miettiä minkä verran on vara riskeerata.
Nyt on jo Suomessa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/94bda098-1ca1-466e-a55b-b467e901d013
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jo Suomessa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/94bda098-1ca1-466e-a55b-b467e901d013
Eikös se ollut jo kk sitten.
Tulee mieleen Quarantine leffat, mun lempparit💛😂
Tarkistusnumero 555 tässä viestissä, melkein pedon luku! 😂
Oon ollut Sisilian Palermossa tähdittömässä hotellissa ja sielläkin oli huonekohtainen ilmastointi, sai itse säädellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ilmastointia ole järkevää pitää päällä, kun ei tarkkaan tiedetä, kuinka hyvin virukset leviää ilmasta? Ruokaa ja juomaa kyllä pitäis saada ilman muuta.
Nuo hotellien ilmastoinnit on huonekohtaisia ilmalämpöpumppuja. Ne on usein maksullisia.
:o Olin juuri tuolla hotellissa. Kyllä ilmastointi kuului matkan hintaan.
halvemmissa hotelleissa ei.
Vierailija kirjoitti:
osta hengityssuojaimia, karta ihmisiä
Ja sullehan ei riitä mikään muu kuin se, että hallituskin olisi yhtä hysteerinen kuin sinä