Karanteenihotelli Teneriffalla - ei ruokaa koko päivänä ja ilmastointi ei toimi
Kommentit (121)
Krista Kiurun erottava. Kansalaisia olisi pitänyt tiedottaa!
Pääsevät hotelli alueella ulos. Ainakin ikimuistoinen loma. Joutuvat syömään hotellin ruokaa. Tuskin saavat tilata muualta ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Krista Kiurun erottava. Kansalaisia olisi pitänyt tiedottaa!
Onhan tuota infoa saanut täältä vauvaltakin paljon. Kunhan osaa olla kriittinen. Netissä tietoa.
Ei siellä oo kun alle 20 asteita. Hotelleilla huone kohtainen ilmastointi. Maksaa vähän. Kaukosäädettävä .
Hotelli esittelyssä selviää tiedot mitä siellä on.
Mä olen niin vihainen tuolle koronapotilaita hoitaneelle lääkärille, joka lähti levittämään tautia.
Kyllä, olen hysteerinen.k Kuinka prkl tyhmiä ihmisiä infektiotautien lääkäreinä on.
Mutta saiko suomalaiset sentään viinaa? Kyllä suomalaisten pitää saada viinaa!
Karanteenihotelli Teneriffalla kuulostaa joltain tosi-tv -sarjalta :D
En syö ikinä päivällä. Normipäivä. Onneksi heillä oli sipsejä ja karkkia. No itse syön noitakin todella harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Älyhoi!
Kuka matkustaa pandemian aikaan kotoaan mihinkään? Niin, millainen ihminen?
No, mina olen lahdossa Espanjaan perjantaina. Siella on todettu kaksi tapausta eika edes siella, mihin olen menossa.
Riski on todella pieni. Osaan pesta kadet.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin vihainen tuolle koronapotilaita hoitaneelle lääkärille, joka lähti levittämään tautia.
Kyllä, olen hysteerinen.k Kuinka prkl tyhmiä ihmisiä infektiotautien lääkäreinä on.
Eihän tämä lääkäri lähtiessään tiennyt, että oli saanut tartunnan. Silloin ei ollut ensimmäistäkään sairaustapausta tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hel*ettiä edes sinne läksivät
Köyhät vois olla osallistumatta keskusteluun, kun kateus hyydyttää kyvyn asettua toisen asemaan.
Ja huonokuntoiset ja uimataidottomat voisivat olla matkustamatta Teneriffalle valittamaan karanteenista ja ilmastoinnin puutteista koska sieltähän pääsee jokainen halutessaan pois uimalla.
Imbesillejä.. mitäs läksivät. enpä voi sanoa että olisin pahoillani, että tämmöset kermaperseiset moukat kärsii ja näkee nälkää.
Lentelijöiden takiahan tässä jamassa ollaan.
Vierailija kirjoitti:
En syö ikinä päivällä. Normipäivä. Onneksi heillä oli sipsejä ja karkkia. No itse syön noitakin todella harvoin.
Fingerfoodia juuri kannattaakin syödä epidemian aikana. Eikö juuri ole sanottu ettei sormia suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan.
Kerrankin.
Mites ne tuhannet muut suomalaiset, jotka ovat maailmalla tällä hetkellä matkoilla mutta eivät karanteenissa. Miksi vaan näitä sakotetaan ?
No eipä kyllä vielä 2 viikkoa sitten ollut tiedossa, että kanarialle matkustaminen olisi ollut riski. Niin aika idioottia syyllistää, että "mitäs läksit".
Ei muutako lukkojen taakse 3 kuukaudeksi. Oppisivatpahan olemaan.
Suomalainen on pässinpää, että matkustaa varmasti.
No tuskin ovat vaatimassa ilmastointia päälle kun ne hotellien ilmastointilaitteet kierrättää pöpöilmaa. Ruokaa ja juomaa kun vaan saa niin mikäs siellä on ollessa (jos ei sairastu). Parvekkeella voi ottaa aurinkoa ja jos kerran hotellialueella saa liikkua ulkonakin niin voi käydä uimassa altaalla. Tuskin se korona siellä uima-altaassa elää...sen verran myrkkyjä vedessä.
Ruokahuolto ei oikein pelaa ja perin päivän jälkeen ihmiset on jo tuolla raivona.