Kuinka monta prosenttia ihmisistä elää koko elämänsä neitsyenä?
Jos lasketaan aikuisuuteen asti päässeet pelkästään.
Kommentit (22)
Yli 8 pinnaa taatusti ( horoskooppimerkki)
Eiköhän noita reilusti yli 10 prosenttia ole. Itse kuulun mitä luultavimmin heihin.
Jostain luin, että noin 10% molemmista sukupuolista. Yritin etsiä googlella linkkiä, mutten löytynänyt. Mutta jos lasketaan peräkamarinpojat, aseksuaalit, vammaiset, nuorena aikuisena kuolleet ja muuten vain vanhatpiiat ja -pojat, minusta luku kuulostaa uskottavalta.
Enpä ole perehtynyt toisten seksielämään, joten paha sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin, että noin 10% molemmista sukupuolista. Yritin etsiä googlella linkkiä, mutten löytynänyt. Mutta jos lasketaan peräkamarinpojat, aseksuaalit, vammaiset, nuorena aikuisena kuolleet ja muuten vain vanhatpiiat ja -pojat, minusta luku kuulostaa uskottavalta.
Vammaiset ja aseksuaalit eivät välttämättä ole koko elämäänsä neitsyitä. Mutta ihan uskottavan kuuloinen luku tuo 10% molemmista. Luulen, että naisissa on hieman enemmän ikineitsyitä kuin miehissä.
Itse tiedän 2 vanhusta jotka ovat ikänsä olleet "yksin". Mies ja nainen.
Lasketaanko neitsyeksi jos on saanut 50 cm pitkästä koivupuisesta parrusta perceeseensä? (halkaisija 5 cm)
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän 2 vanhusta jotka ovat ikänsä olleet "yksin". Mies ja nainen.
Loistaako heistä sellainen seesteinen valaistumisen hehku?
Tuota 10% luin juuri joku päivä sitten toisesta ketjusta.
Kysyin onko oikeasti niin korkea prosentti, mutten saanut vastausta.
Täytyy sanoa että jos se olisi totta niin saisin tuntea itseni vähemmän oudoksi.
Kuulun meinaan siihen porukkaan.
Ap
Kuulostaa aika paljolta tuo joka kymmenes. Toisaalta joitain ei vain yksinkertaisesti kiinnosta seksi yhtään eli ei tarvi olla ihmisenä mitään vikaa, erakoitunut tai muuta ettei sitä harrasta. Kyllähän jotkut aseksuaalit elää jopa seksittömissä parisuhteissa eikä kukaan sitä osaa ikinä epäillä, kun ei sellaisista asioista puhuta. Se on kahden ihmisen välinen päätös.
Koko ajan kasvava osuus. Miehistä varsinkin. Paitsi jos oma käsi lasketaan kumppaniksi.
Japanissa osuus on vielä paljon suurempi, kuin joka kymmenes. Ainakin 20-30%.
Tuosta n. kymmenestä prosentista olen minäkin lukenut, mutta siinä sanottiin, että n. 10% 49 vuotta täyttäneistä naisista ei ole koskaan ollut naimisissa tai asunut avoliitossa, joten naisneitsyiden määrä täytyy olla pienempi.
Vanhoistapojista ja -piioista ei varmuudella tiedä kuin he itse ja on todella huonoa käytöstä yrittää udella asiasta, nimettömät tutkimukset ovat asia erikseen.
Odotellaan reilu 50 vuotta niin saadaan parempi kulttuuri valtaan. Vanhemmat (isä) päättää ketkä nai ja ketä.
Vierailija kirjoitti:
Tuota 10% luin juuri joku päivä sitten toisesta ketjusta.
Kysyin onko oikeasti niin korkea prosentti, mutten saanut vastausta.
Täytyy sanoa että jos se olisi totta niin saisin tuntea itseni vähemmän oudoksi.
Kuulun meinaan siihen porukkaan.
Ap
Et saanut vastausta, koska kukaan täällä ei voi tietää tarkkaa prosenttimäärää. Emme ole tehneet tutkimusta, jossa haastatellaan kaikkia maailman aikuisia heidän seksielämästään. Varmaa on, että maailmassa on kymmeniä tuhansia koko ikänsä neitsyenä elävinä. Ja myös se on varmaa, ettei siinä ole mitään outoa, jos ei seksiä koskaan harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Odotellaan reilu 50 vuotta niin saadaan parempi kulttuuri valtaan. Vanhemmat (isä) päättää ketkä nai ja ketä.
Ain't nobody f*cking my daughter but me!
No esim minä, tavallaan. Olen ollut miehen kanssa muutaman kerran, harrastimme vain suuseksiä. En itse pysty olemaan yhdynnässä synnynnäisen vian takia jota on koitettu korjailla mutta leikkaus ei ihan onnistunut. Seksi ei kauheasti nykyään enään kiinnosta sillä en itse saa käytännössä mitään nautintoa ja harva mies pystyisi olemaan kanssani koska ei ole yhdyntää ja anaali jutut ei kiinnosta. Prosentti määrää en osaa sanoa, mutta veikkaisin että kyllä se saattaisia hipoa jotain 10% luokkaa...
Yhden ja kahden prosentin välillä se on kaikkien kyselyiden ja tutkimusten mukaan. Tähän pariin prosenttiin kuuluvat myös aseksuaalit ja uskonnon takia pidättäytyvät, joten ns. normaalien määrä on vieläkin pienempi.
Olisiko edes prosenttia? Itse luulen että kohdallani näin voi käydä :o