Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko pessyt kätesi tänään?

Vierailija
25.02.2020 |

Onko jäänyt pesemättä ja levität kenties koronaa ympäriinsä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen aina ennen ateriaa ja kun tulen kotiin, kaupoissa käytän käsidesiä

Vierailija
2/18 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juur äsken pesin, mutta en minä minkään nuhan takia niitä pessyt, vaan siksi, että aikaisemmin siivosin ja nyt tein leipiä. 

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni hysteria koronaviruksesta. Pesen ja desinfioin käsiäni kuin hullu. Tänään bussissa kiinalaisen näköinen mies istui käytävän toisella puolella ja yski. Olen paniikissa, että sain tartunnan.

Vierailija
4/18 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina pesen, mutta nyt koronan innoittamana lopetin.

Vierailija
5/18 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, ihminen voi levittää vain sellaisia tauteja, jotka hänessä on?

Vierailija
6/18 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako pitää valkoisia puuvilla hanskoja, kun en halua paljaalla sormilla antaa esimerkiksi PIN koodia ?kuinka usein ne PIN koodi laitteet desinfioidaan?

Vierailija
7/18 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on niin saastaista! Kosketusnäyttöjä. Räkää. Paskaisia bussinpenkkejä. Yskiviä ihmisiä. Saatana tämä on saastaista menoa!

Vierailija
8/18 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt varmaan 20 kertaa. Siis aina wc-käynnin jälkeen, ennen kuin syön mitään, ulkoa kotiin tullessa jne. En kaipaa näin flunssakautena pöpöjä enkä muutenkaan välitä syödä epäpuhtauksia. Tälleen talviaikana helposti tahtoo käsien iho sitten kuivuakin.

Vierailija
9/18 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näh. Paskalta suoraan sipulia pilkkomaan. Ei tartte pestä koko ajan se on sairasta ja neuroottista.

Vierailija
10/18 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaako pitää valkoisia puuvilla hanskoja, kun en halua paljaalla sormilla antaa esimerkiksi PIN koodia ?kuinka usein ne PIN koodi laitteet desinfioidaan?

Ei kai niitä juuri putsailla, ehkä just näkyvät roiskeet pyyhkäistään.

Painelen rystysillä, en sormenpäillä.

Vierailija
11/18 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa päivässä pesenkään! Sormenpäät pykii auki, on kädet niin kuivat!

Vierailija
12/18 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaisi muuttaa maalle mummon mökkiin kuusien keskelle, kaukana kavala maailma.

Vierailija
13/18 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin käyttöön ohuet hansikkaat, joilla näpyttelen maksupäätteitä. Hissin nappulat painan avaimella ja ovet avaan hihalla. En kosketa bussissa paljain käsin kaiteita enkä stop-nappia. Vältän koskettamasta kasvojani yleisillä paikoilla. Pesen käteni heti kotiin tultuani kunnolla.

Vierailija
14/18 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Monta kertaa.

Vierailija
15/18 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te kaikki matkailleet Wuhanissa, kun pelkäätte koronavirusta tai sen tartuttamista? Käsiä nyt on pestävä päivittäin lukemattomia kertoja liikkuipa viruksia tai ei.

Vierailija
16/18 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te kaikki matkailleet Wuhanissa, kun pelkäätte koronavirusta tai sen tartuttamista? Käsiä nyt on pestävä päivittäin lukemattomia kertoja liikkuipa viruksia tai ei.

Ei tässä varmaan kukaan pelkää koronaa, paitsi ehkä aloittaja. Totta kai käsiä pestään normaalisti.

Vierailija
17/18 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, monta kertaa. Oli aihetta pestä kättä tavallista useammin, koska siivosin vessaa. Vessan seinät maalattiin juuri ja olin tyhjentänyt vessan sitä varten. Ajattelin tehdä isomman siivouksen ja puhdistuksen samalla kun palautin sinne tavaroita.

Vierailija
18/18 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, monta kertaa. Oli aihetta pestä kättä tavallista useammin, koska siivosin vessaa. Vessan seinät maalattiin juuri ja olin tyhjentänyt vessan sitä varten. Ajattelin tehdä isomman siivouksen ja puhdistuksen samalla kun palautin sinne tavaroita.

Apua, siis käsiä, ei kättä. :D