Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Oletko varautunut kuolemaan

Vierailija
25.02.2020 |

đŸ€”

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.02.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Juu,toki.Rahani riittÀÀ hautajaisiin ja jÀÀkin vielÀ.Komiat pirskeet suopi sukukunta.SyyvÀÀn ja juuvaan,ihan minun muistoksi.Ne pirskeet muistetaan......

Vierailija
2/24 |
25.02.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole koskaan suunnitellut ikuista elÀmÀÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.02.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minulla on 20 pulloa Jaloviinaa, jotka laitetaan arkkuun minun mukaani. Paristoradiokin on varattuna!

M 38

Vierailija
4/24 |
25.02.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Testamentin olen tehnyt.

Vierailija
5/24 |
25.02.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En. Ei perijöitÀ eikÀ perittÀvÀÀ. Raadon saa heittÀÀ vaikka roskiin, ei siinÀ vaiheessa paljon kiinnosta.

Vierailija
6/24 |
25.02.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En muuten kuin henkivakuutuksella.

Vierailija
7/24 |
25.02.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen Hautaustestamentti tehty. Olen valmis lÀhtemÀÀn.

Vierailija
8/24 |
25.02.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En.Mulla on paljon pÀivÀkirjoja sensuroitavana ositttain ennen sitÀ.

Vierailija
9/24 |
25.02.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SÀÀstöjÀ on sen verran, ettÀ minut saa hautaan nakattua. LisÀksi henkivakuutus, niin mies saisi asuntolainan maksettua pois ja vÀhÀn jÀisi hummausrahaakin.

Vierailija
10/24 |
25.02.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eternal life in Heaven with God Father and Jesus Christ. Amen.

Vierailija
11/24 |
25.02.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen jossain mÀÀrin. Testamentti on tehty ja eri yhteyksissÀ olen esittÀnyt suureellisia hautajaistoiveita. Lapsi on jo aikuinen ja mieskin pÀrjÀÀ ilman minua paremmin kuin minÀ ilman miestÀ. Lapsi saa mukavan perinnön ja mies jÀrjestÀköön hautajaiset henkivakuutuksesta, jÀÀ siitÀ vielÀ hyvienkin kemujen jÀlkeen hÀnelle reilusti hupirahaa.

Juuri nyt minulla on elÀmÀ monella tapaa hyvÀÀ ja mukavaa, mutta ei minua myöskÀÀn kovasti haittaisi kuolla pois. En pidÀ kuolemaa pahana asiana sen kuolevan kannalta, toki omaiset jÀÀvÀt suremaan. Mutta minulta jÀÀvÀ perintö lohduttaa kyllÀ lasta surun keskellÀ :-D

Vierailija
12/24 |
25.02.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En mieti moisia! En syntymÀÀnikÀÀn pohtinut, saati sitÀ sekunnin hetkeÀ kun "maa maahan jÀÀ, mut henki taivahalle."

Vierailija
13/24 |
25.02.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Totuttelen ajatukseen. Saatan autoa ajessa esim. miettiĂ€, miten vastaantuleva rekka ajautuisikin mun kaistalle, enkĂ€ pystyisi vĂ€istĂ€mÀÀn, ja loppu olisi yllĂ€ttĂ€vĂ€, nopea ja brutaali. PĂ€ivĂ€llĂ€ töissĂ€ terveenĂ€ ja reippaana, illalla raatona.

PidÀn tÀllaista mielikuvaharjoittelua tÀrkeÀnÀ, jotta tilanteen tullessa olen hitusen valmiimpi.

Vierailija
14/24 |
25.02.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko myös tietokoneella tai puhelimessa arkaluonteista materiaalia?

Vierailija
15/24 |
25.02.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MeillÀ on kaikilla ikuinen elÀmÀ kuoleman jÀlkeen.

Loppusijoituspaikkoja on tosin kaksi: YlhÀÀllÀ ja alhaalla.

Vierailija
16/24 |
25.02.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 20 pulloa Jaloviinaa, jotka laitetaan arkkuun minun mukaani. Paristoradiokin on varattuna!

M 38

Mutta ne Jallupullot saat arkkuusi tyhjinÀ, kun hautajaisvÀki juo viinat niistÀ pois ensin.

Vierailija
17/24 |
25.02.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mieti moisia! En syntymÀÀnikÀÀn pohtinut, saati sitÀ sekunnin hetkeÀ kun "maa maahan jÀÀ, mut henki taivahalle."

öh, et tietenkÀÀn pohtinut syntymÀÀsi, kun olit sikiö... sikiöt ei pohdi, koska Àlli ei riitÀ.

Mutta mikset pohdi kuolemaa, siihen lie syynÀ pelko.

Vierailija
18/24 |
25.02.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En. Muut tehköön sitten mitĂ€ lystÀÀvĂ€t, en vĂ€litĂ€ enÀÀ siinĂ€ vaiheessa đŸ€—

Vierailija
19/24 |
25.02.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen. Teimme puolisoni kanssa jÀlkikÀteen avioehtosopimuksen ja testemantin. LisÀksi olen koonnut molemmista yhteisen kansion jossa ovat kaikki jÀlkeen jÀÀville tÀrkeÀt asiat, kuten taloudelliset tietomme, mitÀ pankkitilejÀ ja muita omistuksia, mitÀ sÀÀnnöllisiÀ laskuja ja minne ne tulevat sekÀ ohjeet muutamista nettitunnuksista ja miten niiden kanssa tulee menetellÀ. Esimerkiksi facebook-tilin sulkeminen, Useimmat palvelut voivat vain hiipua pois kÀyttÀmÀttöminÀ, niitÀ en ole maininnut. Myös salasana siihen sÀhköpostiin jonne tulee laskuja.

Vierailija
20/24 |
25.02.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko myös tietokoneella tai puhelimessa arkaluonteista materiaalia?

En ole tuo edellinen, mutta minulla ei ole puhelimessa mitÀÀn arkaluonteista. Tietokoneen arkaluonteiset jutut ovat VeraCrypt-salatulla usb-levyillÀ kahdennetulla 1/2 teran osiolla eikÀ niihin pÀÀse kukaan kÀsiksi minun jÀlkeeni.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi yhdeksÀn neljÀ