Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

24kg laihdutus vuodessa?

Vierailija
23.07.2024 |

Onko mahdollista? Pituus 160cm ja paino 74kg.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen kiloa viikossa on - töitä teettää

Vierailija
2/18 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista, sehän on vain 2 kg kuukaudessa eli puoli kiloa viikossa. Tuossa on kuitenkin ylipainoa vain reilut kymmenen kiloa, eli helppoa se ei ole. Kannattaa varautua siihen, että ensimmäiset viisi kiloa lähtee nopeastikin (2-3 kuukaudessa), mutta sen jälkeen tahti hidastuu. Ja niin n hyväkin, koska liian nopealla tahdilla keho ei ehdi tottua ja lihoo helposti uudestaan.Itse laihdutin aikoinaan noin 70 kilosta 55 kiloon (pituus 165 cm), ja viimeiset viisi kiloa olivat vaikeimmat. Siitä lihoin muutaman kilon, mutta alle 60 kilossa paino on pysynyt. Voi olla, että tuo 24 kiloa on aika kova tavoite ja 15 kiloa voisi olla realistisempi. Miksi haluat ylipäänsä noin paljon laihduttaa?

Vierailija
4/18 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista, sehän on vain 2 kg kuukaudessa eli puoli kiloa viikossa. Tuossa on kuitenkin ylipainoa vain reilut kymmenen kiloa, eli helppoa se ei ole. Kannattaa varautua siihen, että ensimmäiset viisi kiloa lähtee nopeastikin (2-3 kuukaudessa), mutta sen jälkeen tahti hidastuu. Ja niin n hyväkin, koska liian nopealla tahdilla keho ei ehdi tottua ja lihoo helposti uudestaan.Itse laihdutin aikoinaan noin 70 kilosta 55 kiloon (pituus 165 cm), ja viimeiset viisi kiloa olivat vaikeimmat. Siitä lihoin muutaman kilon, mutta alle 60 kilossa paino on pysynyt. Voi olla, että tuo 24 kiloa on aika kova tavoite ja 15 kiloa voisi olla realistisempi. Miksi haluat ylipäänsä noin paljon laihduttaa?

Haluan olla hoikka. Olin tuon 50kg alkuvuodesta mutta lihoin 24kg syömällä pelkkää roskaruokaa, karkkeja ym

Vierailija
5/18 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista se on about 0.5kg viikossa.

Vierailija
6/18 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan olla hoikka. Olin tuon 50kg alkuvuodesta mutta lihoin 24kg syömällä pelkkää roskaruokaa, karkkeja ym

No jos olet onnistunut lihomaan puolessa vuodessa 24 kg, niin varmaan vuodessa onnistut laihtumaan saman verran. Kannattaa kyllä elämäntapoja hieman parantaa samalla, jotta et liho uudestaan. Minulla siis 15 kg laihtumisessa kesti vuosi, mutta lähtöpainoa oli vähemmän. Mitä enemmän painoa on, sitä nopeampaa on aluksi laihtua. Mutta sitä mukaa kun sitä lähtee, energiankulutuskin vähenee ja painonlasku hidastuu. Mutta kyllä tuo on mahdollista.

Vierailija
7/18 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä laihdut nopeastikin, kun lihomisesi tausta on noin selkeähistoriainen ja lyhyt.

Vierailija
8/18 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattele sitä laihduttamisesta, vaan alat syödä terveellisesti ja liikut enemmän. Vaaka ei kerro sitä, onko sinulla hyvä olo.

Vierailija
9/18 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Vaatii ihan hitosti työtä. Ei pelkästään liikuntaa, vaan kaikki ruoka pitää laskea ja opetella mitä syödä ja minkä verran.  Koko elämä täytyy laittaa uusiksi. 

Itse pudotin tuon, mutta tarvitsin avuksi kilpirauhaslääkityksen.  Mutta mä tein sen. Aikaa on jo yli 10v, ja pidän huolen, ettei tarvitse tehdä uudestaan. 

Vierailija
10/18 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 kiloa lähtee kolmessa-neljässä kuukaudessa helposti.

Vierailija
11/18 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä syöt?

Vierailija
12/18 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista se on about 0.5kg viikossa.

Päivässä lähtee helposti 150 g.

Vierailija
13/18 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuon 3kkdessa. BFL.

Vierailija
14/18 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se. Vaatii ihan hitosti työtä. Ei pelkästään liikuntaa, vaan kaikki ruoka pitää laskea ja opetella mitä syödä ja minkä verran.  Koko elämä täytyy laittaa uusiksi. 

Itse pudotin tuon, mutta tarvitsin avuksi kilpirauhaslääkityksen.  Mutta mä tein sen. Aikaa on jo yli 10v, ja pidän huolen, ettei tarvitse tehdä uudestaan. 

... jatkan vielä... Ekat 8kg lähti nopeasti pelkästään muokkaamalla ruokailut ja ärsyttämällä koko perhettä nälkäkiukulla. Pidin tiukasti kiinni kalorirajoista. Jos herkutteli, niin sitten olin nälässä loppupäivän.     Loput hitaammin liikuntaa lisäämällä.  Työmatkat pyöräilyä ja fyysinen työ.  Vapaapäivinä aamuisin lenkille ennen aamupalaa. 

Vierailija
15/18 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö lihaa ja eläinrasvaa niin lähtee helposti.

Vierailija
16/18 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt vähättele. Tuossa on 20 kiloa vähintään ylipainoa. Jos 160-senttinen tappi meinaa painaa yhtään yli 50 kiloa, niin sen pitää olla sitten lihasta.

Vierailija
17/18 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisen kiloa viikossa on - töitä teettää

Eikä teetä mitään työtä. Riittää, että syö oikein.

Vierailija
18/18 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tietysti lähtöpainosta mutta ei se helposti lähde tuossa ajassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan