Voi järkytys millasia opettajia on olemassa! ! Opettajista pitäisi olla saatavilla samanlainen terhikki, kuin on terveystyöntekijöistä
Voisi aina tarkistaa sieltä, että opettaako minun lasta valeopettaja.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Epäpätevää ei saa palkata pätevän ohi eikä yli puolen vuoden sopimuksella. Jos lapsellasi on epäpätevä opettaja, asutte jossain syrjäkylällä, jonne ei ole saatu rekrytoitua pätevää opettajaa. Siihen ei auta, vaikka olisi olemassa mikä rekisteri.
Opettajan työ on nykyään niin koiranvirka arvosanavaatimuksineen, mäytöshäiriöineen, tyhmine kakaroineen jne. että epäpätevien määrä tullee lisääntymään, koska kuka haluaa olla julkisena kusitolppana. Saavat kohta olla kiitollisia, että joku yleensä viitsii opettaa, oli pätevä tai epäsellainen.
Lukittua luokan ovea ollaan hermostuneesti potkimassa kun opetus alkanut puoli tuntia sitten.
Naisopettajan kasvoja aivan liki mennään uhkaava ilme naamalla ulkovalvonnassa uhitellen.
Heitetään tuolia luokassa tai potkaistaan tuoli kumoon vihaisesti. Vi-dd-u MÄÄ EN JAKSAAAAA! kaikuu luokkahuoneessa kuorolauluna vaikka opetus ei ole edes alkanut.
Tässä Pisa-tason ainesta teille.
Nämä hoitaa teitä vanhainkodeissa ja rakentaa teidän talot ja varhaiskasvattaa teidän lapset ja valitsee todennäköisesti uran politiikassa.
Tunti alkaa ja taas kaikuu motivoitunut älykkölasten : voi viddddduuuuu määä en jaaaksaaa miks tälllaista passsssskkkaaaa pitäää ku mullon ggggoooglleeee ja AI. Anna mun känny anna mun känny mä kuvaan sut stana mää kuvaan ....
Voi järkytys millaisiksi opetustilanteet on nykyään muodostunut kun oppilaiden annetaan perseillä ihan rauhassa.
Onneksi yksityiset koulut lisääntyy. Sääli köyhien perheiden älykkölapsia joiden vanhemmilla ei ole varaa laittaa lasta niihin .
Lahjakkaan lapsen tragedia on joutua täysin pönttöjen vinkupossujen luokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lukittua luokan ovea ollaan hermostuneesti potkimassa kun opetus alkanut puoli tuntia sitten.
Naisopettajan kasvoja aivan liki mennään uhkaava ilme naamalla ulkovalvonnassa uhitellen.
Heitetään tuolia luokassa tai potkaistaan tuoli kumoon vihaisesti. Vi-dd-u MÄÄ EN JAKSAAAAA! kaikuu luokkahuoneessa kuorolauluna vaikka opetus ei ole edes alkanut.
Tässä Pisa-tason ainesta teille.
Nämä hoitaa teitä vanhainkodeissa ja rakentaa teidän talot ja varhaiskasvattaa teidän lapset ja valitsee todennäköisesti uran politiikassa.
Tunti alkaa ja taas kaikuu motivoitunut älykkölasten : voi viddddduuuuu määä en jaaaksaaa miks tälllaista passsssskkkaaaa pitäää ku mullon ggggoooglleeee ja AI. Anna mun känny anna mun känny mä kuvaan sut stana mää kuvaan ....
Missä tällaista on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäpätevää ei saa palkata pätevän ohi eikä yli puolen vuoden sopimuksella. Jos lapsellasi on epäpätevä opettaja, asutte jossain syrjäkylällä, jonne ei ole saatu rekrytoitua pätevää opettajaa. Siihen ei auta, vaikka olisi olemassa mikä rekisteri.
Opettajan työ on nykyään niin koiranvirka arvosanavaatimuksineen, mäytöshäiriöineen, tyhmine kakaroineen jne. että epäpätevien määrä tullee lisääntymään, koska kuka haluaa olla julkisena kusitolppana. Saavat kohta olla kiitollisia, että joku yleensä viitsii opettaa, oli pätevä tai epäsellainen.
Yliopistokouiutetut on epäpätevät opet etsii itselleen äkkiä toisen työn.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vähän tunteja vaikka pari kurssia jaksossa, niin pätevät opet menee varmaan mieluummin tekemään jotain flunssasijaisuuksia kuin tulee sivutoimiseksi. Jos tunteja on pari -kolmenpäivässä, niin lähellä asuva voi tulla, kauempaa alkaa mennä liikaa aikaa pelkkiin matkoihin. Epäpätevä aineen opettaja voi myös olla kouluttautunut opettamaansa aineeseen, mutta ei opettajaksi. Taas jos vaikka resurssiopettajalla on oman alan tunteja vähän, niin hän voi opettaa sivussa toisen aineen tunteja ilman koulutusta siihen aineeseen. Kaikilla kouluilla ei ole kaikissa aineissa opetustunteja niin paljoa, että niistä riittäisi päätoimisuuteen. Sivutoimisuuteen vaikeampi saada pätevä ope. Luulisi että yleensä tietysti palkataan hakijoista pätevin, mutta vain niistä voi työnantaja valita ketkä hakee.
Usein se on molemminpuolista. Ällöltä kakaralla on usein myös ällöt vanhemmat.