Käyttävätkö naiset korkokenkiä siksi, että haluavat miesten katsovan itseään?
En näe muutakaan syytä käyttää epämukavia kenkiä, jotka korostavat naisen takapuolta.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttävät, mutta sitä ei saa sanoa täällä ääneen.
T. Nainen 40v
Entäs korkokenkiä käyttävät lesbot? Ai niin, sinä et tunnista niitä lesboiksi, kun luulet että kaikki korkkareilla kävelevät naiset on heteroita.
He tietenkin yrittävät näyttää seksikkäältä niiden miehekkäiden rekkalesbojen silmissä.
Näissä keskusteluissa aina hämmentää se, että miesten vuoksi pukeutumista pidetään niin pahana. Olet alimmista alin, huono itsetuntoinen, kaikki maailman naiset pettävä, epäitsenäinen luuseri, jos vahingossakaan pukeutuessasi mietit, miten voisit olla vetävämmän ja seksikkäämmän näköinen.
Minä olen hetero, tykkään siitä, että joku mies saattaa vilkaista minua joskus kahdesti. Tykkään olla joskus seksikäs, flirttailla vähän ja tuntea olevani tyylikäs ja kaunis. On mukavaa ajatella, että joku muukin nähdessään minut saattaa ajatella samoin. Mitä pahaa siinä on?
Suurimman osan ajasta kuitenkin lompsin Converseissa, reisitaskuhousuissa ja Rammsteinin paidassa nahkarotsi päällä. Sen vastapainoksi on mukava pukea joskus 10cm saappaat hyvin istuvan mekon kanssa ja tarkistaa, vieläkö miesten päät kääntyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah en ainakaan minä käytä. Aloittaja taitaa olla vähän kujalla..
Niin että vaikka ihan yksinäsi autiolla saarellakin käyttäisit korkkareita...
Itse käytän korkkareita varmaan useammin sisällä kotona kuin missään muualla. T: tuo alkupäässä kirjoitellut läski. Jos siellä autiolla saarella olisi kauniit korkkarit ja tasaista pintaa kävellä, niin käyttäisin. Miksi yrittäisin miellyttää miehiä kun en siinä kumminkaan onnistu vaikka mikä olisi?
Luonnollisesti käyttää. Muutamat sitten haluaa huomiota toisilta naisilta.
mies52v
Itse olen lesbo ja käytän korkokenkiä enkä todellakaan kaipaa miesten huomiota. :D Korkokengät vaan sopii omaan tyyliin paremmin, joten tykkään niitä käyttää.
Minä käytän korkokenkiä jotta jalkani näyttäisivät pidemmältä. En todellakaan halua kiinnittää kenenkään miehen huomiota, tällä pärställä se on aina negatiivista vaikka kaulasta alaspäin näyttäisi miltä hyvänsä. Mutta peilistä katsoessa haluan silti näyttää niin nätiltä kuin pystyn, ihan vaan siksi että elämä itseni kanssa ei kävisi liian tuskalliseksi. Persuustani pidän piilossa ja muutenkin pukeudun aika peittävästi. Toki yleinen kauneusihanne varmaan vaikuttaa taustalla, mutta kyllä pääkriteeri vaatteiden valintaan on minulla ollut se että se miellyttää _minun_ silmää.
Vierailija kirjoitti:
1. Women wear high heels to look better, leggier and taller. The studies state that it boosts up their confidence and gives them a feeling of being sexier. They also feel that it enhances their attractiveness to the opposite sex. Women wear high heels to look more confident, gain men’s attention, and have well-muscled legs, tight calf muscles and swaying hips.
2. A recent study by a team of scientists at The University of Portsmouth concludes that wearing high heels change the movement of the entire body, including the pelvis, hips, legs, knees, feet and shoulders to put emphasis on femininity. High heels make women appear more feminine to the opposite sex. Wearing high heels push the bosom out and the buttocks back to create a more beautiful, hyper feminine form
3. Many women these days go for high heels to make a fashion statement. The shelves are filled with designer high heels that not only look beautiful, but also speak of your status. Studies say that the women feel more glamorous after wearing high heels.
Kysymys naisille:
Eli yksi syy käyttää korkkareita on jotta näyttäisi pidemmältä ja tuntisi olonsa itsevarmemmalta. Right.
Miksi sitten samat naiset haluavat rinnalle pidemmän miesverrokin jotta he tuntisivat itsensä pienemmiksi ja sirommiksi?
Vierailija kirjoitti:
Mies on nimenomaan keksinyt korkokengät ja juurikin sen takia, että ne korostaa naisten sääriä ja takamusta. Kyllä tämän pitäisi kaikkien tietää.
Ja eiköhän suurin osa naisista pidä korkokenkiä juurikin tämän takia eikä siksi, että ne olisi jaloissa mukavat.
Kyllä niitä mukaviakin korollisia kenkiä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Women wear high heels to look better, leggier and taller. The studies state that it boosts up their confidence and gives them a feeling of being sexier. They also feel that it enhances their attractiveness to the opposite sex. Women wear high heels to look more confident, gain men’s attention, and have well-muscled legs, tight calf muscles and swaying hips.
2. A recent study by a team of scientists at The University of Portsmouth concludes that wearing high heels change the movement of the entire body, including the pelvis, hips, legs, knees, feet and shoulders to put emphasis on femininity. High heels make women appear more feminine to the opposite sex. Wearing high heels push the bosom out and the buttocks back to create a more beautiful, hyper feminine form
3. Many women these days go for high heels to make a fashion statement. The shelves are filled with designer high heels that not only look beautiful, but also speak of your status. Studies say that the women feel more glamorous after wearing high heels.
Kysymys naisille:
Eli yksi syy käyttää korkkareita on jotta näyttäisi pidemmältä ja tuntisi olonsa itsevarmemmalta. Right.
Miksi sitten samat naiset haluavat rinnalle pidemmän miesverrokin jotta he tuntisivat itsensä pienemmiksi ja sirommiksi?
Höpsö, tietysti siksi, että pitkänä ja näyttävänä naisena voisi silti tuntea itsensä samanaikaisesti pieneksi ja siroksi.
Tosin itse en käytä korkkareita ollakseni pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisille:
Itsehän tykkään olla miehiä pidempi.
Olenko ainut nainen jonka mielestä oma peppu näyttää huonommalta kun on korkokengät jalassa? Johtuuko tuo sitten että näen itse peppuni väärästä kulmasta vai onko mulla niin läski perse? Toisaalta näin asia oli myös nuorena. Hmm.
Ei haittaa, harvemmin ihastun korkokenkiin. Tennarit ja maiharit sopivat paremmin tyyliini. Ja mielestäni takapuoleni näyttää noissa paremmalta :D
Vierailija kirjoitti:
Näissä keskusteluissa aina hämmentää se, että miesten vuoksi pukeutumista pidetään niin pahana. Olet alimmista alin, huono itsetuntoinen, kaikki maailman naiset pettävä, epäitsenäinen luuseri, jos vahingossakaan pukeutuessasi mietit, miten voisit olla vetävämmän ja seksikkäämmän näköinen.
Minä olen hetero, tykkään siitä, että joku mies saattaa vilkaista minua joskus kahdesti. Tykkään olla joskus seksikäs, flirttailla vähän ja tuntea olevani tyylikäs ja kaunis. On mukavaa ajatella, että joku muukin nähdessään minut saattaa ajatella samoin. Mitä pahaa siinä on?
Suurimman osan ajasta kuitenkin lompsin Converseissa, reisitaskuhousuissa ja Rammsteinin paidassa nahkarotsi päällä. Sen vastapainoksi on mukava pukea joskus 10cm saappaat hyvin istuvan mekon kanssa ja tarkistaa, vieläkö miesten päät kääntyvät.
Samaa mieltä. Paitsi etten ikinä lompsi converseissa enkä reisitaskuhousuissa :D Kotona on toki verkkarit ja lähikauppaan kävelen usein kumppareissa. "Ihmisten ilmoilla" haluan kuitenkin näyttää hyvältä, olla seksikäs ja saada huomiota. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisille:
Höpsö, tietysti siksi, että pitkänä ja näyttävänä naisena voisi silti tuntea itsensä samanaikaisesti pieneksi ja siroksi.
Tosin itse en käytä korkkareita ollakseni pidempi.
Aivan.
Itsehän kuljen aina kumarassa näyttääkseni pieneltä ja sirolta, mutta haluan rinnalleni max 155cm/45kg naisen jotta tuntisin itseni pitkäksi ja maskuliiniseksi.
Käytän korkoja välillä arjessakin, koska mulla on lättäjalka ja maltillisilla koroilla kävely pitää jalat paremmassa asennossa nilkoista ja polvista. Olen lähemmäs 180 cm, joten lisää pituutta en varsinaisesti kaipaa. Toki käytännöllisyys menee edelle, eli jos tiedän joutuvani kävelemään päivän aikana paljon, niin sitten mennään matalemmilla kengillä.
Miks haluaisin, että vieraat miehet kattelee joidenkin kenkien takia? Olen ihan onnellisessa parisuhteessa ollut pitkälle toistakymmentä vuotta, joten randomit voi tuijottaa mun puolesta vaikka katuojaa. Ja tuo oma mies ei koroista edes välitä, lämpiää enemmän juoksutossuille ja trikoille :)
Mekon tai hameen kanssa paljon siistimmät ja tyylikkäämmät päällä kuin muut kävelykengät (töissä sisätiloissa olisi outoa pitää ulkokenkiä ja matalat avokkaat tuntuvat ihan kesäläpsyiltä).
Pidän siitä että olen töissä hieman itseäni pidempi, naiselle pituus on tutkitusti uskottavuustekijä, valitettavasti. Ihan tyhmää että koettu uskottavuus kasvaa pituuden myötä, sama sukupuolesta riippumatta. Epäreilua mutta minkäs teet.
Korkokengillä (sopivan korkoisilla eli hieman korkoa, ei mitään todella korkeita korkoja) ryhti hieman paranee mikä tekee olemukseen itsevarmuutta. Töissä monesti pitää seistä, esiintyä jne niin auttaa hyvän asennon pitämisessä. Ilman korkoja tulee seistyä helposti huonommassa asennossa.
Omistan myös suomalaisittain lyhyet jalat eli vaikutelma pidemmistä jaloista saa minut näyttämään sopusuhtaisemmalta.
Nainen laittautuu ollakseen paremman näköinen, kuin muut naiset. Laittautuminen on siis ensisijaisesti muiden naisten vuoksi, ja toissijaisesti miesten vuoksi. Loppupäämäärä toki se, että miesten silmissä olisi se vetävimmän näköinen nainen.
Ja turha väittää muuta. Se on myös syy, miksi kauniita naisia haukutaan (kateus).
Koska näyttävät joidenkin vaatteiden kanssa paremmilta kuin matalat. Eivät ole epämukavat jos päkiöiden alla on korokepohja. Epämukavilla en kävelisi pitkiä matkoja, ne sopii sisätilakäyttöön.
Mua kiinnostaa onko ap mies vai nainen? Jotenkin tekstistä oletan mieheksi ja mietin vaan kun puhuu epämukavista kengistä, että omistatko monetkin korkokengät?
Mä omistan, kaikissa on platformia päkiän alla vähintään sentti, pehmeä sisäpohja ja riittävän tukeva korko. Eli ei ihan piikkikorko, muttei tolppakaan. Oikein mukavia ovat jalassa.
Käytän korkokenkiä koska
- pidän niistä
- käytän lähes yksinomaan hameita ja mekkoja, lenkkarit näyttäisi niiden kanssa hölmöltä
- mulla on synnynnäinen vika lantiossa ja korkokengät korjaavat asentoa. Tasapohjaisissa tulee selkä helposti kipeäksi
Ei kiinnosta mitä joku mies niistä ajattelee. En koe korkokenkiä epämukavika laisinkaan, enhän silloin pitäisi niitä. Korkoa löytyy välillä 5-13cm. Näillä keleillä käytössä arkisaappaat joissa 7cm:n korko, en edes huomaa sitä. Hyvin pystyy vaikka juoksemaan.