Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttävätkö naiset korkokenkiä siksi, että haluavat miesten katsovan itseään?

Vierailija
25.02.2020 |

En näe muutakaan syytä käyttää epämukavia kenkiä, jotka korostavat naisen takapuolta.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Muita kysymyksiä?

Vierailija
2/39 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah en ainakaan minä käytä. Aloittaja taitaa olla vähän kujalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristävät peppua ja pohkeita, ja saavat sääret näyttämään pidemmiltä ja jalkaterät pienemmiltä. Ja ovat muutenkin ihan kivat, kunhan käyttäjä osaa kävellä niillä (siis kunnolla, ei polvet koukussa). Tarvitseeko tuohon enää muita syitä?

Vierailija
4/39 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttävät, mutta sitä ei saa sanoa täällä ääneen. 

T. Nainen 40v

Vierailija
5/39 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, vaan siksi koska mun mielestäni korkokengät on kauniita. Mun perä ei niistä nouse eikä pohkeet kiristy koska olen läski. Samasta syystä miehet ei myöskään katso mua koskaan, eli pukeudun kautta linjan 100% omaksi ilokseni ja omaa silmää miellyttääkseni.

Vierailija
6/39 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun toit  esiin mielikuvituksesi rajoittuneisuuden. Otan osaa, on sinullakin varmasti hankalaa.

Minä tykkään korkokengistä siinä missä muistakin kauniista asioista ja käytän niitä välillä arkena. Käytän yleensä takapuolen peittäviä vaatteita, joten eivätpä korkkarit paljon pääse korostamaan. Mieskin löytyy jo, ja hänelle on ihan sama mitkä kengät jalasta löytyy, kunhan vain näyttäydyn hänelle välillä ilman vaatteita.

Vierailija
7/39 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nimenomaan keksinyt korkokengät ja juurikin sen takia, että ne korostaa naisten sääriä ja takamusta. Kyllä tämän pitäisi kaikkien tietää.

Ja eiköhän suurin osa naisista pidä korkokenkiä juurikin tämän takia eikä siksi, että ne olisi jaloissa mukavat.

Vierailija
8/39 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on nimenomaan keksinyt korkokengät ja juurikin sen takia, että ne korostaa naisten sääriä ja takamusta. Kyllä tämän pitäisi kaikkien tietää.

Ja eiköhän suurin osa naisista pidä korkokenkiä juurikin tämän takia eikä siksi, että ne olisi jaloissa mukavat.

Ensimmäiset korkokenkien käyttäjät olivat kylläkin miehiä. Katsoppas huviksesi vaikka kuvia Aurinkokuninkaasta.

Vierailija
9/39 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeilla jäljillä. Peppu korostuu ja kävely muuttuu keinuvammaksi, eli lantio heilahtelee kutsuvasti. Tämä lähinnä miehiä varten.

Lisäksi korkokengillä saa aikaan illuusion pidemmistä jaloista, ja tietysti niillä saa lisää pituuttakin, jos on mielestään liian lyhyt. Pitkät jalat ovat myös miesten mieleen.

Olen nainen, 168cm, enkä ole koskaan omistanut tai käyttänyt kenkiä, joissa olisi yli 3 cm korko. Kokisin itseni naurettavaksi pelleksi piikkareissa.

Korkokengät ovat epäterveelliset ja epämukavat, tästä faktasta ei pääse mihinkään.

Vierailija
10/39 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kokeilevat korkkareita.

Vierailija
11/39 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Women wear high heels to look better, leggier and taller. The studies state that it boosts up their confidence and gives them a feeling of being sexier. They also feel that it enhances their attractiveness to the opposite sex. Women wear high heels to look more confident, gain men’s attention, and have well-muscled legs, tight calf muscles and swaying hips.

2. A recent study by a team of scientists at The University of Portsmouth concludes that wearing high heels change the movement of the entire body, including the pelvis, hips, legs, knees, feet and shoulders to put emphasis on femininity. High heels make women appear more feminine to the opposite sex. Wearing high heels push the bosom out and the buttocks back to create a more beautiful, hyper feminine form

3. Many women these days go for high heels to make a fashion statement. The shelves are filled with designer high heels that not only look beautiful, but also speak of your status. Studies say that the women feel more glamorous after wearing high heels.

Vierailija
12/39 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen laittaa vaan terveyssandaalit jalkaan. Ei tomerat tädit ehdi miellyttämään ulkonäöllään ketään, kun aina pitää olla järkevä.

Vierailija
13/39 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän myös itse mielestäni kivemmalta korkokengät jalassa. Juuri siksi, että takapuoli ja sääret näyttää paljon paremmalta, esim. pillifarkut jalassa. Käytän sellaisia korkoja missä osaan kävellä, max 8cm.

Nilkkureissa on helppo kävellä, koska tukevat nilkkaa, mutta kesällä ei tule korkokenkiä pidettyä, koska en ole vielä löytänyt sellaisia, jotka eivät painaisi vaivaisenluuhun kivuliaasti.

Vierailija
14/39 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän korkoja, koska haluan olla tyylikäs. Lisäksi olen vain 160cm. Muiden miesten huomiota en kaipaa, oma löytyy jo.

N26

Vierailija
15/39 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah en ainakaan minä käytä. Aloittaja taitaa olla vähän kujalla..

Niin että vaikka ihan yksinäsi autiolla saarellakin käyttäisit korkkareita...

Vierailija
16/39 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, mutta ei se noin yksioikoista ole että korkkarit yksistään keräisivät katseita. Kokonaisuushan se ratkaisee.

Haluan näyttää kaikin puolin hyvältä ja korkkarit sopivat tyyliini. Ne ovat osa kokonaisuutta, jossa viihdyn ja tunnen itseni hyvännäköiseksi. Käytän vaihdellen kyllä mataliakin kenkiä mutta aina naisellisia ja tyylikkäitä kuitenkin.

Vierailija
17/39 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun laitan korkkarit jalkaan, niin se on ehdottomasti siksi, että haluan näyttää hyvältä alusta loppuun. On mukavaa, kun on vain yksi mies, joka lopulta saa viedä minut mukanaansa ja muut jäävät nuolemaan näppejään.

Vierailija
18/39 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit saavat minut tuntemaan itseni upeaksi ja seksikkääksi! Pidän niitä välillä sängyssäkin, mies ei valita ;)

Vierailija
19/39 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttävät, mutta sitä ei saa sanoa täällä ääneen. 

T. Nainen 40v

Entäs korkokenkiä käyttävät lesbot? Ai niin, sinä et tunnista niitä lesboiksi, kun luulet että kaikki korkkareilla kävelevät naiset on heteroita.

Vierailija
20/39 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Minulla ainakin on niin huono itseluottamus että teen aivan kaiken miesten takia. Käytän korkokenkiä, meikkaan, olen huoliteltu, minulla on pitkät hiukset, kauniit kynnet, hymyilen kauniisti, olen kiltti ja ystävällinen jne.

Kaikki tämä vain jotta saan MIEHILTÄ huomiota!

...Ja sitten kateelliset naiset todella luulevat minusta näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi