Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella ollut juuri oksennustauti, onko ok mennä vierailulle?

Vierailija
25.02.2020 |

Lakannut oksentamasta eilen päivällä ja eilen ja tänään ollut ihan hyvävointinen. Ollaan sovittu hiihtolmalle eräälle ystäväpariskunnalle yökyläilemään meneminen tänään, onko ihan ok? En haluaisi millään perua, kun lapsi on tätä todella kovasti ja pitkään odottanut..

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama toisin päin:

KERRO VIERAILLESI JO ETUKÄTEEN PUHELIMESSA, JOS TEILLÄ ON OLTU TAI OLLAAN SAIRAANA!!

KUKAAN EI HALUA TARTUNTAANNE!!

Liian usein saa ovella vasta kuulla, että

Pinja-Puuteri on "ollut vähän kipeänä, mutta ei hätää, hän jaksaa kyllä leikkiä ja leivottiin yhdessä kakkukin tänään. Tulkaa sisään vain, ei häntä väsytä..." 🙄

Alapeukku koska tuo jo niin nähty hupsunhassu haukkumanimi.

Vierailija
42/45 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on elämää, että joskus suunnitelmat muuttuvat ja lapsikin pettyy. Itse olen myös kokenut näitä, kun tullaan kylään ja muksu on lääkitty että kuume laskee. Sitten jossain kohtaa alkaa se lääkkeen vaikutus lakata ja kuume nousta. Räkä valuu ja lapsi on todella huonovointinen. Ja olisi kuulemma pettynyt, jos ei olisi päässyt. Olen tällaisen ajattelemattomuuden vuoksi ollut kovassa kuumeessa ja kipeänä synnyttämässä. Samaisesta perheestä yritettiin tulla kihomatojen häädön aikana kylään. Silloin en päästänyt ovesta sisälle ja kyläilyt loppuivat pikkuhiljaa siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei selvinnyt, että koska te olisitte sinne menossa. Onko teillä hiihtoloma tällä vai ensi viikolla? Sen verran pitäisi olla väliä, että varmistutte tuleeko tauti teille muille. Joku kolme päivää ainakin. Meillä on pahimmillaan neljä vuorokautta mennyt siihen, että seuraava perheenjäsen on alkanut oksentaa.

Vierailija
44/45 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok! Välinpitämättömien ihmisten takia noita tauteja on aina niin paljon liikkeellä. Kuinka paljon vähemmän olisikaan, jos kaikki pesisivät käsiään, aivastaisivat ja yskisivät hihaan/nenäliinaan sekä pysyisivät tarpeeksi pitkään kotona parantumassa. Vatsataudissa sen 2 oireetonta päivää. Ei ole kiva sinne tapahtumaankaan, jonne teillä on liput, mennä muita tartuttamaan.

Vierailija
45/45 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin tällä hetkellä todella hankalasta taudista, ihan veto poissa ja olo kaamea, juuri tämmöisen mamman vuoksi.  Selitteli, että olihan se poika ollut jo päivän oksentamatta. Miten muka 8v lapsen äiti ei tiedä näistä tartunta-asioista mitään vai eikö vain kiinnostanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme