Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negatiivinen mies

Vierailija
25.02.2020 |

Perusnegatiivista ihmistä on vaikea saada muuttumaan, kohta 9v olen yrittänyt ja alkaa tehdä mieli luovuttaa. Olen hukkaamassa oman huumorini ja positiivisuuteni, kun toinen on aina naama kurtussa ja joka asiasta löytää vain huonot puolet. Lapsille möykkää ja naputtaa koko ajan, samoin minulle. Huomasin negatiivisen elämänasenteen jo suhteen alussa, mutta jotenkin luulin sen muuttuvan kun ihminen aikuistuu ja on minun iloisessa seurassani. Toisin kävi, iloa ei tässä talossa juurikaan ole. --Kertokaa viimeiset vinkit miten saisin hänet heräämään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräämään? Jos hän on perusv*ttumainen, luonteeltaan kyyninen ja negatiivinen, niin sitten on eikä muuksi muutu. Tuo olisi mielestäni hirvein piirre puolisossa! Vaikuttaa ihan kaikkeen. Negatiivisesti.

Vierailija
2/5 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos katsoisit ensin peiliin, koska miehen negatiivisuus on usein heijastusta usein naisen omasta toiminnasta. Milloin olet ottanut mieheltä viimeksi suihin loppuun asti ja ilman vastapalveluksia? Annatko miehelle riittävästi omaa aikaa? Pidätkö itsestäsi ja ulkonäöstäsi huolta? Kannatko vähintään puolet perheenne elättämisen taloudellisesta vastuusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kärsinyt omasta negatiivisesta elämänasenteestani, ja ymmärsin lopulta, että minun täytyy muuttua.

Ja muuttuminen onnistuikin - minulla todettiin masennus ja ahdistuneisuushäiriö. Sain näihin lääkityksen ja minut ohjattiin myös terapiaan. Tämä auttoi. Sain myös parisuhteeni paljon parempaan malliin, ja elämäni on onnellisempaa nykyisin.

Suosittelen keskustelemaan miehesi kanssa niin, että lähtisit liikkeelle siitä, että hänellä on ongelma, sairaus, johon hänen olisi syytä saada apua.

Työterveyshuolto voisi olla ensimmäinen paikka, josta apua kannattaa kysellä, mikäli miehesi on työsuhteessa ja minimitasoa laajemman työterveyshuollon piirissä.

Jatkuva ärtyneisyys, negatiivisuus ja kiukkuisuus ovat usein merkkejä piilevästä masennuksesta, jota vastaan ihminen yrittää taistella. Tämä vaikuttaa siten, että koko elämästä tulee yhtä taistelua, pienistä asioista tulee suuria ja ärtyneisyyskynnys madaltuu aina pienemmäksi ja pienemmäksi.

Muitakin syitä voi toki olla.

Vierailija
4/5 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko HIV negatiivinen? No huokaise helpotuksesta hyvänen aika sentään!

Vierailija
5/5 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siis kaikenlaisia normaaleja keskustelujakin, joka asiasta löytyy hänellä aina vain niitä huonoja puolia, vaikka olisi kaunis päivä tai lomalle lähtö ja muutenkin kaikki ihan ok. Seksielämässä ei ole vikaa kumminkaan päin se tiedoksi eräälle kommentoijalle.

Täytynee alkaa suostuttelemaan häntä johonkin keskustelemaan. Olen jo sanonut, että jotain täytyy kohta tapahtua koska en halua lapsista kasvavan synkkämielisiä. Omakin jaksaminen on huonoa jos paikalla on koko ajan ankeuttaja ja ilon tappaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän