Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisinkohan ikinä sopeutua asumaan EU:n ulkopuolella

Vierailija
25.02.2020 |

Miekkosen tavattuani olen kiinnostunut ekaa kertaa koskaan kunnolla hänen ex-kotikonnuistaan. Aiemmin olin kiinnostunut USAsta ja Espanjasta, mutta enää ne eivät aiheuta niin voimakkaita tunteita. Espanjassa olen muutenkin lomaillut enkä haluaisi asua siellä. Jotenkin boring enkä ole kiinnostunut espanjan kielestä kovinkaan paljon.

Mutta miekkosen ex-kotikontu vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta. Siellä asuessa ei varmaan ikinä kyllästyisi, on niin paljon nähtävää vuodesta toiseen. Toisaalta, miekkosen sisko on muuttanut sieltä pois, miekkonen tuli Suomeen, vaikkakaan ei lähtökohtaisesti pysyvästi vaan lähinnä töitä tekemään ja katsomaan miten käy... Ja sitten me tapasimme XD :33

Mutta en voisi koskaan muuttaa vuokralle, koska olen tottunut siihen että omaisuutta on aina asunnossa. Eli haluaisin ehdottomasti oman omakotitalon, auton ja mukavan työn.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on alkanut ahdistaa, koska Suomi tuntuu liian pieneltä maalta ja tietyissä kaupungeissa kaikki tuntevat toisensa jotain kautta ja kaikki on niin tasaisen tavallista.

Vierailija
2/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä se nyt se sinun miekkosesi kotikontu sitten on? Onko tällä liirumlaarumilla joku pointtikin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti matkustan miekkosen kanssa joskus sinne ex-kotikonnuille tutustumaan paikkaan.

Vierailija
4/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä se nyt se sinun miekkosesi kotikontu sitten on? Onko tällä liirumlaarumilla joku pointtikin?

En voi kertoa, se paljastaisi liikaa XD se on kaukana, rikas paikka ja siellä on lämmin.

Vierailija
5/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotenkin kun EU:ssa on tottunut näihin lakeihin. Siellä on taas jotkut ihan eri lait, joista en tiedä mitään. Olisi niin pelottavaa lähteä joskus, mutta toisaalta olisi ahdistavaa olla ikuisesti Suomessa. XD

Vierailija
6/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tyypille palvelus, ja selitä miten järisyttävän dorka nimi on 'miekkonen', ja miten paljon sinusta kertoo se, että sait tungettua se tuohon avaukseen n. 28 kertaa. Osaa lähteä pakoon takaisin sinne kotikonnuilleen ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija
7/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australia on aivan loistava maa, sinne vaan.

Vierailija
8/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli miekkosen sisko muutti pois sieltä, miekkonen tuli Suomeen, kysyin eräältä siellä asuvalta (tiedämme toisemme chatista) että voisiko hän koskaan muuttaa pois, ja hän vastasi kyllä. Eli kyllä siihen on jokin syy, että paikalliset lähtevät sieltä muualle... Mutta minä se syy on, en tiedä...

Vierailija
9/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alle 18 vee kannata vielä muuttaa mihinkään yksikseen...

Vierailija
10/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee tyypille palvelus, ja selitä miten järisyttävän dorka nimi on 'miekkonen', ja miten paljon sinusta kertoo se, että sait tungettua se tuohon avaukseen n. 28 kertaa. Osaa lähteä pakoon takaisin sinne kotikonnuilleen ennen kuin on liian myöhäistä.

XDDDDD

Vierailija
11/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan: onko kyseessä USA:n merijalkaväen majuri, joka on totaalisesti rakastunut sinuun, ja haluaisi tulla luoksesi, mutta on jumissa jossain Irakin korvessa ja tarvitsee kipeästi $5000 lentolippuun — osuinko oikeaan?

Vierailija
12/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei alle 18 vee kannata vielä muuttaa mihinkään yksikseen...

No voi, milloin täytät 18? XDDDDD onnea jo etukäteen!

Vierailija
13/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan: onko kyseessä USA:n merijalkaväen majuri, joka on totaalisesti rakastunut sinuun, ja haluaisi tulla luoksesi, mutta on jumissa jossain Irakin korvessa ja tarvitsee kipeästi $5000 lentolippuun — osuinko oikeaan?

Kyseessä on miekkonen, joka on kokki ja asuu Suomessa. Miekkonen, jonka vieressä olen ollut monta kertaa ja jota olen suudellut XDDD

Vierailija
14/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et selkeästi tiedä yhtään mitään miekkosesta, kun kuvittelet jotain ihan älytöntä soopaa XDDD miten joku lentolippu liittyy mihinkään??? Miekkonen osaa ostaa lippunsa ihan itse enkä tajua miten se liittyy siihen, että mietin EU:n ulkopuolella asumista XDDD.

Vierailija
15/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Miekkosprovo

Vierailija
16/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi kertoa, se paljastaisi liikaa XD se on kaukana, rikas paikka ja siellä on lämmin.

Eli joku muslimi dubaista? Hyi helvetti.

Vierailija
17/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Tiedän, että Espanja on EU:ssa XD. Mutta sanoin vain, että olen joskus ollut kiinnostunut siitä, en enää. Jotenkin tylsä ja tavallinen.

Vierailija
18/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli joku muslimi dubaista? Hyi helvetti.

Ööö, ei XDDDD

Vierailija
19/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuuslimi hän on mutta ei mistään vtun Dubaista kotoisin XDDDDDD.

Vierailija
20/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on miekkonen, joka on kokki ja asuu Suomessa. Miekkonen, jonka vieressä olen ollut monta kertaa ja jota olen suudellut XDDD

Tiesikö hän, että olet vasta 14 v.?