Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisinkohan ikinä sopeutua asumaan EU:n ulkopuolella

Vierailija
25.02.2020 |

Miekkosen tavattuani olen kiinnostunut ekaa kertaa koskaan kunnolla hänen ex-kotikonnuistaan. Aiemmin olin kiinnostunut USAsta ja Espanjasta, mutta enää ne eivät aiheuta niin voimakkaita tunteita. Espanjassa olen muutenkin lomaillut enkä haluaisi asua siellä. Jotenkin boring enkä ole kiinnostunut espanjan kielestä kovinkaan paljon.

Mutta miekkosen ex-kotikontu vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta. Siellä asuessa ei varmaan ikinä kyllästyisi, on niin paljon nähtävää vuodesta toiseen. Toisaalta, miekkosen sisko on muuttanut sieltä pois, miekkonen tuli Suomeen, vaikkakaan ei lähtökohtaisesti pysyvästi vaan lähinnä töitä tekemään ja katsomaan miten käy... Ja sitten me tapasimme XD :33

Mutta en voisi koskaan muuttaa vuokralle, koska olen tottunut siihen että omaisuutta on aina asunnossa. Eli haluaisin ehdottomasti oman omakotitalon, auton ja mukavan työn.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Miekkosprovo

Voi kuule kun yhä edelleen kerron elämästäni täällä. En voi sille mitään, jos sinulle ajatus ulk. miekkosesta on jotenkin käsittämättömän hämmästyttävä XDDDD Minulle englanti ei ole niin upea mahtava WOW kieli, että se jaksaisi niin kovin hämmästyttää XDDDD.

Vierailija
22/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi APn tarvitsee sopeutua muiden maiden lakeihin?

Nykyään kantaväestö sopeutuu maahaanmuuttajien tapoihin.

XDDDDD

Haluaisin vain tietää, että kannattaisiko yrittää. Siihen liittyisi niin paljon kaikkea... Pitäisi vuokrata koti eteenpäin, inhottaa ajatella että täällä majailisi joku ventovieras XDDDD Pitäisi stressata asunnon kunnosta ja samaan aikaan tutustua uuteen kotikontuun... Toki miekkonen auttaisi minua kaikessa, mutta en tiedä. Enkä minä miekkosen takia ole kiinnostunut paikasta, vaan hänen takiaan olen googlettanut paljon ja lukenut juttuja ja katsonut kuvia ja kysellyt siellä asuvalta. Ennen en niinkään jaksanut nähdä vaivaa, kun ei ollut mitään syytä tavallaan XDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuollaiselal rikkaalla ulkomaalaisella pörrää aika monta reikää siinä ympärillä kun aikaa lähtee kulumaan. Mitä se sinussa näkee paitsi pillun?

Vierailija
24/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuollaiselal rikkaalla ulkomaalaisella pörrää aika monta reikää siinä ympärillä kun aikaa lähtee kulumaan. Mitä se sinussa näkee paitsi pillun?

Oletteko ihan vtun tyhmiä XDDDDDD MISSÄ SANOIN ETTÄ MIEKKONEN ON RIKAS?

Vierailija
25/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Kiihottaako tämä kommentti APta vai miksi tämä jatkuvasti poistetaan?)

Vierailija
26/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDD

Ei muuta sanottavaa.

Vierailija
27/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Kiihottaako tämä kommentti APta vai miksi tämä jatkuvasti poistetaan?)

Ööö... Tuolla viestisi on ja vastasin siihen😑

Vierailija
28/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voisitteko vihdoinkin opetella kirjoittamaan AP:TÄ!!!