Voisinkohan ikinä sopeutua asumaan EU:n ulkopuolella
Miekkosen tavattuani olen kiinnostunut ekaa kertaa koskaan kunnolla hänen ex-kotikonnuistaan. Aiemmin olin kiinnostunut USAsta ja Espanjasta, mutta enää ne eivät aiheuta niin voimakkaita tunteita. Espanjassa olen muutenkin lomaillut enkä haluaisi asua siellä. Jotenkin boring enkä ole kiinnostunut espanjan kielestä kovinkaan paljon.
Mutta miekkosen ex-kotikontu vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta. Siellä asuessa ei varmaan ikinä kyllästyisi, on niin paljon nähtävää vuodesta toiseen. Toisaalta, miekkosen sisko on muuttanut sieltä pois, miekkonen tuli Suomeen, vaikkakaan ei lähtökohtaisesti pysyvästi vaan lähinnä töitä tekemään ja katsomaan miten käy... Ja sitten me tapasimme XD :33
Mutta en voisi koskaan muuttaa vuokralle, koska olen tottunut siihen että omaisuutta on aina asunnossa. Eli haluaisin ehdottomasti oman omakotitalon, auton ja mukavan työn.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miksi APn tarvitsee sopeutua muiden maiden lakeihin?
Nykyään kantaväestö sopeutuu maahaanmuuttajien tapoihin.
XDDDDD
Haluaisin vain tietää, että kannattaisiko yrittää. Siihen liittyisi niin paljon kaikkea... Pitäisi vuokrata koti eteenpäin, inhottaa ajatella että täällä majailisi joku ventovieras XDDDD Pitäisi stressata asunnon kunnosta ja samaan aikaan tutustua uuteen kotikontuun... Toki miekkonen auttaisi minua kaikessa, mutta en tiedä. Enkä minä miekkosen takia ole kiinnostunut paikasta, vaan hänen takiaan olen googlettanut paljon ja lukenut juttuja ja katsonut kuvia ja kysellyt siellä asuvalta. Ennen en niinkään jaksanut nähdä vaivaa, kun ei ollut mitään syytä tavallaan XDDD
Eiköhän tuollaiselal rikkaalla ulkomaalaisella pörrää aika monta reikää siinä ympärillä kun aikaa lähtee kulumaan. Mitä se sinussa näkee paitsi pillun?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuollaiselal rikkaalla ulkomaalaisella pörrää aika monta reikää siinä ympärillä kun aikaa lähtee kulumaan. Mitä se sinussa näkee paitsi pillun?
Oletteko ihan vtun tyhmiä XDDDDDD MISSÄ SANOIN ETTÄ MIEKKONEN ON RIKAS?
(Kiihottaako tämä kommentti APta vai miksi tämä jatkuvasti poistetaan?)
Vierailija kirjoitti:
(Kiihottaako tämä kommentti APta vai miksi tämä jatkuvasti poistetaan?)
Ööö... Tuolla viestisi on ja vastasin siihen😑
Ja voisitteko vihdoinkin opetella kirjoittamaan AP:TÄ!!!
Voi kuule kun yhä edelleen kerron elämästäni täällä. En voi sille mitään, jos sinulle ajatus ulk. miekkosesta on jotenkin käsittämättömän hämmästyttävä XDDDD Minulle englanti ei ole niin upea mahtava WOW kieli, että se jaksaisi niin kovin hämmästyttää XDDDD.