Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheterapeutin mielestä minua vaivaa kiintymyssuhteen trauma äidistäni

Vierailija
25.02.2020 |

Ja se on ihan totta. Äitini on siis pilannut äitiyteni ja mahdollisuuteni hyvään ja tavalliseen äitiyteen. Jopa ammattilainen on sitä mieltä. Siitäs saatte palstan p*rsepäiset kiusaajat, jotka syytätte minua asiassa. Äitini on syyllinen, en minä. Minä yritin sopeutua sen noita-akan minulle langettamiin pahoihin vaatimuksiin, joista tuli aivan oksettava olo, enkä saanut mistään apua, ja teidänlaisenne mitättömyydet vielä kiusasitte lisää, koska ette osaa auttaa ketään.

Kommentit (463)

Vierailija
381/463 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vain ongelmana on, mistä v*tusta saan apua ÄITINI MINULLE JA LASTENI HAITAKSI aikaansaamaan kiintymyssuhteen traumaan...😢 Oma terapiani keskittyy MINUN sopeutumiseni lopettamiseen, mutta EIHÄN SE auta kiintymyssuhdetraumassa jonka ÄITINI synnytti. Eikä auta lasten suhteen yhtään.

Oma tekstini vastaa numerolle 383. Kukaan ei osaa auttaa ja helvetin paha-olo kokoajan. Keskustelut terapiassa on lapsuuden traumojen läpi käymistä, ei se auta lapsiani yhtään. 

Ap

Katkaise välit lapsiisi. Jos et jaksa olla oikeasti äiti, niin se olisi heille parempi kuin katkera äiti, joka kostaa kaikki lapsuudessa kokemansa vääryydet heille.

Lapsiasi auttaisi, että saisivat kasvaa ilman sinua. Voisivat sitten joskus aikuisena ottaa yhteyttä, jos haluavat.

Minä en ole aiheuttanut itselleni tätä pahaa-oloa, tämä on perheterpaeutin mielestä äitini aiheuttamaa minulle!

Ap

Vierailija
382/463 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehesi suhtautuu tuohon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/463 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi täällä mitä tahansa, on se väärin ja käännetään aloittajaa vastaan. Myötätuntoa ei olla opetettu teille, eikä teillä kellään sisäsyntyisesti sitä ole. Kateus ajaa paukuttamaan ilkeyden vasaralla alapukkua ja ikävillä lauseilla. Vielä jonain päivänä julkaisen tekstejäni runoina tai omaelämänkerrallisena julkaisuna ja saatte nähdä. Tekstini ovat suosittuja ja miitä pyydetään lisää. Vielä näytän, silloin saa äitini ja kaltaisensa ihmishirviöt nähdä ja kuulla totuuden. Millä minut yritettiin lannistaa. Suosioni vain kasvaa ja läskit täällä lihoo vaan.  Äitini kaltaiset vaativat muiden sielujen murskaajat tulevat vielä näkemään mitä ovat aiheuttaneet ja mikä on hinta!!

Ap

Vierailija
384/463 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku palstapsykologi tehdä diagnoosin äitihullulle? Tiesin joskus vastaavanlaisen tapauksen joka kirjoitteli psykoottisesti elämänsä aikana kokemistaan "vääryyksistä" ja kirjoitustyyli oli samankaltaista jankkaavaa ja puolelta toiselle heittelevää, aihe vain eri. Kiinnostaa mikä tällaisen tapauksen tautiluokitus on.

Sinun tautiluokituksesti on muiden ongelmilla mässäily ja saat ylemmyyden tunnnetta alentamalla toisia. Kuitenkin seuraat minua instassa ja esität ystävää, täällä käännät takkisi kuin äitini. On vain sinun tapasi elää ja tehdä asioita. Halveksiva tyylisi rinnastaa sinut äitini kaltaisiin mustiin sieluihin.

Ap

Uskon, että suurin osa meistä toivoisi sinun pääsevän tolpillesi. Mielestäni keskeistä on se, ettet osaa irrottaa toiveestasi siitä, että saisit kokea äitisi hyväksyvän rakkauden. 

Ja sitten sivujuonteena, ihan tosi vaikea kuvitella että osaisit tuottaa jotain mielenkiintoista sisältöä instaan, jota ihmiset sankoin joukoin seuraisivat. 

Vierailija
385/463 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku palstapsykologi tehdä diagnoosin äitihullulle? Tiesin joskus vastaavanlaisen tapauksen joka kirjoitteli psykoottisesti elämänsä aikana kokemistaan "vääryyksistä" ja kirjoitustyyli oli samankaltaista jankkaavaa ja puolelta toiselle heittelevää, aihe vain eri. Kiinnostaa mikä tällaisen tapauksen tautiluokitus on.

Sinun tautiluokituksesti on muiden ongelmilla mässäily ja saat ylemmyyden tunnnetta alentamalla toisia. Kuitenkin seuraat minua instassa ja esität ystävää, täällä käännät takkisi kuin äitini. On vain sinun tapasi elää ja tehdä asioita. Halveksiva tyylisi rinnastaa sinut äitini kaltaisiin mustiin sieluihin.

Ap

Vainoharhainen much? En seuraa sinua instassa eikä minulla ei ole aavistustakaan sinun sometileistäsi.

Vierailija
386/463 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ap:lla enemmän seuraajia kuin vaikka Martina Aitolehdellä tai Maisa Torpalla?

Vierailija
387/463 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vain ongelmana on, mistä v*tusta saan apua ÄITINI MINULLE JA LASTENI HAITAKSI aikaansaamaan kiintymyssuhteen traumaan...😢 Oma terapiani keskittyy MINUN sopeutumiseni lopettamiseen, mutta EIHÄN SE auta kiintymyssuhdetraumassa jonka ÄITINI synnytti. Eikä auta lasten suhteen yhtään.

Oma tekstini vastaa numerolle 383. Kukaan ei osaa auttaa ja helvetin paha-olo kokoajan. Keskustelut terapiassa on lapsuuden traumojen läpi käymistä, ei se auta lapsiani yhtään. 

Ap

Katkaise välit lapsiisi. Jos et jaksa olla oikeasti äiti, niin se olisi heille parempi kuin katkera äiti, joka kostaa kaikki lapsuudessa kokemansa vääryydet heille.

Lapsiasi auttaisi, että saisivat kasvaa ilman sinua. Voisivat sitten joskus aikuisena ottaa yhteyttä, jos haluavat.

Minä en ole aiheuttanut itselleni tätä pahaa-oloa, tämä on perheterpaeutin mielestä äitini aiheuttamaa minulle!

Ap

Ala nyt hyvä ihminen kantaa vastuuta itsestäsi ja omasta hyvinvoinnistasi. Uskomatonta, että pitää hankkia omia lapsia, jos oma kyky ottaa itseä niskasta kiinni on tuota tasoa.

Vierailija
388/463 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sinun lannistamiseesi paljoa tarvittu. Sinä lannistuit siitä, kun sinua potkittiin tavoittelemaan enemmän. Suorastaan lamaannuit. Vuosikymmeniksi. Ei osoita kovin suurta elinvoimaa tai sisäistä paloa mihinkään.

Oletko miettinyt, että ehkä olit ameeba jo valmiiksi? Olet sellainen ihan synnyinlahjana? Energistä ja tahdonvoimaista ihmistä on vaikea lannistaa. 

Vierailija
389/463 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu taas vauhdissa.

Unohda jo se äiti ja keskity muihin asioihin. Tsemppiä!

Vierailija
390/463 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Uskon, että suurin osa meistä toivoisi sinun pääsevän tolpillesi. Mielestäni keskeistä on se, ettet osaa irrottaa toiveestasi siitä, että saisit kokea äitisi hyväksyvän rakkauden. 

Ja sitten sivujuonteena, ihan tosi vaikea kuvitella että osaisit tuottaa jotain mielenkiintoista sisältöä instaan, jota ihmiset sankoin joukoin seuraisivat. 

Kateellisen puhetta. seuraajamäärä 138 tuhatta ja yli. Mun kuvien keskimääräinen tykkääminen usein yli 2000. Sinun vaikea ymmärtää että voin olla suosittu vaikka olen kiusattu ka kiusaaminen johtuu kateudesta selkeästi. Tämäkin ketju vain nostaa seuraajamäärää. 

Ap

Vierailija
391/463 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kateellisen puhetta. seuraajamäärä 138 tuhatta ja yli. Mun kuvien keskimääräinen tykkääminen usein yli 2000. Sinun vaikea ymmärtää että voin olla suosittu vaikka olen kiusattu ka kiusaaminen johtuu kateudesta selkeästi. Tämäkin ketju vain nostaa seuraajamäärää. 

Ap

Tuskin nostaa, koska mehän emme tiedä tätä mielikuvitussivustoa. 

Vierailija
392/463 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Saisinko linkin instaasi? En kuulu kiusaajiisi.

Vierailija
393/463 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin aiemmin blogia. Kateellisten ihmisten vuoksi päärin poistaa sen. Ilkeilijöitä ja selkään puukottajia löytyy muka ystävistä. Äitini kaltaiset ihmiset päättävät päässään mikä on oikea tapa ja vain se heidän oikeansa tehdä asioita. Sanoisin että täällä huutelijat esittävät niin pätevää, kuitenkin näen että seuraavat minua edelleen. Social detectivestä näkee ketkä ovat tänään useamman kerran käyneet profiilissani. Näitä seuraajia jotka esittää ettei kiinnosta ja ollaan esnimmäisinä vakoilemassa. Seuraaajamäärä tänöönkin kasvanut.

Ap

Vierailija
394/463 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Nyt meni trollaus liian pitkälle.

Vierailija
395/463 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinun kannattaa päästää irti katkeruudesta, se ei ole helposti tehty. Mutta toivon että pystyt siihen, itsesi ja lastesi vuoksi.

Toivon sinulle vilpittömästi hyvää.

Terveisiä hikikomerosta.

Vierailija
396/463 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi tekemiset ovat sinulle loputon kieroutuneen nautinnon ja hekumoinnin kohde.

Et halua kuunnella neuvoja, haluat kieriskellä kokemuksissasi, paisutella niitä ja ja imeä niistä kaikki mehut. Sitten rauhoitut taas hetkeksi. Kunnes tarve lillua menneissä iskee jälleen... näin loputtomiin.

Vierailija
397/463 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olen vaan ajatellut että äitihullu on narsistisesti vaurioitunut persoonallisuushäiriöinen ehkä vähän aspergerpiirteinen tyyppi. Mutta tämän viimeisen käänteen ansiosta korotan diagnoosia, mukaan kun tulee vielä paranoidispsykoottiset piirteet varsin vahvasti. Siis että joku täällä tietäisi jotain jostain hemmetin sometileistä, hah ja hah. Seuraavaksi kai hän kuvittelee silmän katsovan häntä tietokoneesta. Minun silmän. Tai jonkun.

Että kiintymyssuhteessa on häiriöitä, suhteessa ap:n lapseen, on ihan selvää tietysti. Ja totta kai kiintymyssuhteen vauriot ovat periytyviä, eli äitihullu ei ole onnistunut suhteessa omaan ensisijaiseen vanhempaansa (eikä päinvastoin), eikä tämä omaansa, jne. Sillai ne kiintymyssuhdevammat yleensä periytyy. Jostain vaan aina löytyy niitä rohkeita ja vahvoja, jotka pystyy korjaamaan tilanteen suhteessa seuraavaan sukupolveen, mutta tämä naisparka ei näytä kuuluvan niihin.

Vierailija
398/463 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vain yhden käden sormilla laskettava määrä niitä ihmisiä joilla riittää ymmärrystä siihen, mitä koen. Äitini aiheuttama postraumaattinen häiriö näyttäytyy elämässäni kokoajan. Kaikki valinnat mitä teen, kaikissa puskee äitini sanoma siitä mikä on oikein ja mitä hän sanoisi. Vaikka äitini kuolisi, hän elää päässäni. Hän syyttää valinnoistani minua ja muistaa kertoa miten huono olen kun valitsen määrätyllä tavalla. Äitini nauttii kun saa satutettua minua ja hän tietää että tekee sitä alitajuntani kautta, vaikka ei olisi läsnä. Tämä viheliäisistä vittumaisista ihmisistä minut synnyttänyt. Sitten näille jotka vaativat minua julkaisemaan linkin tiliini. Julkaisetko oman tilisi? Voin kertoa että elämässäni on osa-alueita, joista en tänne ole kirjoittanut. Kiintymyssuhteen trauma vie tällä hetkellä energiaani suhteettoman paljon, johtuen terapiasessioista. Rikki riipineet asiat reivtään auki eikä tilanne ole kuin mennyt enemmän päin helvettiä.

Ap

Vierailija
399/463 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin aiemmin blogia. Kateellisten ihmisten vuoksi päärin poistaa sen. Ilkeilijöitä ja selkään puukottajia löytyy muka ystävistä. Äitini kaltaiset ihmiset päättävät päässään mikä on oikea tapa ja vain se heidän oikeansa tehdä asioita. Sanoisin että täällä huutelijat esittävät niin pätevää, kuitenkin näen että seuraavat minua edelleen. Social detectivestä näkee ketkä ovat tänään useamman kerran käyneet profiilissani. Näitä seuraajia jotka esittää ettei kiinnosta ja ollaan esnimmäisinä vakoilemassa. Seuraaajamäärä tänöönkin kasvanut.

Ap

Plot twist: äitihullu on Henna Joensuusta!!

Vierailija
400/463 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Tämähän menee sakeaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä