Perheterapeutin mielestä minua vaivaa kiintymyssuhteen trauma äidistäni
Ja se on ihan totta. Äitini on siis pilannut äitiyteni ja mahdollisuuteni hyvään ja tavalliseen äitiyteen. Jopa ammattilainen on sitä mieltä. Siitäs saatte palstan p*rsepäiset kiusaajat, jotka syytätte minua asiassa. Äitini on syyllinen, en minä. Minä yritin sopeutua sen noita-akan minulle langettamiin pahoihin vaatimuksiin, joista tuli aivan oksettava olo, enkä saanut mistään apua, ja teidänlaisenne mitättömyydet vielä kiusasitte lisää, koska ette osaa auttaa ketään.
Kommentit (463)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuteripinkki, Annika. On vain keskinkertainen muovikukilla sisustaja, joka maksaa syyrialaisten pikkupoikien tykkäyksistä :'D sääliö.
Sinusta sääliö? Melkein 140 tuhatta seuraajaa, tämähän on valtava määrä. Edes Maisa Torppa tai Sara Sieppi pääse tälle tasolle. Ihan omaa luokkaansa suosiossa.
Täähän on Suomen suosituimman bloggarin tittelin voittanut joku vuosi sitten. Silloin nimi oli pellavaa ja pastellia. Eipä joka likalla ole yli sataa tuhatta seuraajaa, edes julkuilla. Puuteripinkki on Suomen seuratuin instassa. Miksi dissaaminen. Oletko kateellinen suosiosta ja hienosta sisustuksesta!?!
En enää löydä puuteripinkin instaa. Oliko hän tää aloittaja?
Ei nää palstariehujat kauaa jaksa pitää sisällään angstejaan. Popparit oottaa seuraavaa säätöö ;))