VAKAVA-koe 2020
Moi! Onko joku hakemassa uudistuneella VAKAVA-kokeella sisään Okl:ään? Mitä mietteitä tuleva koe herättää, nyt kun matskuja ei saa ennakkoon vaan vasta kokeessa? Meinaatteko valmistautua jotenkin?
Kommentit (1179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ykköshakukohteena Treen vaka ja lukee kans muissa toi "peruuntunut, hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle". Toivottavasti tää nyt tarkoittaa, mitä luulen sen tarkoittavan :D
Onko muut hakukohteet sulla ammattikorkeita vai yliopistoja?
Mulla meinaan on kanssa ekana Tampereen vaka, sitten Turun vaka ja sitten Joensuu, ja mulla lukee kaikissa vielä että "Opiskelijavalinta kesken".. mietin vaan, et koskeeko toi "opiskelupaikka peruuntunut" nyt siis vaan niitä, joilla on ollut amk-hakuja...
Mulla oli tokana amk ja kolmantena elinikäinen oppiminen treen yliopistoon kans, eli ei koske pelkästään amk-hakuja.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on kans nyt päivittynyt se ”et saanut opiskelupaikkaa” siihen kohtaan minne en saanut sovarikutsua. Pikkuhiljaa... kauheen raastavaa odotella
Mille paikkakunnalle tää?
Helsingin erkkapedan tulokset tullu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on kans nyt päivittynyt se ”et saanut opiskelupaikkaa” siihen kohtaan minne en saanut sovarikutsua. Pikkuhiljaa... kauheen raastavaa odotella
Mille paikkakunnalle tää?[/quote
Rauman kampuksel luokaope!
Mä oon saanu Turku lo opiskelupaikan
Odottelen tääl tampereen vastauksia ihan into piukeena! Tulis jo😂❤️
Mulla opintopolussa jo että hyväksyttiin luokanopeks Turkuu!
Mitä pisteitä saitte soveltuvuuskokeesta?
Mä en tiiä mun pisteitä. Se soveltuvuuskokeiden pistehaku ei toimi
Mulla on tullu Joensuu erkan tulokset.. 34 varasija...
Eiku oli ne pisteet sittenkin opintopolussa vähän alempana. Sain 83,07
Sain Hkin yleiseltä varasijan. Lieköhän sisäänpäässeillekin ois tullut jo tieto?
HY, yleinen ja aikuiskasvatustiede, pisteet on Opintopolussa. Oon varasijalla.
Oulun lo tulokset tullu, pääsin sisään!!
Onko jollain jo Rovaniemen tuloksia? :)
Joensuu erkkaope varasija 12....
Kuinkahan kaukaa varasijalta on mahdollista toivoa paikan aukeavan.. jos on varasijalla yli 30-40, niin onkohan mitään mahiksia?