Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokeilin joogaa ensimmäisen kerran ja aloin itkemään :D

Vierailija
24.02.2020 |

Olen kyllä herkkis ja paikat oli tosi jumissa, mutta tuli jotenkin ihanan rento fiilis. Muille käynyt samaa? Muita positiivisia kokemuksia joogasta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se itse jooga, mutta se kun joogaope käy ennen loppurentoutusta oikomassa ihmisten peitot niin että ei jää jalkaterät tms. näkyviin. Minua ei ole kukaan hoivannut tai osoittanut sellaista huolenpitoa 20 vuoteen, itse on saanut aina olla se hoivaaja. Itku tuli.

Vierailija
22/26 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa tämä, entinen (Kiitos Jeesus) new age-opettaja puhuu joogasta

Steven Bancarz

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen new age-kokemus

Vierailija
24/26 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni oli lähinnä huvittavaa ja hieman noloa ähräämistä. Ei sovi todella isotissiselle, ei kertakaikkisen mitenkään.

Siis miten tissien koko vaikuttaa? Itselläni on isot rinnat ja päällä kevyet urheiluliivit eikä kyllä hetkeäkään ole tissit häirinnyt.

En onnistunut tekemään isoa osaa liikkeistä, koska tissit tuli vastaan ja sattui kauheasti. Ovat K-kupit. Kevyet urheiluliivitkin on ajatuksena kivulias ja absurdi... En pysty edes makaamaan mahallani kivuitta. (Tai olemaan aina kyljelläkään kyllä kun tissi jää vahingossa väliin jos ei ole liivejä :'D)

Pelkkä kuppikoko nyt ei kerro juuri mitään.

En minäkään pysty olemaan mahalla kivuitta mutta silloin laitankin kummatkin kädet pään alle jolloin paino ei ole rintojen päällä. Ja liikkeet mitkä tuntui hankalalta sai helpotettua. Oliko sun joogan opettaja pätevä kaveri? Mitä liikkeitä et pystynyt tekemään?

Vierailija
25/26 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni oli lähinnä huvittavaa ja hieman noloa ähräämistä. Ei sovi todella isotissiselle, ei kertakaikkisen mitenkään.

Siis miten tissien koko vaikuttaa? Itselläni on isot rinnat ja päällä kevyet urheiluliivit eikä kyllä hetkeäkään ole tissit häirinnyt.

En onnistunut tekemään isoa osaa liikkeistä, koska tissit tuli vastaan ja sattui kauheasti. Ovat K-kupit. Kevyet urheiluliivitkin on ajatuksena kivulias ja absurdi... En pysty edes makaamaan mahallani kivuitta. (Tai olemaan aina kyljelläkään kyllä kun tissi jää vahingossa väliin jos ei ole liivejä :'D)

Pelkkä kuppikoko nyt ei kerro juuri mitään.

En minäkään pysty olemaan mahalla kivuitta mutta silloin laitankin kummatkin kädet pään alle jolloin paino ei ole rintojen päällä. Ja liikkeet mitkä tuntui hankalalta sai helpotettua. Oliko sun joogan opettaja pätevä kaveri? Mitä liikkeitä et pystynyt tekemään?

En muista liikkeitä enää kunnolla, mutta kaikista kauhein oli joku, missä oli kädet edessä ja jalka piti tuoda jotenkin lähelle rintaa tai jotain kun toinen jalka on takana. Jotain samansuuntaista veivattiin paljon ja se oli muutenkin hieman hankalaa kun en siinä asennossa edes nähnyt tissien takaa, että miten ne minun jalkani nyt edes ovat siellä :D Samaten joku asento, missä piti olla kädet ja jalat maassa ja takapuoli ylhäällä ^  < asennossa oli mahdoton kun hengittäminen oli niin vaikeaa. Ja se... kissavenytys... tyyppinen asento estää myös hengittämisen. Eli polvillaan, kädet maata vasten. Oli niitä muitakin. Oikeastaan isoin osa niistä ei toiminut mitenkään.

Vierailija
26/26 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin jokusen kerran, joka kerta tuli hyvin turhautunut ja paha mieli. Piti olla helppo tunti, mutta en millään ehtinyt niihin asentoihin - kun sain itseni peilattua suunnilleen oikeaan asentoon, se jo vaihtui. En myöskään huomannut mitään venymistä tms, ehkä osaksi siksi kun ehdin olla pala kurkussa siinä asennossa vain luokkaa sekunnin. Fiilis muistutti lähinnä peruskoulun "olen ihan p aska eikä minusta ole mihinkään" -tunnetta, ja lopulta päätin että koska olen aikuinen, ei minun enää tarvitse maksaa siitä että tunnen itseni huonoksi.