Mihin laturaivoajat purkavat tänä vuonna agressionsa Etelä-Suomessa kun lumesta ei ole tietoakaan?
Näkyyköhän tämä piikkinä perheväkivaltatilastossa tai mahdollisesti lisääntyneinä ylinopeussakkoina?
Kommentit (23)
Hupaisaa. Jostain syystä vaan heti kun tulee vähänkin lunta, niin koiran kakattajat ryntäävät laduille. Näin siis pk-seudulla..
Ne levittää koirille myrkkysyöttejä
Hiihtäjät raivoaa.
Pyöräilijät raivoaa.
Uimarit raivoaa.
Jokainen ryhmä näistä on sitä mieltä että pois alta risut ja männynkävyt kun MINÄ TULEN!
Onneksi en harrasta liikuntaa, kun siitä tulee näköjään niin pahalle tuulelle.
Ne jotka eivät raivoa laduilla, raivoavat pyöräteillä niin kuin muulloinkin lumettomaan aikaan.
Itse olen ollut hieman raivona, kun ei ole ollut kunnon latuja tuhottavana tänä talvena.
T: latuvíhaaja
Katsovat televisiosta idoliaan Iivo niskasta raivoamassa huoltomiehille
Vierailija kirjoitti:
Hupaisaa. Jostain syystä vaan heti kun tulee vähänkin lunta, niin koiran kakattajat ryntäävät laduille. Näin siis pk-seudulla..
Yhdellä pk-seudun kolmesta (!) hiihtoladusta oli myös ulkoilutettu koiraa. Ei taida korvien välissä liikkua yhtään mitään, kun pitää se pieni pätkä kallista latua käydä pilaamassa, vaikka kävelyreittejä on kilometritolkulla käytössä.
Kävelyraivoon, huutelevat ja möykkäävät pyöräilijöille kateellisina kun heillä ei ole varaa pyöriin.
Voihan se raivon suunnata sauvakävelyyn jos ei pysty hiihtämään suksilla.
Uimahallissa potkivat kanssauimareitaan ja saunassa heittävät hulluna löylyä.
Kesällä sukkahousuissa tukitaan sekä pyörätiet että autotiet.
Ukko37 kirjoitti:
Hiihtäjät raivoaa.
Pyöräilijät raivoaa.
Uimarit raivoaa.Jokainen ryhmä näistä on sitä mieltä että pois alta risut ja männynkävyt kun MINÄ TULEN!
Onneksi en harrasta liikuntaa, kun siitä tulee näköjään niin pahalle tuulelle.
En ymmärrä mikä noissa kolmessa sinällään hienossa lajissa saa osan harrastajista sekoamaan
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka eivät raivoa laduilla, raivoavat pyöräteillä niin kuin muulloinkin lumettomaan aikaan.
Kyllä ja raivoamiseen näyttäisi sopivan tänä talvena erityisen hyvin täysillä ajaminen liikennesäännöistä piittaamatta valottomalla pyörällä ja pukeutuminen mustiin vaatteisiin.
Tehtailevat hyödyttömiä aloituksia av:lle, kuten ap.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ovat av-palstan väkeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ovat av-palstan väkeä
kaikki ovat nykyään, tiedä vaikka viestittelisivät lenkiltä samalla kun tarkistavat kadenssejaan ja sykkeiden palautumisia
Ensi kesän maantiepyöräilijät on varmaan täysin sekopäisiä?
Ainekin Espoossa laduille raivoavat ovat jääneet jumiinkin, kun autolla pitänyt rikkoa lumetettuja latuja.
Mikkelin Rantakylässä ensilumenladulla on viime aikoina tehty kolttosia suksijoille. Joku oli laskenut mäessä päin kahta ranteenpaksuista karahkaa, jotka oli aseteltu ladulle. Sukset olivat menneet karahkojen alle, mutta suksija oli selvinnyt lähinnä säikähdyksellä.
Kannattaa varmaan raivota lisää, tuollaista saa sitten palkaksi.
Ne jatkaa pyöräilyraivoamistaan.