Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: " Nyt täytyy päästä kotoa pois"

Vierailija
25.06.2006 |

Onko kenelläkään muulla tällaista ongelmaa?

Mies on kauhean stressaantunut ja ylivilkas loma-aikaan. MINUN pitäisi koko ajan keksiä sille jotakin ohjelmaa ja menoa. Tänäänkin kiemurteli aamupäivän kuin kissa pistoksissa ja alkoi sitten valittaa, eikö kukaan muu perheestä halua lähteä jonnekin. Minä siihen, että joo, mikäs siinä, keksi minne mentäisiin. Mies loukkaantui, mutta keksi sitten ohjelmaa.

Miksi minun pitäisi arjen pyörittämisen lisäksi vielä olla ohjelmamestarikin? Minulle riittäisi lomalla muutama reissu jonnekin (tänä kesänä on tiedossa kylpyläreissu ja viikon ulkomaanmatka), viihdyn kotonakin. Ja minun mielestäni se olkoon sen vastuulla, joka haluaa sitä menemistä keksiä kohde.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko totuttanut sen siihen että hoidat kaiken ja järkkäät kaiken valmiiksi?

Vierailija
2/5 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pyörii kuin puolukka.. niin.. =D

Siis sohvalla jos istuu kattellen tv´tä, ni sitä autuutta kestää korkeintaan kahvikupin juomisen verran. Muuten pitää koko ajan tehdä jotain. Silloin kun tutustuttiin se oli ihan hullua se tekemisen pakko. Ei voinut rentoutua lainkaan, koska tunsi itsensä hyödyttömäksi.

Nyt hieman rauhoittunut, mutta kyllä pitää vieläkin toppuutella sen tekemisiä tai sitten vain ehdottaa jotain että voisitkohan tehdä tai menisitkö pojan kanssa vaikka kalaan, kun toinen ilmiselvästi tuskailee " löysäilyänsä" .. Jännä homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että se kokee, että loma menee hukkaan, jos ei tee koko ajan jotain. Ja lasten tappeleminen ja riehunta rassaavat.

ap

Vierailija
4/5 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies päättää että nyt lähdetään, ihan heti jonnekin minne minä en halua, ja tosiaan juuri sillä sekunnilla ilman että ehdin edes suihkussa käydä. Sitten minä suutun koska haluan aina vähän suunnitella ja tietää etukäteen, ja siitähän sota syttyy!

Vierailija
5/5 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies lopetti tuon ärsyttävän tavan, kun pari kertaa sanoin sille lapsen mankumista matkien, että " äitiiii, mulla ei oo mitään tekemistä, keksi mulle jotain" .

Hän tajusi, että ehkä voisi tosiaan ottaa aikuisena itsekin vastuuta siitä, mitä tapahtuu. Joo-o, on kivaa lähteä reissuun, kun on eväät pakattuna, lapsilla vaihtovaatteet ja ovat hyvin nukutettuja ja ruokittuja ja kaikki on suunniteltua... Minustakin on kivaa lähteä sellaiseen reissuun ja nyt mies onkinpari kertaa " vienyt meidät reissuun" eli suunnitellut itse. Olen tietty kehunut ylenpalttisesti sitten enkä valittanut siitä, että mehu on liian laihaa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi