Laihdutus, miten onnistuit?
Minulla ei onnistu, miettinyt jo i-t-semurhaa sen vuoksi
Kommentit (70)
Harvinaisen paljon huonoja vinkkejä yhdessä ketjussa. Ap unohda nämä pätkäpaastot, ketodieetit, itsekuri, herkuista luopuminen jne. Unohda laihduttaminen ja ala sen sijaan harjoittelemaan uusia elintapoja. Googleta Ihmeliike ja mene Inkerin nettivalmennukseen niin saat siihen työkaluja.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen paljon huonoja vinkkejä yhdessä ketjussa. Ap unohda nämä pätkäpaastot, ketodieetit, itsekuri, herkuista luopuminen jne. Unohda laihduttaminen ja ala sen sijaan harjoittelemaan uusia elintapoja. Googleta Ihmeliike ja mene Inkerin nettivalmennukseen niin saat siihen työkaluja.
Eihän ne ole huonoja vinkkejä, jos niillä on paino pudonnut ja paino on myös saatu pidettyä pudotetussa. Ap kysyi, miten on on onnistuttu pudottamaan, ja siitä ihmiset ovat kertoneet.
Helppoa! Lopeta syömästä kuuden ihmisen edestä ja ala syödä vain yhden ihmisen normaaleja ruokamääriä. Huomaa että jos olet 160 cm toimistotyötä tekevä nainen, älä yritä uskotella itsellesi että tarvitset ruokaa kaksimetrisen ruumillista työtä tekevän miehen edestä.
Olen jojoilija ja aina painon pudotus on lähtenyt liikunnasta. Muutaman kerran olen siis saanut pois sen about 20kg saliharjoittelulla (siitä on innostus lähtenyt myös syömisen tarkkailuun, tietenkään pelkkä treeni ei auta).
Nyt olen taas aloittanut aktiivisen treenaamisen ja todella toivon etten enää koskaan liho pudotettuja kiloja takaisin. Apuna tällä kertaa minulla on laihdutuslääke. Se on kallis ja inhottava käyttää (injektio) mutta joskos olisi sen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne ole huonoja vinkkejä, jos niillä on paino pudonnut ja paino on myös saatu pidettyä pudotetussa. Ap kysyi, miten on on onnistuttu pudottamaan, ja siitä ihmiset ovat kertoneet.
Kun ovat esim. 5 vuotta pitäneet uuden painon niin sitten voivat tulla kertomaan että tämä toimii.
Minulla ei ole mitään ihmisarvoa lihavana.
Elämä olisi ihanaa hoikkana ja 25 vuotiaana.
Ap
Tänään se alkoi!
Yritän nyt sillä 1500 kcal dieettillä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, kovasti tsemppiä! Jos sulla on paljon ylipainoa, kokeile pääsisitkö ihan terveydenhuollon kautta johonkin laihdutusryhmään tai valmennukseen tai ravitsemusterapeutille. Jos olet huomannut että et pärjää yksin, hae apua! Nautitko liikunnasta? Etsi joku laji mistä voit nauttia ja tehdä oman juttusi perhe-elämän keskellä. Se antaa voimaa. Ala syödä herkkunälkään proteiinipirtelöitä ja -vanukkaita. Ne on tosi makeita ja pitää nälkää, vaikka ovat sokerittomia ja vähäkalorisia. Yritä pitää kiinni kylläisyyden tunteesta niin vältät mieliteot. :)
Nuo keinomakeutetut proteiinijutut ovat yksi huonoimmista neuvoista tässä ketjussa. Kun maistat makean, aivosi saavat viestin, että nyt on tulossa paljon sokeria, käynnistetään siis insuliinintuotanto. Ja se insuliini on yksi osasyy sille, miksi olet niin lihava.
Minä laihutin tällä viisiin 25kg, ja pois ovat pysyneet jo kuuden vuoden ajan: ensinnäkin se itsestäänselvä osuus, eli karkit pullat pizzat jne pois. Tavallista kotiruokaa söin, en ollut millään kilo porkkanaa - dieetillä. Ja toinen omalla kohdallani olennainen osa oli leivän jättäminen! Siitä tulee huikean paljon kaloreita kun päättää illalla tv:n ääressä syödä pari voileipää juustoineen ja kinkkuineen. Veden juomiseen laitoin huomiota, jatkuvasti puolen litran tuoppi pöydällä ja sitä tyhjennellessä pysyi jokseenkin laskuissa että montako litraa on tullut juotua.
Mulla meni ton kilomäärän laihdutukseen alle vuosi. Punnitsin (ja punnitsen edelleen) itseni joka aamu, ja siitä saa hurjasti motivaatiota kun huomaa pienemmät lukemat aamulla :-) nyttemmin pidettyäni painoindeksin 21:ssä jo vuosia, niin punnitseminen on edelleen tärkeää. Mikäli huomaan kilon tai kahden hiipineen vaakalukemaan, niin teen asialle välittömästi jotain. En päästä painoa nousemaan.
No niin, nyt trolli hakeuduhan hoitoon. Jutteluapua sinä ensisijaisesti kaipaat.