Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaako kukaan nykyään permanenttia?

Vierailija
24.02.2020 |

Olen 35v työssä käyvä äiti ja pitkät suomalaisen silkkiset eli päätä myöten olevat hiukset. Mietin välillä pehmennystä, saisko sillä reippautta ja helppoutta. Onko nykyäänkin ihan tönkköjä täti-ihmisten juttuja ja kauanko ne kestää hiuksissa? Onko aineet hiukset kuivattavia? Kokemuksia kuulisin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, samaa mietin. Mulla taipuisa, kihartuva, lasimainen,rasvoittuva hius j aohutkin vielä.

Haluaisin helppoutta eikä tarvitsisi pestä joka pv.

Kauanko loivempi kihara kestää?!

Vierailija
2/8 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, täällä kans yksi, joka on jo pikään suunnitellut permanenttia. Liian hyvon vaan on muisitissa vieläkin kaamea 90-luvun säkkäräpermis, enkä ole uskaltautunut varaamaan aikaa. Juuri sellaisen loivasti laineilevan permiksen haluaisin piikkisuoran tukkani tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut monta kertaa. Just tuollainen hento päätämyöten valuva hiuslaatu. Permis on mulla tukikäsittelynä, en siis pidä tukkaa kiharana kuin joskus harvoin vaan pesun jälkeen föönailen yleensä suoraksi. Permis kuitenkin tekee sen, että hius pysyy mahtavan kuohkeana ja tuuheana eikä lässähdä päätä myöten meneväksi liruksi. Taipuu hiukan myös näteille laineille. Suosittelen.

Vierailija
4/8 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut monta kertaa. Just tuollainen hento päätämyöten valuva hiuslaatu. Permis on mulla tukikäsittelynä, en siis pidä tukkaa kiharana kuin joskus harvoin vaan pesun jälkeen föönailen yleensä suoraksi. Permis kuitenkin tekee sen, että hius pysyy mahtavan kuohkeana ja tuuheana eikä lässähdä päätä myöten meneväksi liruksi. Taipuu hiukan myös näteille laineille. Suosittelen.

Kiitos tiedosta!

Maksaako tukikäsittely yhtä paljon kuin permis vai onko sama asia? Millaisilla rullilla tehdään? Kuluttaako hiusta paljon vai onko jo hellävaraisempia aineita?

Vierailija
5/8 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouseva trendi. Nykyään on paljon uusia tekniikoita verrattuna 80-l säkkäröihin.

T:kampaaja

Vierailija
6/8 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nouseva trendi. Nykyään on paljon uusia tekniikoita verrattuna 80-l säkkäröihin.

T:kampaaja

Hienoa! Koska olen ollut tyytyväinen hiuksiini vain kun niissä on ollut permis.

T.rasvaletti

Vierailija
7/8 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta!

Maksaako tukikäsittely yhtä paljon kuin permis vai onko sama asia? Millaisilla rullilla tehdään? Kuluttaako hiusta paljon vai onko jo hellävaraisempia aineita?

Ihan permiksen olen ottanut, joskus kokeilin tyvipermistä tai mikä lie tukikäsittely olikaan, mutta se oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Eri kokoisia rullia on kampaajani laittanut. Olen ottanut aina olaplex-hoidon permiksen yhteyteen joten hius ei ole kärsinyt ollenkaan, mielestäni.

Vierailija
8/8 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole tulossa muotiin just?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä