Löysin keski-ikäisenä elämäni rakkauden
Löysin 47 vuotiaana elämäni rakkauden. Aikaisempi nuorena solmittu avioliitto oli näin jälkikäteen ajateltuna hyvin pinnallista. Minä ja silloinen vaimoni olimme hyvin urakeskeisiä silloin nuorena, vaikka teimmekin lapset aikaisessa vaiheessa. Keski-ikäisenä koettu uusi rakkaus on ollut paljon syvempää kuin mikään nuorempana kokemani. Minä ja avovaimoni rakastamme toisiamme ihan eri tasolla. Tämä kirjoitus kannustuksena, että kyllä sitä myöhemminkin voi löytää todellisen rakkauden.
-mies
Kommentit (12)
Onnea vaan. Kohta puoliso tai sinä itse kuolee aggressiiviseen syöpään tai sydänkohtaukseen.
Hienoa! Minäkin löysin rakkauden 46-vuotiaana. Nyt jo 7 onnellista vuotta yhdessä.
Minäkin löysin pari vuotta sinua vanhempana vielä. Ja ihan samat syyt. Vääristä syistä mentiin lasteni isän kanssa aikoinaan yhteen. Ei voi edes sanoa, että kasvettiin erilleen vaan oltiin alunperinkin jo aivan eri maata. Olen tunteellinen, tykkään puhua asioista ja pidän hellyydestä. Tälläinen on nykyiseni myöskin ja ollaan kuin paita ja peppu. Exäni ei koskaan kasvanut edes aikuiseksi ja on yhä yhtä pinnallinen vaihtuvissa suhteissaan. Mä löysin itelleni helmen ja aion sitä vaalia, kuten hänkin minua. Ihana viettää toivottavasti koko loppuelämä suhteessa, jossa molemmat arvostavat toista ja arvot ovat samoja, ymmärretään toisiamme puhumattakin<3.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan. Kohta puoliso tai sinä itse kuolee aggressiiviseen syöpään tai sydänkohtaukseen.
Vaikka niin kävisi, niin eikö se ole parempi että on löytänyt sen rakkauden kuitenkin? Kuin että olisi kärvistellyt huonossa suhteessa koko ikänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka niin kävisi, niin eikö se ole parempi että on löytänyt sen rakkauden kuitenkin? Kuin että olisi kärvistellyt huonossa suhteessa koko ikänsä?
Jotkut osaa valita heti oikein. En lähtisi keulimaan rikkoutuneella perheellä ja omalla onnella.
Nauratti kovasti kakkosen kommentti 😂😂. Kertoo kyllä niin paljon hänestä : kunnon pessimisti, joka ei ole saanut rakkautta eikä sitä myöskään osaa antaa. Elämällensä uhriutunut reppana.
Sitä ei muuten kukaan tiedä kuinka pitkä se elämä on, nuorena solmittu liitto ei tarkoita että kumppani ei voisi kuolla tai sairastua, yhtään sen enempää.
Aloittaja: ihanaa lukea tällaista ❤️❤️❤️❤️. Toivon kovasti onnea ja rakkautta ❤️
Vierailija kirjoitti:
Sitä odotellessa kannattaa elää täysillä.
Sinä taidat olla sellainen elävä ruumis, mitään et uskalla tehdä kun odottelet kuolemaa!
Ohis.
Minä myös löysin todellisen sielunkumppanin pari vuotta sitten ❤️ N50
Ehkä sitä tässä iässä osaa valita paremmin...
Ihanaa kun lapset on sopeutuvaisia! Ja saa uusia, turvallisia aikuisia elämäänsä joka toinen vuosi <3
Hienoa! Toivottavasti itsekin löydän pian näin kolmekymppisenä.