Naiset ja leivänmurut
Onko kaksi leivänmurua pöydällä maailman suurin ongelma`?
Kommentit (34)
Kyllä mielestäni keittiön pitää olla aina kunnossa! Aamuisin kun herään uuteen tyhjään päivään varsinkin.
Vaikea ymmärtää, miksi jotkut ottavat niin isoja kierroksia leivänmuruista. Viittaa mielenterveysongelmiin.
Myönnän, mulla on semmonen neuroosi, että jos pöydällä on murusia vähänkin, rätti kyllä heiluu heti.
On ihan yleinen vitsi perheen kesken, josta olen kyllä kuullut miehenkin kaverilta. Hymyään pidättelevät, kun rätti ilmestyy käteen.
Joskus mietin, että kun päässä viiraa, niin puhdas pöytä helpottaa edes hieman?
Periaate kysymys, kyllä aikuisen miehen pitää osata ottaa tiskirätti käteensä ja pyyhkiä pöytä/keittiötasot jos murustelee ne leivällä.
Miehet ei nää koko kuvaa, vaan puhuu parista leivänmurusta.
Ei mua pari leivänmurua haittaa, mies se on, joka nalkuttaa. (Eikä pyyhi niitä.)
Ei suurin, vasta toiseksi suurin.
Zinc
Miksi haluat houkutella luteita ja hiiriä kämppääsi?
Meillä taas miehelle on leivänmurut iso juttu. Jos leikkuulaudalle on jäänyt parikin murua, niin huomauttaa kyllä, että on taas leipää leikattu, mutta ei siivottu jälkiä :D ymmärrän kyllä pointin ja olen pyrkinyt siivoamaan heti murut, jos niitä siihen jää.
Miksi ihmiset eivät käytä leipälautasia?
Murut ei leviä ja pöytä pysyy puhtaana.
pari murua, aivan helvetin yhdentekevää. Enkä ymmärrä leipalautasia - naiset kun ottaa sen ruisleipäviipaleen, niin sitä varten tarvitaan aina puhdas lautanen ja puhdas veitsi. Mitä helvettiä? Taitaa tiskaaminen olla mielipuuhaa. Mä suttaan kerran päivässä puhtaaksi - yleensä aamulla - niin on kiva tulla kotiin mutta auta armias, en rieku sen tiskirääsyn kanssa kyllä yhtään enempää. Ihme ajanhukkaa.
Uskomatonta, miten tyhmät naiset osaavat tehdä tästäkin asiasta ongelman.
Ne murut päätyy pöydältä lattialle. Leivän ja varsinkin näkkärin murut tuntuu ikävältä paljaiden jalkojen alla. Miehillä taitaa olla jalkapohjissa niin paksu nahka, että pienet kivetkään ei tunnu miltään. Ja jos kotona on konttausikäisiä lapsia, ne syö lattialta kaiken.
Ei tarvitse miettiä miksi Suomessa on paljon sinkkuja!
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, miten tyhmät naiset osaavat tehdä tästäkin asiasta ongelman.
Totesi typerä ja epäsiisti mies, joka jostain mystisestä syystä luuli olevansa naisia parempi. :D
Ne on seuraavaksi lattialla. Imuroitko mielelläsi?
Ei, ne voi pyyhkäistä lattialle, tai antaa olla siinä.