Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ja leivänmurut

Vierailija
24.02.2020 |

Onko kaksi leivänmurua pöydällä maailman suurin ongelma`?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies murustaa meillä eniten leipälaudalle, mutta harvoin siivoaa. Sitten se on vihainen, jos nostetaan sille samalle laudalle juusto tai margariini, niin että murut tarttuu niiden pohjaan ja kantautuu siitä jääkaappiin. Yrittää ohjeistaa muita taloudessa eläviä välttämään niiden hänen murujensa jääkaappiinjoutumista. Nauran. Ei ymmärrä miksi nauran.

Vierailija
22/34 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, kuka nyt enää käsin tiskaa? Astiat ja tiskikoneet on tehty käyttöä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, sellaista se on kun on pienestä asti opetettu että jos et ole koko ajan siivoamassa niin olet HUONO. Koska tyttöjen kuuluu pitää koti siistinä, leipoa ja kokata. Tiedätte varmaan. Itse olen taipuvainen siivoamaan vähän liikaakin. Kun siihen on opetettu. Mies on jo vuosia sanonut että voisin höllentää vähän, hänelle kelpaa vähempikin niuhottaminen. Muttakun ei...

Vierailija
24/34 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, sellaista se on kun on pienestä asti opetettu että jos et ole koko ajan siivoamassa niin olet HUONO. Koska tyttöjen kuuluu pitää koti siistinä, leipoa ja kokata. Tiedätte varmaan. Itse olen taipuvainen siivoamaan vähän liikaakin. Kun siihen on opetettu. Mies on jo vuosia sanonut että voisin höllentää vähän, hänelle kelpaa vähempikin niuhottaminen. Muttakun ei...

Tämä on kyllä niin totta! NAISEN vika on, jos kotona on likaista tai sekaista tai ei ole puhtaita vaatteita tai ruokaa laitettuna ja pullaa leivottuna.

Vierailija
25/34 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista naisten "ongelmille"

Vierailija
26/34 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesettekö aina kätenne sen rätin käyttämisen jälkeen? Mulle pahempi on koskea siihen bakteeripesäkerättiin kun ne pari murua pöydällä.

Vierailija
27/34 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutista naisten "ongelmille"

Murustelepa jotain miehen auton penkille, niin jopa miehelle tulee ongelma sotkusta.

Vierailija
28/34 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmaiset ihmiset eivät osaa pitää huolta hygieniastaan, eivätkä ympäristönsä puhtaudesta. Pihalle vain murusteleva ihminen. Ei ole vaivan arvoista.

Vierailija
29/34 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui pöydille murustelu, kun aloin murustella autoon. Suosittelen.

Vierailija
30/34 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh mama

Vierailija
31/34 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän aamun murut jo pyyhitty?

Vierailija
32/34 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen minäkin törmänny mieheen jolle muruset oli ongelma. Minua ei haittaa. Kai se jollain on vaan niin voimakas ongelma et jos joku muu tulee murusteleen sun keittiöön. Ei tätä miestä varmaan omat muruset haitannu niin paljoa.

Vierailija
33/34 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän miehiä, joille leivänmurut ovat ongelma. Mutta heillä viiraa muutenkin päässä.

Vierailija
34/34 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pari leivänmurua pöydällä on ongelma niin korvien välissä on vakavampi ongelma.