Miehet. Miksette itse koskaan yritä piristää parisuhdettanne?
Miksi sekin on naisten homma yrittää piristää parisuhdetta ja seksielämää, mutta miehet eivät laita tikkua ristiin lainkaan?
Oma kokemus. Tilasin kivan alusasusetin, makuliukkarit ja sun muuta, mutta mitä tekee mies? Ei kiinnostunut yhtään ja nauroi asulleni kaiken lisäksi. Ja meillä oli pitkästä aikaa lapsivapaa viikonloppu. Miestä kiinnosti enemmän juoda olutta ja katsella tissikuvia netistä.
Vaihdoin vaatteet ja menin nukkumaan.
En enää jaksa nähdä vaivaa tämän suhteen eteen. Ollaan kuin kämppikset nykyisin eikä aviopari.
Kommentit (150)
Jokainen valitsee itse puolisonsa. Kannattaa panostaa kunnolla siihen valintaan. Turha valittaa jälkikäteen omia valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Seksikkäille" yllätyksille käy juuri noin.
Mitäpä jos keskustelisitte keskenänne seksistä, mistä itse tykkäätte ja mitä haluaisitte kokeilla ja toimisitte sitten siltä pohjalta?
Sano sille miehelle että haluat suuseksiä, älä osta makuliukkareita. Jos selviää että mies ei halua antaa niin olet säästänyt liukkareiden hinnan ja muutenkin viisaampi.
Mitä väliä sillä on jos miestä kiinnostaa seksi mutta ei parisuhde?
Mitä väliä? Kohta ei ole parisuhdetta EIKÄ seksiä. Se.
Eronneet jampat eivät ole kuranttia kamaa, johan ne on joku huonoksi todennut.
No mutta entä jos mies ei halua ikinä? Korkeintaan kerran vuodessa ja minä haluaisin kerran viikossa tai edes kerran kuussa. Miehen lipidon mukaan meneminen on laiha lohtu.
Hohhoijaa kirjoitti:
Jokainen valitsee itse puolisonsa. Kannattaa panostaa kunnolla siihen valintaan. Turha valittaa jälkikäteen omia valintoja.
Oma puolisosiko on vielä viisikymppisenä samanlainen kuin parikymppisenä? - osanottoni.
Pointti ihmiset muuttuu pakostikin vuosien saatossa. Kaikki ei aina ole niinkuin ennen, vaikka kuinka panostaisi kumppanin valintaan. Ihminen muuttuu itse, kuten kumppanikin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei kyllä mene noin. Minun vaimoni on sitä mieltä, että huomioin häntä varsin hyvin. Tuon silloin tällöin kauppareissulta hänelle kukkia ja joka kerta jotain syötävää, mistä hän pitää. Katsomme yhdessä elokuvan sylikkäin 2-3 kertaa viikossa ja näin talvella sen ohessa glögiä ja joulutorttuja (joista minä perinteisesti vastuussa). Viikonloppuisin kokkaaminen on minun monopoliania (josta tykkään, kun on aikaa) ja vien vaimon syömään ulos romanttisesti 2-4 kertaa kuukaudessa. Matkustamme aina kun mahdollista eli kerran kolmessa kuukaudessa vaikka pidennetyille viikonlopuille. Nukumme joka yö sylikkäin ja kauppareissuillekin menemme käsi kädessä. Yhdessä olemme olleet 6 vuotta, mutta tämä käytäntö ei ole koskaan laantunut.
Minun mielestäni parisuhteen eteen pitää nähdä vähän vaivaa ja kyllä minulle on tullut siitä "palkinnoksi" täysin nalkuttamaton ja ilmeisen onnellinen vaimo, joka myös tekee kaikkensa minun miellyttämiseksi.
Jos teillä on ongelmana joku pleikkari-milleniaali olohuoneessanne, niin puhukaa asiasta. Miksi ihmeessä ollaan yhdessä jos halutaan kuitenkin erilliset elämät? Jokainen päivä ihan pikkuasiat, kuten suukko otsalle mennentullen, yhteiset suihkuhetket ja elokuva kainalokkain todellakin muuttavat parisuhdetta läheisemmäksi. Ainakin minun mielestäni.
M50
6 vuotta yhdessä. Vau.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa kirjoitti:
Oma puolisosiko on vielä viisikymppisenä samanlainen kuin parikymppisenä? - osanottoni.
Pointti ihmiset muuttuu pakostikin vuosien saatossa. Kaikki ei aina ole niinkuin ennen, vaikka kuinka panostaisi kumppanin valintaan. Ihminen muuttuu itse, kuten kumppanikin.
Valinta se on vaihtaminenkin samalla tavalla kuin sekin että jatkaa hamaan loppuun. Omien valintojen kanssa on vain pystyttävä itse elämään.
Miksi olen mieheni kanssa, jossa ei ole yllätystä tms. piristettä?
Kolmas mies menossa... Ei ne vaihtamalla parane, pidättäydyn tässä. Paljon on muuta hyvää, että voin kuitenkin sanoa olevani onnellinen.
Pitäisi ensin löytää se parisuhde.
M37
Vierailija kirjoitti:
No mutta entä jos mies ei halua ikinä? Korkeintaan kerran vuodessa ja minä haluaisin kerran viikossa tai edes kerran kuussa. Miehen lipidon mukaan meneminen on laiha lohtu.
Sitten vaan ukko vaihtoon.
Turha tuhlata elämäänsä ihmiseen, jonka kanssa homaa ei vaan toimi.
Ei meillä noi seksiyllärit tai sovitut romantiikkaillat toimi. Menee nauramiseksi eikä miehelläkään seiso kun on suorituspaineita. En myöskään tee aloitteita vaan mennään miehen libidon mukaan. Alkukantaista ja toimivaa. Halutaan siis yhtä "vähän" seksiä ja mies tyydyttää minut aina, joten synkataan hyvin yhteen. Harmi, että osa ukoista on täysiä urpoja. Ero vois olla ap:n tapauksessa paras ratkaisu, ei tommoset muutu.