Nainen, kiinnostaako sinua itseäsi kymmenen vuotta nuorempi lyhyt mies?
Kommentit (50)
Ei ehkä 10 vuotta nuorempi mies, mutta lyhyt mies käy, jos muuten on hurmaava.
Nuorempi käy kyllä oikein hyvin, mutta lyhyempi ei.
Pituus ei haittaa. Eikä ikä sinällään, jos olemme samanhenkisiä. Olen 35 v. ja lapseton, mutta haluaisin lapsia. Ikäni puolesta minulla on kiireempi edetä kuin 25-vuotiaalla. Haluan myös turvallista ja tasaista ja vakiintunutta arkea. Joku voi olla 25-vuotiaana vielä opiskelija ja haluta nauttia opiskelijaelämästä.
Ei. Ei se lyhyys haittaa (esim. alle 170 cm on ok kunhan on yli 165 cm ettei ole minua lyhyempi), mutta 23-vuotiaat on kyllä vähän "pikkupoikia" vielä yleensä. :D
Kiinnostaa jos olet 150 cm vinkuvaääninen rikas tietokonepelaaja.
Vähän hankala näillä tiedoilla sanoa mitään.
Eli lyhyt 21-vuotias? Ei, tuntisin itseni lapsiinsekaantujaksi. Hyi.
Ei kiinnosta lähtökohtaisesti 10 v. nuorempi. Tuskin kuitenkaan ikä mikään este olisi jos muuten kaikki natsaisi. Pituus on melko tärkeä juttu minulle, 2-3 cm ei haittaa mutta esim 10 cm pituusero minun "hyväkseni" olisi jo huono juttu.
Ei kiinnosta. Minua 10 vuotta nuorempi "mies" olisi vasta 16-vuotias.
11-vuotias? Ei kiitos ei tarvinne enempää perustella :D
Yks 7 vuotta nuorempi ja mua lyhyempi mies on tosi kiva ja hyvännäköinen. 19v mies olisi vähän siinä ja siinä.
N29
Ei... Suht pitkänä naisena on tullut jätettyä lyhyet miehet välistä, ehkä kuulostaa turhan pinnalliselta mutta jos ei nappaa niin ei vaan nappaa, eri asia jos olisin 20cm lyhyempi itsekin.
Ikääkin sais olla mieluummin kymmenen enemmän kuin vähemmän tässä kohtaa, kun itse lähestyy vasta kolmeakymmentä :D
Minua kiinnostaisi kymmenisen vuotta nuorempi pitkä mies.
En ole pedofiili, koten 10-v pojat ei kiinnosta
Ei taida ketään kiinnostaa. Eikä miehiäkään kiinnosta kymmenen vuotta nuoremmat lyhyet naiset.
Kiinnostaisi, varsinkin tykkään nuoremmista. Synkkaa paremmin. Luhyys, no riippuu kuinka lyhyt... jos minua hiukan pidempi niin ok(tykkään korkokengistä). Enempi muu ylkonäkö kiinnostaa että kivan näköinen ja mielellään fiksu ja hyvä huumorintaju...
Oon 45 ja 162 cm. Missäs nähdään??
Ei kiinnosta, vaikka oihan tuo jo täysikänen.
Ei kiinnosta 17-vuotiaat, oli minkä pituisia hyvänsä.