Huomaan että yhä useammin lääpin nettideittiapeissa naisia vasemmalle koska en tiedä mitä he ovat
"Yandex 31 Helsingistä, pandemifluidgenderflexiblequeerquestioningbisemistreptocockki"
...
Perkele! Nainen joka tykkää miehestä, kiitos.
Kommentit (7)
Onhan se tosi raskasta, että Tinderissä on muitakin kuin heteroita >:’(
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa käymään naapurissa! Note: onhan taskun pohjalla muutakin kuin pastilleja?
Kiitos, mutta oletko se naapurin juopotteleva kuusikymppinen harppu vai se viereinen ihan näpsäkän näköinen viisikymppinen. Jälkimmäinenkin on kyllä varattu. Ongelmia paratiisissa?
Taskussa on OBD2-lukijapalikka.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään sitä vastaan että noissa on vaikka tapiireja, mutta olen ilmoittanut systeemille etten ole tapiiriseksuaali, joten miksi se silti minulle sellaisia tuputtaa?
OkCupidissa noita oli ainakin kolme-neljä vuotta sitten paljon. Tuskin ovat sieltä vähentyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään sitä vastaan että noissa on vaikka tapiireja, mutta olen ilmoittanut systeemille etten ole tapiiriseksuaali, joten miksi se silti minulle sellaisia tuputtaa?
Täytyykö olla? Eikö riitä että se toinen on sinusta kiinnostunut, vaikka potentiaalisesti voisi olla niistä "tapiireistakin"? Tuskin hän vaatii että sinun pitäisi olla kiinnostunut muista kuin naisista, miksi sinä vaadit että kumppanisi täytyy olla kiinnostunut vain miehistä? Tietysti saat vaatia, mutta kannattaa mahdollisesti miettiä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä epäkohta johtuu juuri siitä, että Tinder on binäärinen. Sukupuoli on pakko valita kahdesta.
Minäkin ilmoitin olevani nainen ja etsiväni naista. Tietenkin minulle näkyi paljon heteronaisia (Ja tapiiriseksuaaleja :DDD). Ja ilmeisesti jostain algoritmisyistä tasaisesti myös miehiä, ehkäpä he olivat maksaneet ekstranäkyvyydestä. Hukkaan meni sekin kohdallani.
Näytetäänkö heteromiehille toisia miehiä tai naisille naisia?
Tervetuloa käymään naapurissa! Note: onhan taskun pohjalla muutakin kuin pastilleja?