25v sinkkunaisen epätoivo
Tuntuu että jään vanhaksi piiaksi. Hyvät miehet on jo varattuja tai perheellisiä.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vielä monta vuotta aikaa etsiä rauhassa hyvää miestä. +35v alkaa se kilpajuoksu vapaista miehistä.
Se on muuten totta. Havahdutaan siitä uraputkesta ja tajutaan että lapsiakin vois tehdä mut ei oo miestäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Oot parhaassa iässä kumppanin etsintään. Nauti siitä. Älä itke. Et tule ikinä enää olemaan niin nuori kuin tänään. Käytä se järkevästi. Treffaa monia miehiä. Rakastele paljon niin ei kaduta avioliitossa että jotain jäi kokematta!
Tosin moni mies tuskin arvostaa rietasta menneisyyttä
Ei siitä kerrota. Se on salaisuus :) mies jos kysyy niin yhden käden sormilla voi laskea entiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Oot parhaassa iässä kumppanin etsintään. Nauti siitä. Älä itke. Et tule ikinä enää olemaan niin nuori kuin tänään. Käytä se järkevästi. Treffaa monia miehiä. Rakastele paljon niin ei kaduta avioliitossa että jotain jäi kokematta!
Eikai miehelle tarvi kertoo mikä oikee numero on? Eikö se mee niin että jokaisen miehen luvusta voi vähentää kymmenen ja jokaisen naisen lukuun lisätä 10. Jos siis puhtaan luvuista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä kerrota. Se on salaisuus :) mies jos kysyy niin yhden käden sormilla voi laskea entiset
Kieroa....
Minä olen 47v. sinkkunainen ja alkaa olla epätoivo olemaan ohi, kuten koko elämäkin. On jo iskenyt tajuntaan, että vielä seuraavat 40 vuotta pitää elää yksin ja kyllähän se mielen vetää matalaksi, mutta hyväksyttävä se on, ei siinä epätoivot auta.
25-vuotiaana vielä kuvittelin, että ei hätää, mutta mutta.
Ei vaan löydy ketään, tai siis en kelpaa kenellekään. Sellaista tämä on 'ei niin viehättävällä' naisella...
Pidä itsesi kunnossa ja ole iloinen. Miehiä jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Nuorihan vielä olet :D itse olen 43 v ja juuri eronnut. Voit kuvitella mitä tarjonta eronneelle 40v naiselle on.
Suorastaan karkkikauppa samassa tilanteessa olevaan mieheen nähden tarjolla. Ainiin, mutta miehiksi luettiinkin vain ne komeat ja menestyneet, pahoittelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä jos itse nauttii?
Epätoivo vaan syvenee tämän keskustelun myötä
Jep karkkikauppatilannehan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon nyt vähän kylmästi mutta oon ite kans N24 niin tälleen naiselta toiselle, eiks? Anteeks jo etukäteen.
Mutta, miehet on vähän yksinkertasia otuksia (niinkun naisetkin mutta eri suuntaan). Musta sun kannattaa nyt miettiä että haluutko olla onnellinen omana ittes vai haluutko miehen nyt heti. Jos haluat olla onnellinen niin jatka niinkun ennenkin, tee asioita ittes vuoks, tee mitä tykkäät ja opettele oleen tyytyväinen ittes kaa ja mistä sen tietää, kyllä kiva mies voi jostain tarttua mukaan. Tää on se vaihtoehto jota suosittelen. MUTTA jos haluat miehen nyt heti, niin kannattaa miettiä mistä keskiverto mies tykkää. Yksinkertasista jutuista, siitä että nainen on hoikka ja laitettu. Nainen joka pukeutuu nätisti ja saa miehen tunteen ittensä hyödylliseks. Plussaa on varmaan jos osaa laittaa ruokaa ja on empaattinen ja huolehtivainen. Surullista, mutta totta on että moni miehistä elää vielä vanhanaikaisessa yhteiskunnassa. Tää ei välttämättä tee sua onnelliseks, mutta ainakin sulla on mies.
Toisaalta, mun mielestä miestä ei tarvii mihinkään. Vibraattorit on nykyään pirun hyviä ja on kymmeniä muita sinkkunaisia seuraks.
Hyvin kirjoitettu. Olen myös 25-vuotias ja tilanteeni on se että tapailen tällä hetkellä itseäni 10 vuotta vanhempaa miestä. Alunperin kiinnostuin hänestä koska hän etsii vakavissaan naista jonka kanssa perustaa perhe.
Aiemmista parisuhteistani on juuri puuttunut tuollainen sitoutuminen.
Olen hoikka, nätti, empaattinen jne. Laitan ruokaa ja siivoan. Juuri sellainen stereotyyppinen "vaimotyyppi".
Ongelma on vaan se että nyt tunnen olevani loukussa. Olen ahdistunut, en halua perustaa vielä perhettä ja vaikka miehessä on paljon hyviä puolia hänen seksisminsä, vanhanaikaisuutensa ja kaksoisstandardit häiritsevät minua.
En koe häntä sielunkumppanikseni. Haluaisin vain juosta pakoon mutta toisaalta pelkään että nyt menettäisin mahdollisuuteni ainoaan mieheen josta olisi isäksi joka kantaisi vastuunsa ja olisi luotettava.
Exäni taas on ihan toista maata mutta koen hänet sielunkumppanikseni ja parhaaksi kaverikseni. Hänestä taas ei ole perhe-elämään.
Ahdistaa. En ole onnellinen tässä tilanteessa mutta "hyvä" mies löytyy. Tekisi mieli itkeä. Nyt vain koitan vältellä häntä.
Ketkä alapeukuttaa? Yli40v sinkkunaosetko
Vierailija kirjoitti:
Jep karkkikauppatilannehan tuo on.
Miehet ei osaa nähdä tilannetta naisten näkökulmasta, tässä taas todiste.
Se että sinä ja monet muut miehet olisi valmis panemaan kaikkea millä on reikä ja teidän statushaaveisiin sopiva ikä ei tarkoita että naiset haluaa samaa tai että se olisi mikään etu kun nainen etsii parisuhdetta.
Miksi kommentteja alapeukutetaan??
Masentavaa se oli itsellenikin sinkkuaikoina. Miesmarkkinat on suorastaan surkeat; tarjolla on kaikenlaisia emotionaalisesti vinoutuneita, päihdeongelmaisia, lapsellisia, bensalenkkareita ja muita moniongelmaisia. Ylivoimaisesti suurin ongelma on se, että ne täyspäiset miehet on ymmärrettävistä syistä jo jonkun toisen (onnekkaan) naisen taholta napattuja ja sinkuille jää sitten ne jämäpalat. Miesaineksessa hajonta tuntuu olevan paljon suurempaa, ja monelta mieheltä tuntuu puuttuvan perustavanlaatuisia käytöstapoja, kykyä käsitellä tunteita, kommunikoida ja ottaa toisia huomioon.
Jos mies on normaalipituinen ja -painoinen, harrastaa urheilua, on kouluttautunut, käy töissä, pukeutuu siististi ja on aidosti mukava tyyppi niin kuuluu miesten kärkikastiin vaikkei näyttäisi mallilta ja tienaakin ihan normaalisti. Tältä palstalta saa usein lukea miten naisten ulkonäkökriteerit ovat kovia, mutta ainakin omasta mielestäni suuremmat ongelmakohdat on miesten luonnepuolella. Yliopistolla näkee paljon hyvin pukeutuvia ja muutenkin silmää miellyttäviä nuoria miehiä, mutta jos haluat miehen joka on reilu, tunnetaitoinen, symppis ja sitoutumishaluinen niin jo alkaa väki vähetä.
Se fakta että Suomessa on paljon syrjäytyneitä yksinäisiä miehiä etenkin landella ei oikein lämmitä isossa kaupungissa asuvaa, yliopistossa opiskelevaa liikunnallista nuorta naista jolla on normaali sosiaalinen elämä ja elämä hallinnassa. Tuossa kohtaa kyseessä ei ole kohdanto-ongelmasta vaan siitä, että noita samoilla spekseillä olevia vastaavia miehiä on paljon vähemmän.
Terkuin ensimmäisen poikaystävän sinun iässäsi löytänyt nainen ja jos tästä joskus vielä sinkkuuntuisin, en kyllä edes jaksaisi yrittää aktiivisesti pariutua soudettuani siinä suossa koko aikuisikäni.
Jos on 25v ei todellakaan tarvitse etsiä 10v vanhempaa miestä. Sanoisin että pidä 20-30. Oman ikäsille kannattaa antaa eniten mahiksia, eli 23-27.