Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25v sinkkunaisen epätoivo

Vierailija
23.02.2020 |

Tuntuu että jään vanhaksi piiaksi. Hyvät miehet on jo varattuja tai perheellisiä.

Kommentit (202)

Vierailija
21/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin jo? Ota nuorempi mies, miten sinun ikäsi siihen liittyy? 25v on nuori, minä ainakin 26-vuotiaana pystyisin valitsemaan ihan millaisen haluan. Isoissa kaupungeissa on parempi valikoima.

Ei nuorempia vain oteta,

Tuossa iässä otetaan. Moni mies on mielellään vanhemman naisen kanssa.

Vierailija
22/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos haluat lapsia 5 vuoden sisällä, ÄLÄ HANKI ikäistäsi tai nuorempaa miestä. Ota 30v mies.

Olen itse nainen 25v ja oma kumppanini sekä kaverien miehet ovat sitä mieltä että ei lapsia vielä ainakaan kymmeneen vuoteen. Eli aloitetaan yrittäminen sitten 35-vuotiaana heidän mielestään. Meillä menee aikataulut ihan eri ajassa ja tää on pyllystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aloittaja on tehnyt ratkaistaakseen ongelmansa? 

Vierailija
24/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin jo? Ota nuorempi mies, miten sinun ikäsi siihen liittyy? 25v on nuori, minä ainakin 26-vuotiaana pystyisin valitsemaan ihan millaisen haluan. Isoissa kaupungeissa on parempi valikoima.

Ei nuorempia vain oteta,

Tuossa iässä otetaan. Moni mies on mielellään vanhemman naisen kanssa.

Taidat olla näitä ällöttäviä Täti-Naisia, jotka tunkevat ällöttävästi iholle siellä sun täällä, varsinkin jos ovat nauttineet hieman rohkaisu nestettä. Kuvotuksen tunne on aina sanoinkuvaamatonta, kun näin käy!

T: Se nuorempi mies, joka tahtoo että pysytte kaukana limanäppeinenne.

Vierailija
25/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole kovin huolissani, koska olen 23. Olisi se ihana löytää joku hyvä mies vierelle. Käyn treffeillä ja suurin osa olleet ihan kivoja, mutta muttia on, negatiivisuutta, elämänhallinnan ongelmia, liian ns juroja osa (ihmisen pitää osata heittäytyä keskustelemaan). Miestä ei ole vaikea löytää, mutta miestä johon ihastuu on erittäin vaikea löytää.

26/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että jään vanhaksi piiaksi. Hyvät miehet on jo varattuja tai perheellisiä.

Esitän eriävän mielipiteen jälkimmäiseen lauseeseen :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
27/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuorempia vain oteta,

25v saa kyllä 20v miehen helposti. Olen 23 ja Tinderissä 18-vuotiaat kysyneet yhtä usein ulos kuin muun ikäiset, sitten muutin alaikärajaa 20v. 25v voi hyvin pitää ikärajan 20-30 esim Tinderissä. Eri asia löytyykö mies johon ihastuu.

Vierailija
28/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi alle 25v miestä tuossa iässä. Ovat aika lapsia vielä. Ja suurempi todennäköisyys erolle kuin vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
29/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuorempia vain oteta,

25v saa kyllä 20v miehen helposti. Olen 23 ja Tinderissä 18-vuotiaat kysyneet yhtä usein ulos kuin muun ikäiset, sitten muutin alaikärajaa 20v. 25v voi hyvin pitää ikärajan 20-30 esim Tinderissä. Eri asia löytyykö mies johon ihastuu.

Kuka 25- vuotias muka haluaa seurustella parikymppisen kanssa? Tuossa iässä viisi vuotta on todella iso ikäero ja elämäntilanteet todennäköisesti hyvin erillaiset. 

Vierailija
30/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuin naisilla on helppoa. Tilaa vaan mieleisensä miehen kotiin sieltä tinder katalogista. Ihan niin kuin pizzaa tilaisi.

Jotta mies voisi tehdä saman niin hänen pitäisi olla joko lihaksikas miljonäärihunks tai sitten mennä maksullisten naisten sivuille (ja sitähän mammat ovat heti tuomitsemassa!).

Ero on siinä että naiset on luontaisesti nirsompia kuin miehet biologian takia, ja miehillä taas suurinpiirtein kelpaa kuka vaan kellä on syke ja he voi lennättää spermaansa kenen tahansa pilluun eikä tule itse raskaaksi. Naisten pitää olla tarkkoja ja vaativia kenen kanssa hyppää sänkyyn jos vaikka vahingossa tulee raskaaksi. Kiva sitten kantaa jonkun heikon nössykkämiehen joka ei saa osaa tehdä mitään vauvaa sisällään.

Nirsot saavat kahdesti: Pyytää ja olla ilman.

Vierailija
31/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuorempia vain oteta,

Kuka 25- vuotias muka haluaa seurustella parikymppisen kanssa? Tuossa iässä viisi vuotta on todella iso ikäero ja elämäntilanteet todennäköisesti hyvin erillaiset. 

Riippuu ihmisestä onko erilaiset elämäntilanteet. Moni 20v opiskelut kesken, niin kuin myös useilla 25v.

Vierailija
32/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vielä monta vuotta aikaa etsiä rauhassa hyvää miestä. +35v alkaa se kilpajuoksu vapaista miehistä.

Vierailija
33/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v mies on mitä.. Just käynyt lukion ja armeijan. No thank you.

Vierailija
34/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuorempia vain oteta,

Heiluvat maitohampaat tuntuu vaan niiin hyvältä.

Vierailija
35/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tinderiin ikähaarukaksi 23-35

Vierailija
36/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuorempia vain oteta,

Tämä. Kokemukseni mukaan useimmat n. 25v. naiset hakevat ainakin netissä itseään vähän vanhempia miehiä.

M31

Vierailija
37/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tinderiin ikähaarukaksi 23-35

Tuo sattuu olemaan minunkin tämänhetkinen ikähaarukkani :D

M31

Vierailija
38/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Oot parhaassa iässä kumppanin etsintään. Nauti siitä. Älä itke. Et tule ikinä enää olemaan niin nuori kuin tänään. Käytä se järkevästi. Treffaa monia miehiä. Rakastele paljon niin ei kaduta avioliitossa että jotain jäi kokematta!

Vierailija
39/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Oot parhaassa iässä kumppanin etsintään. Nauti siitä. Älä itke. Et tule ikinä enää olemaan niin nuori kuin tänään. Käytä se järkevästi. Treffaa monia miehiä. Rakastele paljon niin ei kaduta avioliitossa että jotain jäi kokematta!

Olen samaa mieltä. Nauti elämästä. Joka päivästä. :)

Vierailija
40/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin moni mies tuskin arvostaa rietasta menneisyyttä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän