Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet, jotka ovat itse jättäneet seurustelun/tapailun jälkeen, haluavat olla kavereita ja pitää yhteyttä?

Vierailija
23.02.2020 |

Miksi mies, joka on muuttunut jäätäväksi ja kohdellut huonosti, ennen kuin on sitten lopulta saanut sanottua, ettei halua seurustella (toki olen sen itsekin ymmärtänyt) haluaa kuitenkin pitää yhteyttä?

Kysellään kuulumisia kuukausien jälkeen, toivotellaan hyvät joulut/vaput/juhannukset..? Kysellään kahville ja ”olis mukava nähdä”.

Itsehän hän on halunnut erota, hyväksyisi sen sitten. Itse en ole ottanut mitään yhteyttä - voin kyllä fb-kaveri, niitä on muutenkin satoja, mutta en kaipaa mitään sen henkilökohtaisempaa yhteydenpitoa. Juttumme on ohi ja sillä hyvä.

Onko pakko olla ”hyvä jätkä”? Itselleen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestintä häiritsee, niin estä hänet.

Vierailija
22/33 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ole ollut tarpeeksi romanttisia tunteita sinua kohtaan, mutta hän pitää kuitenkin sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisessä vastauksessa tuli jo oikea vastaus. Ajattelevat, että jos sitä "parempaa" ei tulekaan vastaan, niin ehkä teidän jutun saisi vielä lämmiteltyä.

Ihanko oikeasti joku mies on niin tyhmä, että luulee tällaisen onnistuvan? Huh huh.

Ei ne mitään luule, kun on kokemusta.

Vierailija
24/33 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea, miten kieroina ja itsekeskeisinä hyväksikäyttäjinä pidätte miehiä.

Vierailija
25/33 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näitähän riittää. Välit on menny mutta panolle luulevat silti pääsevänsä! Sairasta porukkaa.

Vierailija
26/33 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö voisi vaan olla, että tykkää susta tyyppinä muttei halua sun kanssa suhteeseen? Itsellä useita tällaisia (nykyisin kaveri-) miehiä elämässäni, miksei voisi olla myös toisinpäin. Ei kaikista hyvistä tyypeistä vaan synny romanssia.

Vierailija
27/33 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä saattaa olla tilanne että oma mieskaveripiiri on tosi vähäinen tai sitä ei ole ollenkaan. Se voi olla yksi motivaatio.

Minä olin joskus tällaisen tapauksen ainoa ystävä, kun muut väsyivät häneen.

Vierailija
28/33 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, miksiköhän...?

Vierailija
29/33 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies, joka on muuttunut jäätäväksi ja kohdellut huonosti." Eipä olisi mitään tarvetta olla näin ikävän ja epäkypsän tyypin kaveri (edes FB:ssa) vaikka miehen tarkoitus olisikin vilpitön. Aikuisen ihmisen pitää pystyä ilmaisemaan suoraan ja fiksusti, jos ei halua olla suhteessa.

Vierailija
30/33 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on joskus ollut sun luona ja kivaa oli, eihän se halua luopua saamistaan eduista. Esim p***a, ruokaa, suojaa, huomiota. Vielä jos kämppä on hyvällä paikalla, nehän kukoistavat sukkuloidessaan eri paikoissa loisimassa. Tyyliin kuuluu impulsiivisuus, ei pitkään aikaan mitään yhteyttä ja sitten alkaa pommitus, heti pitää nähdä. Että on jo ovellasi.

Jos haluat vielä tavata, on hyvä että tiedät pelin. Jos haluat tavata, mene hänen luokseen, niin pääset sieltä tarvittaessa pois. Loismainen, impulsiivinen tyyli kertoo narsismista. He eivät koskaan voi olla yksin, vaan aina pitää olla joku kiusattavana. Olet siis varalla.

Vierailija
31/33 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Pidätte”?

Ne on!

Vierailija
32/33 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö voisi vaan olla, että tykkää susta tyyppinä muttei halua sun kanssa suhteeseen? Itsellä useita tällaisia (nykyisin kaveri-) miehiä elämässäni, miksei voisi olla myös toisinpäin. Ei kaikista hyvistä tyypeistä vaan synny romanssia.

Joo, tämä on mulle se hankala paikka. Että olen hetken ”kelvannut” naisena ja parisuhteeseen, mutta sitten halutaan olla vain kaveri. Se vaan tuntuu tosi ikävältä.

Kyllä mä tiedän, että olen viehättävä ja hyvää seuraa, ja kun olen suhteessa, olen sitoutunut ja priorisoin yhteisen ajan. Hyväksyn sen, että toinen on lopettanut jutun ja meistä ei paria tule, mutta silti ärsyttää se kaveeraushalu. Olen halunnut parisuhteen, kavereita on muutenkin.

Ap

Vierailija
33/33 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä saattaa olla tilanne että oma mieskaveripiiri on tosi vähäinen tai sitä ei ole ollenkaan. Se voi olla yksi motivaatio.

Tämä tuskin pitää kohdallani paikkaansa, koska ne kaverit ja oma aika olivat lopulta tärkeämpiä kuin suhde. Tämä on ollut yksi syy eroon.

Ja olen nykyään sitä mieltä, että en haluaisi yhteen näiden kaveruutta vonkaavien miesten kanssa - näen itsekin eromme hyvänä asiana.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme