Terapeutti ei osannut hoitaa masennustani
Se nyt ei ole mikään uutinen, iso osa heistä ei osaa yhtään mitään. Siis muuta kuin sössöttää empattisemmin, kuin äitisi. Mun entinen terapeutti ylsi juuri sille tasolle. Hän ei tajunnut mun masennukseni syitä (en itsekään, siksihän tarvitsinkin apua ja ammattilaista), eli hän ei tajunnut, että mun masennukseni syy oli se, että äitini yritti koko ajan sopeuttaa mua elämään kauheaa elämää, sellaista, mitä en halunnut elää. Ja äitini oli iskostanut minun päähäni, että jos en eläisi sellaista elämää ja jos en HALUAISI elää sellaista elämää, niin olen huono ihminen!
Mutta mun terapeutti ei tajunnut tätä. Hän ei tajunnut sitäkään, että minua ois pitänyt irrottaa äitini vallasta ja sellaisesta valheesta, että olen huono ihminen, jos en sopeudu sellaiseen, mitä äitini haluaa minulle.
Niinpä terapeutti päätyi terapoimaan minua niin, että hän sopeutti minua siihen samaan paskaan, jonka takia olin jo masentunut, toki sopeutti siihen empaattisemmin. Mutta edelleen ohjasi minua ihan sellaiseen suuntaan, joka ei ollut oma valintani ja minua! Ei ollut omaani! Koska terapeutti ei tajunnut, miten autetaan alistetun lapsen ja ihmisen omaa ääntä kuuluviin. Se terppa ei siis välittänyt minusta ihmisenä, hän välitti minusta ainoastaan yhtenä parannettuna lukuna opintotilastoihin tai muuhun vastaavaan paskaan.
Masennus siitä ei todellakaan parantunut, kun ei osannut hoitaa masennukseni juurisyytä, eli sopeuttamista pakolla asioihin, jotka olivat minusta kamalia tai vääriä. Siis ihan palkkatöihin meno ja ihmissuhteissa sellainen kiltteys jne.
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri se, että te kaikki ressukat ja huonoista taustoista tulijat elätte sopeutujien elämää on siis NIIN SÄÄLITTÄVÄÄ! Eikö teillä ole mahdollisuus irtautua sopeutumisesta? Voi voi sentään, menetätte hukkaan ainokaisen elämänne! Sopeutumisessa on aina kyse henkisestä väkivallasta, siinä, että irrottautuu sopeutumisesta on kyse vapaudesta! Ja se on ainoa tapa ainakin itselleni elää ja voida HYVIN. Tätä paskaterapeutti ei tajunnut.
Jos mietin isääni ja mummiani, niin ei heidän pitänyt elämässään sopeutua ikinä! He vain valitsivat, mitä he halusivat tehdä, ja tekivät. Mikä asia olisi saanut isoäitini joutumaan olemaan pahaan mieleen sopeutuja? Ei hän ollut mikään pyykkimuija, joka joutui yksinään kasvattamaan liikaa lapsia, pthyi. Ja muotoumumaan karkeaksi ja paskaiseksi ihmiseksi. Joka kutsuu toisia hulluiksi jne.
Se terapeutti ei saanut selville, että minun masennukseni syy olivat nimenomaan asiat, joilla äitini aiheutti minulle pahaa mieltä, ja halusi (äiti siis) minun sopeutuvan vielä niihin sitten! Ikinä ei pahaa mieltä tuottaviin asioihin sopeutuminen ole mielelle hyväksi! Ei koskaan!!!!!! Ja se terapeutti ei osannut auttaa minua siinä, että POIS NÄMÄ PASKAT, SULLE PAHAA MIELTÄ AIHEUTTAVAT ASIAT sun elämästäsi, ja RAIVATAAN TILAA SILLE, MITÄ SINÄ HALUAT! Surkea paska se terapeutti oli.
ApPyykkimuoja elättä itsensä. Sinä haaveilet että olisit ikäsi elänyt sossutuilla. Hyvin rahvasta!
Ja se pyykkimuijan ketale ei tule IKINÄ maksamaan niin paljon työstä veroina, mitä mä maksan pääomatulo- ja lahjaveroa.
Ap
Mutta se pyykkimuija saa jotain hyödyllistä aikaan yhteiskuntaan.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Siis on ihan uskomatonta, miten kipeästi köyhistä ja huonoista oloista tulevat ruikulit puolustavat vanhempien oikeutta aiheuttaa lapsilleen pahaa mieltä ja vielä vaatia lapsia sopeutumaan siihen! Näkee kyllä, että olette köyhistä ja huonoista perheistä.
Ap
Hyvien perheiden lapset saa hyvän koulutuksen ja hyvät työt.
Sossutuloilla elely on sinun haaveesi ja lastesi kohtalo nyt ja myöhemmin. Se periytyy.
Vierailija kirjoitti:
Oliko terapia kognitiitvista terapiaa? Itsellä huonoja kokemuksia kogntiivisesta. Hoidetaan vain oireita, sopeutetaan elämään paskan olon kanssa eikä hoideta juurisyytä. Vaihdoin onneksi psykoanalyyttiseen terapiaan. Voin suositella.
Ja weronmaksajat kiittää, kun toiset leikkii leikkejä, sillä aikaa kun muut käyvät töissä.
Zinc
Narsisti vauhdissa. Kuka tuntee tämän henkilön, voisi ilmoittaa jollekin taholle että hakee suljetulle. Äitihullu, olet säälittävä ja epäonnistunut ihmisenä eikä se ole äitisi vika, vaan sinun itsesi. Kuvittelet olevasi oikeutettu ties mihin mutta arvaa mitä? Olet oikeutettu et mihinkään. Olet pilannut lastesi elämän, vaurioittanut heidän psyykettään ja varmaan ex-miehesikin psyykettä, vainoat ja rienaat vanhaa äitiäsi ja suollat nettiin niin narsistista aggressiota että hirvittää. Olet paha ihminen, sellaisena syntynyt ja sellaisena kuolet. Toivon että lapsesi ja entinen miehesi löytävät paremman naisen ja äitihahmon elämäänsä ja jatkossa nauravat marttyyriulinoillesi.
Et ole mitään, et ansaitse mitään. Luuseri. Kun raivoat vastauksena tähän viestiin, todistat vaan kaiken todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia mielisairaita ei voi korjata.
Niin, sinunlaisiasi, jonka mielestä pahaa mieltä tuottaviin asioihin sopeutuminen kuuluu elämään. Pahaa mieltä tuottaviin asioihin sopeutuminen on siis eri asia kuin lohdutus tai surutyö. Mutta on PALJON asioita, joita ei olisi pakko elämässä olla, joista tulee pahaa mieltä, mutta sinunlaistesi ja äitini mielestä se on loukkaus teitä kohtaan, jos lapselle se ei käy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinunlaisiasi, jonka mielestä pahaa mieltä tuottaviin asioihin sopeutuminen kuuluu elämään. Pahaa mieltä tuottaviin asioihin sopeutuminen on siis eri asia kuin lohdutus tai surutyö. Mutta on PALJON asioita, joita ei olisi pakko elämässä olla, joista tulee pahaa mieltä, mutta sinunlaistesi ja äitini mielestä se on loukkaus teitä kohtaan, jos lapselle se ei käy.
Ap
Ei niihin ole pakko sopeutua. Voi mennä tekemään sitä mitä itse lystää.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Oliko terapia kognitiitvista terapiaa? Itsellä huonoja kokemuksia kogntiivisesta. Hoidetaan vain oireita, sopeutetaan elämään paskan olon kanssa eikä hoideta juurisyytä. Vaihdoin onneksi psykoanalyyttiseen terapiaan. Voin suositella.
Oli, juuri näin. Sopeutetaan elämään paskan olon kanssa! Miten VOI OLLA niin SURKEAA terapiaa!!?! Siis aivan uskomatonta. Tekisi mieleni vielä joku päivä soittaa sille akalle ja haukkua se pystyyn, että ei se ollut tavoite, minkä takia olin sinne mennyt!!!!!!
Mullakin on nyt ainakin tuota parempi terapia!
Ap
Sellaista terapeuttia ei olekaan joka pystyisi ap:ta auttamaan. Ap kun ei ole valmis ottamaan vastaan apua. Hän pitää niin tiukasti kiinni omista näkemyksistään eikä suostu ottamaan vastaan minkäänlaisia poikkeavia näkökulmia. Ehei! Terapeutti on huono ja epäpätevä jos ei myötäile häntä. Jos taas myötäilisi, kaikki vaan jatkuisi ennallaan ja ap olisi yhtä katkera ja väärin ymmärretty kuin tähänkin asti. Kaikkia ei vaan voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEi niihin ole pakko sopeutua. Voi mennä tekemään sitä mitä itse lystää.
Zinc
Ei se niin mene. Jos on opetettu että kuuluu sopeutua pahaa mieltä tuottaviin asioihin, on opetettu, että on väärin, moraalitonta, rikollista ja halveksittavaa toimia mitenkään toisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä sekoileva ap saa tykittää vuosia näitä sekoja aloituksia ja ketju jatkuu useita sivuja. Asialliset ketjut poistetaan jo parin kommentin jälkeen. En enää ymmärrä tätä palstaa 😱
Näissä ketjuissa ei ole mitään poistettavaa. Se, että SINÄ et niissä viihdy ei ole peruste. Silloin kannattaa mennä muihin ketjuihin tai naps auttaa kone kiinni.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Ei se niin mene. Jos on opetettu että kuuluu sopeutua pahaa mieltä tuottaviin asioihin, on opetettu, että on väärin, moraalitonta, rikollista ja halveksittavaa toimia mitenkään toisin.
Ap
Silloin ei pidä uskoa.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Kun on opetettu nimenomaan sopeutumaan. Se, mitä siinä VOI tehdä, on koittaa sopeutua kovempaa.
Ap
Roomalaisetkin sanoivat, että Jeesus tekee väärin, mutta hän ei uskonut heitä.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Kun on opetettu nimenomaan sopeutumaan. Se, mitä siinä VOI tehdä, on koittaa sopeutua kovempaa.
Ap
Tekee mitä lystää.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
ApSilloin ei pidä uskoa.
Zinc
Niin mutta kun niin on opetettu uskomaan. Onhan sinutkin joku opettanut uskomaan, ettei pidä totella. Koitapas nyt opetella uskomaan, että pitää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
ApTekee mitä lystää.
Zinc
Ei siitä tule hyvä ja onnellinen olo. Siitä tulee, että tekee ja toimii oikein.
Ap
Rahvasta todellakin nämä äitihullun toiveet ja tavat. Kyvytön, säälittävä köyhä.
Onneksi meillä on kunnollinen koulutus, hyvä elämä. Ja lapsetkin opiskelevat yliopistosda varmoilla ja hyväpalkkaisilla aloilla. Saavat itse rakennettua elämänsä, hyvällä tuella toki.
Äitihullun lapset elävät alle köyhyysrajalla. Lapsiraukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
ApSilloin ei pidä uskoa.
Zinc
Niin mutta kun niin on opetettu uskomaan. Onhan sinutkin joku opettanut uskomaan, ettei pidä totella. Koitapas nyt opetella uskomaan, että pitää.
Ap
No niin se täytyy silloin tehdä, jos olet sitä mieltä.
Ja sinähän olet sitä mieltä!
Mikset siis usko itseäsi ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Roomalaisetkin sanoivat, että Jeesus tekee väärin, mutta hän ei uskonut heitä.
Zinc
Hänellä oli TUKI.
Ap