Piilotatko vessapaperit tarkoituksella vieraiden tullessa kylään?
Ihmetyttää vain, että ei voi olla aina vain sattumaa, että vessapaperi on joka kerta loppu, kun käy jossain kylässä. Älkää kutsuko vieraita, jos jonkun niinkin luonnollinen tarve kuin käydä vessassa on vastenmielinen ajatus.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pienessä korissa vessapaperinpaloja max 3 kpl. Osa vieraista kun ei tajua, että paperi ei ole ilmastoteko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piilotan. Piilotan myös roskakorin, ja laitan kaikkii jemmoihin (pytyn taakse, lavuaarin alle, kaapin oven taakse) muistilappuja joissa lukee "EI TAMPPOONEJA TÄNNE!".
M
Tamponi laitetaan siis pönttöön.
Ilmeisesti haluat näin.
No ennemmin vaikka sinne. Kyllä mun omat jöötit sen tuuppii tuonne likakaivoon.
M
Näkyvillä on ja vararullatkin. Myös roskis.
Minä olen tehnyt vessan seinälle kankaasta sellaisen telineen, johon saa kolme vararullaa vessapaperia siistin näköisesti, mutta silti niin, että ne on pytyllä istuessa helppo havaita, ja tarvittaessa ottaa käyttöön.
Eikö nykyihmisillä ole sen vertaa käsitystä vieraanvaraisuudesta, että huolehtisi, että vessassa on vessapaperia, kun vieraita tulee? Jos ette halua, että vieraat ihmiset käyvät vessassanne, älkää päästäkö heitä kotiinne.
(Toki sen ymmärrän, että jossain opiskelijasolussa on jokaisella asukkaalla omat vessapaperit omassa huoneessaan, mistä he ottavat ne mukaansa, kun menevät vessaan.)
Mutta jos teillä on niin pihejä kavereita ja sukulaisia, etteivät raaski vieraille vessapaperia antaa, viekää heille tuliaisiksi vessapaperipaketti.
Meillä on pienessä korissa vessapaperinpaloja max 3 kpl. Osa vieraista kun ei tajua, että paperi ei ole ilmastoteko.