Teinitytön käytännön pila
17-vuotias tyttäreni tekee kaupassa usein näin: Hänellä on vain yksi tai kaksi tavaraa kädessään, sitten hän menee kassajonossa n. kolmenkympin molemmin puolin olevan naisen taakse ja kysyy: "Anteeksi rouva (joskus jopa hyvä rouva) saisinko mennä edellenne kun on vähän kiire ja minulla on vain yksi tavara." En kehtaa kieltää kun tämä on minusta niin helvetin huvittavaa. Nuo nuoret naiset selvästi närkästyvät rouvittelusta mutta yleensä antavat tietä kun kuitenkin kohteliaasti kysyttiin. Toinen asia on, että mihinköhän tuolla teinillä mahtaa olla niin kova kiire keskellä päivää. Pitäisikö antaa jatkua kun omasta mielestäni tässä on niin paljon älykästä huumoria ja kettuilua etten itse olisi keksinyt samaa? Vai kannustaakohan tämä menemään pidemmälle ja asiattomuuksiin? M49v
Kommentit (24)
Vai onko tässä pointtina se "tavara"?
No lol. Itse asun yksin ja on pari kertaa käynyt ostaessa safkoja niin että nuoremmat herrasmiehet (ala tai yläastelaisia) on tullut taakseni karkkipussin tai limsan yms pienten ostosten kanssa ja olen sanonut että voit mennä ennen mua kun sulla on noin vähän. Ovat aina hämmästyneet ja muistaneet kiittää. :) On kiva kun omalle kohdalle osuu hyvätapaisia nuoria.
T: N28
Kuulostaa pissikseltä tuo tyttäresi. :D
Tähän varmaan sopii kertoa hassun hauska pila jonka tein teineille? Kaupan nurkilla tuli tyttö kysymään jos "rouva" eli parikymppinen minä voisin käydä ostamassa heille kaljaa.
Ostin koko rahalla muumilimua heille.