Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon jatkuvasti tosi väsynyt

Vierailija
21.02.2020 |

Mikä tähän auttaa? En jaksa enää tätä oloa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lets fight

Vierailija
2/15 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Tosin olen jo 50v. Nukun huonosti, lähes aina väsyttää. Veriarvot ja elämäntavat kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös.

Vierailija
4/15 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans :( Ferritiini matala, hb ok. Syön rautaa. Lisäksi olen koko ajan stressaantunut ja uupunut. Ja uniongelmia, siihen toivoisin apua... ei ole löytynyt. Hiljaisuus kyllä auttaa.

Vierailija
5/15 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todettiin juuri kilpirauhasen vajaatoiminta

Vierailija
6/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä jaksanko tänäänkään siivota.

Nyt jo tuntuu puristus kaulalla, se liittyy just siihen että tulee voimakas väsymyskohtaus.

Todettu lievä uniapnea mutta selittääkö se tämän kaiken?

Haluaisin siis siivota mutta kroppa tekee tenän.

Vierailija
7/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö riittävästi ja terveellisesti? Onko arkesi säännöllistä? Miten nukut (tuntimäärällisesti ja laadullisesti)?

Vierailija
8/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniapnea kyllä selittää, etenkin jos mitään hoitoa ei ole käytössä.

Vierailija
9/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uniapnea kyllä selittää, etenkin jos mitään hoitoa ei ole käytössä.

Lievään uniapneaan hoito on omissa käsissä. Eli laihdutus ja liikunta.

Vierailija
10/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kauheaa väsymystä, epäilen ferritiiniä tai uniapneaa. Mutta terveyskeskus ei ota tosissaan, kun olen näin nuori. Joteb olkoot sitten mitä on.

N21

Vierailija
11/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniapnea voi aiheuttaa kuvaamasi olon. Uniapneaa sairastava ei aina ole ylipainoinen tai kuorsaa.

Vierailija
12/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kärsinyt jatkuvasta väsymyksestä viimeiset 20 vuotta, kaikki arvot on testattu mutta mitään ei ole löytynyt.

Olen hoikka, syön monipuolisesti ja terveellisesti, nukun 12-15 tuntia vuorokaudessa. Minulla on ehkä 1-2 vähän pirteämpää päivää viikossa, muina päivinä hereilläolo on jatkuvaa kamppailua enkä saa mitään tehtyä väsymyksen takia. Vaikea harrastaa mitään liikuntaakaan kun olo on koko ajan sellainen että olisi nukahtamaisillaan.

Vierailija
13/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tämä sää. Ei kukaan voi selvitä tällaisesta kuukausikaupalla väsymättä. Toki terveydelliset asiat taustalla vaikuttaa myös, mutta tämä ankeus vie viimeisetkin voimat. Vaatii kyllä melkoista tahdon voimaa väsyneenä raahautua tuonne sateeseen, tuuleen ja harmauteen. En ole ikinä ennen ollut talvella näin väsähtänyt. Mutta kohti valoa mennään, toivottavasti!

Vierailija
14/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus? Terapiaan työstämään omaa päätä

Vierailija
15/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kärsinyt jatkuvasta väsymyksestä viimeiset 20 vuotta, kaikki arvot on testattu mutta mitään ei ole löytynyt.

Olen hoikka, syön monipuolisesti ja terveellisesti, nukun 12-15 tuntia vuorokaudessa. Minulla on ehkä 1-2 vähän pirteämpää päivää viikossa, muina päivinä hereilläolo on jatkuvaa kamppailua enkä saa mitään tehtyä väsymyksen takia. Vaikea harrastaa mitään liikuntaakaan kun olo on koko ajan sellainen että olisi nukahtamaisillaan.

Nukut aivan liikaa!! Oletko koettanut pudottaa nukkumisen vaikka 9 tuntiin? Siis eihän sun aivot millään ehdi virkistyä päivän aikana noilla tuntimäärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi