Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos maailma muuttuisi samanlaiseksi kuin Handmaid Talessa, niin mitä luulet, että sinulle kävisi?

Vierailija
21.02.2020 |

Minä aukoisin päätäni ja päätyisin hautaan.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm..olen 41v, periaatteessa vielä lisääntymiskykyinen mutta luultavasti minua pidettäisiin liian vanhana, liikun huonosti polvivaivan takia enkä ole mitenkään erityisen nätti. Sinne harmaakaapuje sekaan pellolle varmaan päätyisin

Ei kaikki synnytyskoneet mitään kaunottaria olleet. Olihan siellä rampoja ja vammautettujakin joukossa. Itsekään en ole mikään nätti, mutta luonnolliset synnytykset läpikäyneenä sopisin sairaaseen tehtävään. Kauniit naisethan toimivat tarinassa edustusvaimoina ja ilotyttöinä.

Vierailija
42/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvää olisi se, että gharu selli kiellettäisiin. kiltimien miehien asema kohentuisin.

Eipäs, ihan yhtä naisettomiksi te sielläkin päätyisitte. Jos kuvittelet pääseväsi komentajaksi, niin sori, ne hommat on varattu koulutetuille alfoille.

Itse varmaan eläisin miehen kanssa hissukseen. Nyhverönä en uskaltaisi laittaa hanttiin, olen naimisissa ja kaksi lastakin on. Jotenkin pitäisi piilotella sitä, että emme olleet naimisissa lasten syntyessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan edustusvaimo.

Vierailija
44/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden orjana varmasti olisin. En ole kukaan tärkeä enkä sellaisen läheinen. Ei ole ammattia eikä korkeakoulutusta. Ehkä olisin sellainen synnytyskone, olettaen että voisin tulla raskaaksi. Mutta jos en, niin mitä vaihtoehtoja olikaan? Muuten voisin varmaan olla hyvä piika, mutta ei ole kummoiset ruoanlaittotaidot.

Vierailija
45/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaisessa ammatissa jonka edustajat varmaan lahdattaisiin aika alkajaisiksi. Joten eipä tulisi kauan Gileadissa eleltyä. Hyvä niin.

Vierailija
46/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennenkin samanlaiseen ketjuun kirjoittanut, että täällä kovaan ääneen änkyryyttään mesoavat eivät oikeasti uskaltaisi tehdä tai sanoa yhtään mitään, jonka vuoksi heitä tuollaisessa yhteiskunnassa rankaistaisiin.

Ihminen ei toimi niin. Mutta kaikki teidät kovat tädit, jotka luulette joutuvanne hir teen Gileadissa, minä haastan lähtemään Syyrian pakolaisleireille, Somaliaan ja Pohjois-Koreaan taistelemaan heikkojen ja vainottujen puolesta.

Vierailija
47/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti synnytyskoneeksi. Olen kyllä ihan simpsakka ja iloinen luonne joten saattaisin ilotytöksikin päätyä.

Vierailija
48/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut lahdattais heti. Oon niin seksuaalisesti aktiivinen. Ja näytänkin siltä. Oon slutty.

Vierailija
49/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaisin itseni samantien. Olisi armollisempi kohtalo.

Vierailija
50/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut lahdattais heti. Oon niin seksuaalisesti aktiivinen. Ja näytänkin siltä. Oon slutty.

Ai niin ja sterilisoitukin eli hyödytön p'aska siihen nähden

Vierailija
51/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin puoskarille poistamaan kohtuni. Muuten se elämä ei varmaan eroasi sitten siitä mitä tämä nyt on.

Vierailija
52/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti minut laitettaisiin synnytyskoneeksi (hyi mikä sana) koska olen vielä nuori. En varmaan uskaltaisi suoraan aukoa päätä kellekään mutta yrittäisin vaivihkaa juonia muiden kanssa jotain.

Ihan hirveä sarja mutta samalla älyttömän hyvä. Tulisipa pian uusi kausi.

Vierailija
53/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni vietäisiin minulta. Saattaisin tehdä Junet ja koittaa saada lapseni takaisin. Tai päätyisin seinälle roikkumaan, tai suuni tikattaisiin kiinni.

Vierailija
54/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sellaisessa ammatissa jonka edustajat varmaan lahdattaisiin aika alkajaisiksi. Joten eipä tulisi kauan Gileadissa eleltyä. Hyvä niin.

Olen ammatissa jonka edustajat varmasti valjastettaisiin Gileadin käyttöön, siis ne jotka suostuu. Minä vain satun olemaan nainen niin tuskin saisin työssäni jatkaa vaan päätyisin tavisvaimoksi kotiin tavismiehelleni. Miehellä yleispätevä työ joten jatkaisi varmasti vastaavassa.

En nyt jaksa muistaa kerrottiinko missään vaiheessa valtion talousrakenteesta miten meidän perheen kävisi jos vain yksi olisi töissä.

Vierailija
55/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ennenkin samanlaiseen ketjuun kirjoittanut, että täällä kovaan ääneen änkyryyttään mesoavat eivät oikeasti uskaltaisi tehdä tai sanoa yhtään mitään, jonka vuoksi heitä tuollaisessa yhteiskunnassa rankaistaisiin.

Ihminen ei toimi niin. Mutta kaikki teidät kovat tädit, jotka luulette joutuvanne hir teen Gileadissa, minä haastan lähtemään Syyrian pakolaisleireille, Somaliaan ja Pohjois-Koreaan taistelemaan heikkojen ja vainottujen puolesta.

Olen samaa mieltä! Suomen ja koko maailman historia näyttäisi aika erilaiselta, jos näin isolla prosentilla ihmisistä olisi tosi paikan tullen munaa oikeasti laittaa hanttiin. Toki itsekin haluaisin ajatella olevani niin rohkea, mutta fakta on että sitä ei ole kuin äärimmäisen pieni vähemmistö.

Ketju olisi paljon kiinnostavampi, jos ihmiset olivat rehellisiä.

Itse olisin varmaan joko työläisvaimona, sillä miehellä on hyödyllinen, käytännöllinen ammatti jossa on taitava. Jos miehelle sattuisi jotain, olisin varmaan handmaid, koska minulla on terve lapsi ja synnytysikää on jäljellä kymmenisen vuotta. Tästä saisin kyllä alennuksen tai minua syytettäisiin huijauksesta ja joutuisin siirtomaihin, koska olen 90% todennäköisyydellä nykyään kykenemätön tulemaan raskaaksi endometrioosin takia.

Vierailija
56/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakenisin Kanadaan, keinolla millä hyvänsä. Partiolainen pärjää aina ja kaikkialla!

Eikös Handmaid’s Talen uusissa jaksoissa aate levinnyt jo Kanadaan ja Eurooppaankin?

Siinä tapauksessa minusta tulisi - tiedätte kyllä mikä, 10 kirjainta, alkaa t:llä ja loppuu i:hin-, ja yrittäisin eliminoida aatteen kannattajia niin paljon, kun pystyisin. Fight the power!!!

Vierailija
57/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko meillä suomalaisnaisilla verissä pään aukominen väärässä paikassa, väärään aikaan XD

ON! Ja me ollaan selviytyjiä ja taistelijoita.

Vierailija
58/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm..olen 41v, periaatteessa vielä lisääntymiskykyinen mutta luultavasti minua pidettäisiin liian vanhana, liikun huonosti polvivaivan takia enkä ole mitenkään erityisen nätti. Sinne harmaakaapuje sekaan pellolle varmaan päätyisin

Ei kaikki synnytyskoneet mitään kaunottaria olleet. Olihan siellä rampoja ja vammautettujakin joukossa. Itsekään en ole mikään nätti, mutta luonnolliset synnytykset läpikäyneenä sopisin sairaaseen tehtävään. Kauniit naisethan toimivat tarinassa edustusvaimoina ja ilotyttöinä.

Kirjassa orjattaret nimenomaan pidetään mahdollisimman rumina, koska heidän ainoa tehtävänsä on synnyttää. Niskuroijia rangaistaan ruumiillisesti säälimättä ja vain synnytyksen kannalta oleellinen on turvassa. Edes kosteusvoiteita ei saa käyttää, koska vain vaimot saavat millään tavalla huolehtia ulkonäöstään. Orjatar on käyttö- eikä koriste-esine.

Vierailija
59/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä! Suomen ja koko maailman historia näyttäisi aika erilaiselta, jos näin isolla prosentilla ihmisistä olisi tosi paikan tullen munaa oikeasti laittaa hanttiin. Toki itsekin haluaisin ajatella olevani niin rohkea, mutta fakta on että sitä ei ole kuin äärimmäisen pieni vähemmistö.

Ketju olisi paljon kiinnostavampi, jos ihmiset olivat rehellisiä.

Itse olisin varmaan joko työläisvaimona, sillä miehellä on hyödyllinen, käytännöllinen ammatti jossa on taitava. Jos miehelle sattuisi jotain, olisin varmaan handmaid, koska minulla on terve lapsi ja synnytysikää on jäljellä kymmenisen vuotta. Tästä saisin kyllä alennuksen tai minua syytettäisiin huijauksesta ja joutuisin siirtomaihin, koska olen 90% todennäköisyydellä nykyään kykenemätön tulemaan raskaaksi endometrioosin takia.

Olet harvinainen, ehkä tämän ketjun näistä kaikista kirjoittajista juuri sinä olisit se, joka tosiasiassa panisit hanttiin.

Vierailija
60/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin juuri ja juuri synnytysikäinen, mutta kaunis ja hyvälihainen eli olisin vaimo. En kuitenkaan suostuisi järjestelyyn, koska vaimot ovat loppujen lopuksi pahimpia hävviäjiä ja kaikkein heikoimpia henkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi