Jos maailma muuttuisi samanlaiseksi kuin Handmaid Talessa, niin mitä luulet, että sinulle kävisi?
Kommentit (85)
Luulen, että itselle kävisi samalla lailla kuin päähenkilöille. Synnytyskoneeksi joutuisin ja jonkun rikkaan perverssin leikkikaluksi🙁
Taistelisin monta kertaa vastaan, ruumiita tulisi ja saisin turpaani aina yhä pahemmin. Loputon inferno.
Päähenkilökin oli perheenäiti ja vaimo. Ei Handmaid’s Talen kaltaisessa utopiassa perinteisiä arvoja kunnioitettaisi.
En ole katsonut sarjaa, joten kysyn oliko siinä kellään näkyviä tatuointeja? Olisiko siis synnytyskoneeksi kelvollinen jos on kuvia vähän siellä sun täällä, jopa kämmenessä? Vai joutuisiko johonkin muuhun hommaan.
En oikeasti ole katsonut tuota yhtään jaksoa :D Tiedän mitä siinä tapahtuu sen verran, kun lehdissä hehkutettu.
En ole mikään helposti periksi antava enkä alistuva persoona, joten luultavasti minusta aiottaisiin tehdä synnytyskone mutta päätyisin hir teen aikani per seiltyäni.
Tekisin itsarin jos kultin nitistäminen ei tulisi kyseeseen. En suostuisi katselemaan moista paskaa.
Miehelle sanoinkin että kuolisin heti eka päivänä. Oon sen verran tomera täti että en osaisi alistua ja sitten roikkuisin jo muurilla.
Ei hitto jos huomenna heräisin Gileadissa, niin tekisin varmaan itsarin!
Saisin kuulan kallooni/joutuisin siivoamaan atomijätettä. En olisi hiljaa, nousisin järjestelmää vastaan. Kuolisin mieluummin, kuin seuraisin kyseistä systeemiä.
Siinä olisi tyypit ihmeissään kun saisi orjattariksi lauman lihavia, tatuoituja, lävistettyjä ja kiroilevia av-mammoja :D
Tekisin harakirin. Tuommoiseen sontaan en alistuisi, olen ennemmin kuollut.
Joutuisin suoraan siihen paikkaan, missä ne raataa, kunnes kuolevat ydinjätemyrkkyihin. En muista miksi sitä kutsuttiin. Ei minusta olisi martaksi, synnyttäjäksi, jezebeliksi, eikä tädiksi.
Tekisin varmaan Junet, leikkisin mukana tyttäreni vuoksi. Tai minun tapauksessani tyttärien.
Luultavasti olisin pakotettu Jezebeliksi koska en ole enää kovin lisääntymiskykyinrnnen ja olen todistettavasti käyttäytynyt epäsiveellisesti enkä likinäköisenä ja muutenkin sairaana, lyhyenä läskinä pääsisi noin vain pakenemaan maasta. Mutta yrittäisin toki karata keinolla millä hyvänsä.
Minä olen avioliiton ulkopuolella syntyneen lapsen äiti mutta kun hedelmälliset vuodet on jo jääneet taakse, kuuluisin niihin jotka karkotettiin pakkotyöhön. Martaksi en kelpaisi aviottoman lapsen takia, en myöskään säästövaimoksi. Iisebelin salongin työntekijäksi minusta ei olisi ollut milloinkaan. Ei myöskään tädiksi.
Olen 55v, joten joutuisin varmaan keittiöorjaksi tai muihin hanttihommin. Yrittäisi kyllä paeta.
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi tyypit ihmeissään kun saisi orjattariksi lauman lihavia, tatuoituja, lävistettyjä ja kiroilevia av-mammoja :D
"Haista kuule p""a mä meen röökille" XD
hyvää olisi se, että gharu selli kiellettäisiin. kiltimien miehien asema kohentuisin.
Päätyisin Jezebeliksi koska kohtuni on poistettu mutta olen kuitenkin liian nuori ja nätti raivaamaan ydinjätettä tai täteilemään.
olisin martta. olen sopeutuvainen ja tunnollinen työntekijä ja minun on helppo luopua eduistani yhteiseksi hyväksi joten voisin myöhemmin saada ylennyksen tädiksi.
Hmm..olen 41v, periaatteessa vielä lisääntymiskykyinen mutta luultavasti minua pidettäisiin liian vanhana, liikun huonosti polvivaivan takia enkä ole mitenkään erityisen nätti. Sinne harmaakaapuje sekaan pellolle varmaan päätyisin
Suoraan siirtomaihin