Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos maailma muuttuisi samanlaiseksi kuin Handmaid Talessa, niin mitä luulet, että sinulle kävisi?

Vierailija
21.02.2020 |

Minä aukoisin päätäni ja päätyisin hautaan.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Vierailija
2/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuin Lydia-täti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin lukemista ja menettäisin sormeni.

En ole ikinä yrittänytkään raskautua joten siltä kannalta paha sanoa mihin kastiin päätyisin mutta ainakin koittaisin eräjormailla tieni Kanadaan.

Vierailija
4/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hannaisin päänaukomisessa mutta kele, pelkäänpä että joutuisin meitsin tuurilla synnytyskoneeksi vielä viime hetkilläni. argh ja ei kauhea..

Vierailija
5/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luultavasti aukoisin päätäni siihen malliin, että henki lähtisi :D Olen myös tatuoitu, lihava ja minulla on vaihdevuodet joten en muutenkaan kelpasi kuin korkeintaan Täti Lydiaksi paitsi, että olisin liian helläsydämminen.

Vierailija
6/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko ateistien ja xxx kirjoittamien kristinuskoa demonisoivien mielikuvitussarjojen sijaan, tutustua historiaan, esim ateistimaiden ihmisoikeusrikoksiin

Vierailija
7/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuohon aikaan ei tainnut olla silmälaseja, niin olisin täysin avuton ja lähes sokea kerjäläinen joka nukkuisi kadulla, ellei sitten jotain raskaita hanttihommia voisi tehdä helvetin huonolla näöllä.

Vierailija
8/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko ateistien ja xxx kirjoittamien kristinuskoa demonisoivien mielikuvitussarjojen sijaan, tutustua historiaan, esim ateistimaiden ihmisoikeusrikoksiin

No ihminen nyt on aina ollut toiselle ihmisele petoeläin. Ei se tule muuksi muuttumaan kun ainahan ne sairaimmat päätyy johtamaan kun ei niistä muuhun ole. ELämä on lähtökohtaisesti jo solutasolla pelkkää kamppailua ja taistelua ja toisen organismin tuhoamista.

Vierailija
9/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä suomalaisnaisilla verissä pään aukominen väärässä paikassa, väärään aikaan XD

Vierailija
10/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta ja olen naimisissa ensimmäisessä avioliitossani. Olen korkeakoulutettu nainen ja saattaisin tulla ammutuksi alkukaaoksessa. Jos selviäisin siitä, niin yrittäisin elää hiljalleen harmaana tavisvaimona ja suojella lapsiani.

Vierailija
11/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Itkisin yhä itseni uneen.

Vierailija
12/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Handmaid’ s Tale ei sinänsä kritisoi kristinuskoa, vaan ihmisissä asuvaa pahuutta, jonka vuoksi ihminen on valmis käyttämään mitä vain ideologiaa toisen alistamiseen. Tässä sarjassahan koko kristinuskon idea on käännetty päälaelleen, ja Raamattua siteerataan kuin - no, Piru Raamattua.

Vierailija
13/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläisin paratiisissa. Odotan sharian rantautumista suomeen. :)

-mies

mikä sut saaluulemaan, että sinä olisit juuri Komentaja - etkä esim Vartija tai Työläinen?

ja vaikka olisi Komentaja, niin mahtaisiko se nyt sit olla niin paratiisimaista olla pakotettu kerran kuussa yrittämään saattaa raskaaksi naista, jota et ole päässyt itse valitsemaan, joka ei halua sinua, jota sinä et todennäköisesti halua ja jonka kanssa kaikki hellyys tai erotiikka on kielletty?

Vierailija
14/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen uranainen, ja vaikka olen ensimmäisessä avioliitossani ja saanut lapsia, olen jo lähes lisääntymisiän ohittanut eikä mieheni ole sitä tyyppiä, joka ryhtyy uskonnollisiksi johtajiksi. Tulisin todennäköisesti "Pelastetuksi" (eli hir tetyksi) vallankumouksen alkuvaiheissa.

Vierailija
15/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisin varmaan sinne missä oli niitä harmaita työläisiä perheineen. Tai synnytyskoneeksi.

Vierailija
16/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoilisin ja häsläisin adhd:ni kanssa ilman lääkitystä siihen malliin, ettei kukaan sitä kauaa katsoisi. 

Vierailija
17/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakenisin Kanadaan, keinolla millä hyvänsä. Partiolainen pärjää aina ja kaikkialla!

Vierailija
18/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin mieheni kotimaahan hänen kanssaan.

Vierailija
19/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja hyvässä ammatissa, joten omasta puolestani ei varmaankaan olisi hätää, mutta luultavasti yrittäisin tehdä vastarintaa tai vähintään paeta maasta. En haluaisi elää sellaisessa persläpimaassa.

Vierailija
20/85 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakenisin Kanadaan, keinolla millä hyvänsä. Partiolainen pärjää aina ja kaikkialla!

Eikös Handmaid’s Talen uusissa jaksoissa aate levinnyt jo Kanadaan ja Eurooppaankin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi