Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä toivot että olisit tietänyt miehistä ennen kuin aloit seurustella?

Vierailija
20.02.2020 |

Olettaen että olet hetero/bi.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkyyden määrä on kyllä kaikilla miesystävilläni ollut asteikolla suuri - käsittämättömän suuri.

En ymmärrä. Joko minä olen kusipäämagneetti tai näitä on niin paljon, että vähemmän itsekkään miehen kohtaaminen olisi ihme.

Ja itsetuntemus miehillä on luvattoman huonoa. He eivät ole lainkaan kartalla siitä, millaisia ovat. Kuvittelevat kaiken narsisminsa keskellä olevansa "liian kilttejä" jne...

Olen paljon miettinyt, millaisesta henkisestä maastosta näitä syntyy. Onko se tosiaan niin paljon isompi ihme saada poikavauva, että hän saa elää lapsuuskodissaan jo pikkuajumalana?

Itselläni on vain yksi lapsi, poika, ja yritän kasvattaa hänestä Ihmistä. Valtavasti tullut eri tahoilta hyvää palautetta jo päiväkoti-ikäisenä, miten empaattinen ja herkkä on. Minusta on vielä ikätasoisensa eli aivan umpi-itsekäs (+mainio ihana rakas jne) nassikka :)

Miksi pojilta ja miehiltä ei odoteta mitään?

Tarkoitatko että heiltä ei odoteta naismaista käytöstä, siis sitä ainoaa oikeaa tapaa olla, kun taas miehinen tapa olla on väärin?

Vierailija
82/95 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkyyden määrä on kyllä kaikilla miesystävilläni ollut asteikolla suuri - käsittämättömän suuri.

En ymmärrä. Joko minä olen kusipäämagneetti tai näitä on niin paljon, että vähemmän itsekkään miehen kohtaaminen olisi ihme.

Ja itsetuntemus miehillä on luvattoman huonoa. He eivät ole lainkaan kartalla siitä, millaisia ovat. Kuvittelevat kaiken narsisminsa keskellä olevansa "liian kilttejä" jne...

Olen paljon miettinyt, millaisesta henkisestä maastosta näitä syntyy. Onko se tosiaan niin paljon isompi ihme saada poikavauva, että hän saa elää lapsuuskodissaan jo pikkuajumalana?

Itselläni on vain yksi lapsi, poika, ja yritän kasvattaa hänestä Ihmistä. Valtavasti tullut eri tahoilta hyvää palautetta jo päiväkoti-ikäisenä, miten empaattinen ja herkkä on. Minusta on vielä ikätasoisensa eli aivan umpi-itsekäs (+mainio ihana rakas jne) nassikka :)

Miksi pojilta ja miehiltä ei odoteta mitään?

Tarkoitatko että heiltä ei odoteta naismaista käytöstä, siis sitä ainoaa oikeaa tapaa olla, kun taas miehinen tapa olla on väärin?

Hetkinen..."naismainen" ja "miehinen"?

Kirjoitin ketjuun naapurin möykkäveljeksistä, antaako "Pojat on poikia"-ajattelu oikeuden riehua ja karjua ympäriinsä? Tosissani kysyn, koska samanlaisesta käytöksestä tyttölapsi luultavasti vietäisiin hoitoon. Miksi tämä vastakkainasettelu? "Lapset on lapsia" olisi paljon terveempi lähestymistapa, ja jokaiselta neurotyypilliseltä lapselta pitäisi pystyä vaatimaan asiallista käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnelisempi ole sinkkuna...

Vierailija
84/95 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*olen

Vierailija
85/95 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä näyttää siltä, että olette oppineet miehistä aivan liikaa - oppimatta silti tärkeintä.

Sitä että mekin olemme ihmisiä. Teidän poikianne, isiänne, veljiänne, työkavereitanne, ja jos hyvin käy, rakkaitanne. Me olemme erilaisia. Me olemme tuntevia ihmisiä, mekin. Meissä on paljon pahaa, mutta ehkä jotain hyvääkin. Toivoakseni.

Vierailija
86/95 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
87/95 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä näyttää siltä, että olette oppineet miehistä aivan liikaa - oppimatta silti tärkeintä.

Sitä että mekin olemme ihmisiä. Teidän poikianne, isiänne, veljiänne, työkavereitanne, ja jos hyvin käy, rakkaitanne. Me olemme erilaisia. Me olemme tuntevia ihmisiä, mekin. Meissä on paljon pahaa, mutta ehkä jotain hyvääkin. Toivoakseni.

En usko.

Vierailija
88/95 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miehet eivät rakasta niin kuin naiset.

Eivät ole kykeneviä siihen.

Vierailija
89/95 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei heidän viettinsä liity rakkauteen saati kunnioitukseen, vaan tarpeeseen alistaa ja saada toinen voimaan pahoin vain jotta itse tuntisivat itsensä joksikin. Että nainen on sivullinen omassa kehossaan.

Vierailija
90/95 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies on se päätähti.

Älä koskaan unohda.

Nainen on joku mitätön sivurooli siinä vieressä.

Vaikka nainen olisi (ja usein onkin) se joka kannattlee koko pa*#an.

Miehelle kaikkein tärkeintä ( se ainoa tärkeä) on hän itse.

Aina.

Vierailija
91/95 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin toivonut tietäväni nykyisen miesystäväni kiinnostuksen rinnoista.

Hän on aina kourimassa,kun menen hänen ohitseen tai jos sohvalla istutaan/löhöillään, on hänen pakko laittaa kätensä paitani sisään ja silitellä, kouriaj ja " leikkiä, olevansa minun ihmisrintsikat".

Ja, jos hänellä alkaa seisoa, hänen pitää esitellä sitä.

Miehellä on ikää 40-v.

Joskus tuota ei vain jaksa... varsinkaan silloin, kun menkat ovat tulossa ja rinnat ovat muutenkin arat.

Kun olen huomauttanut asiasta, hän saattaa olla päivän puristelematta ja on kuin tekisi minulle suuren palveluksen.

Miehet💩👎

Mä olen joskus vetänyt avo kämmenellä exää, joka roikkui rinnoissani koko ajan, mutta teki sen koko ajan kuin ärsyttääkseen. Suutuin siitä kourimisesta niin paljon, että riita tuli enkä päästänyt häntä enää lähelle. Meni perille. Seurustelin myös hetken seksiriippuvaisen miehen kanssa, ja hän vasta suuttuikin kun lakkasin kohteliaasti sanomasta et ei nyt eikä ollenkaan tänään, kiitosmo. 

Vierailija
92/95 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin toivonut tietäväni nykyisen miesystäväni kiinnostuksen rinnoista.

Hän on aina kourimassa,kun menen hänen ohitseen tai jos sohvalla istutaan/löhöillään, on hänen pakko laittaa kätensä paitani sisään ja silitellä, kouriaj ja " leikkiä, olevansa minun ihmisrintsikat".

Ja, jos hänellä alkaa seisoa, hänen pitää esitellä sitä.

Miehellä on ikää 40-v.

Joskus tuota ei vain jaksa... varsinkaan silloin, kun menkat ovat tulossa ja rinnat ovat muutenkin arat.

Kun olen huomauttanut asiasta, hän saattaa olla päivän puristelematta ja on kuin tekisi minulle suuren palveluksen.

Miehet💩👎

Mä olen joskus vetänyt avo kämmenellä exää, joka roikkui rinnoissani koko ajan, mutta teki sen koko ajan kuin ärsyttääkseen. Suutuin siitä kourimisesta niin paljon, että riita tuli enkä päästänyt häntä enää lähelle. Meni perille. Seurustelin myös hetken seksiriippuvaisen miehen kanssa, ja hän vasta suuttuikin kun lakkasin kohteliaasti sanomasta et ei nyt eikä ollenkaan tänään, kiitosmo. 

Hyi hitto!

Kuulostaa aivan kamalalta!!

Vierailija
93/95 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
94/95 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen, että vaikka joku haluaa seurustella, hänellä ei välttämättä ole vahvoja tunteita sua kohtaan. Kunhan joku on, miehet tyytyvät suhteissa vähempään.

Luulin, että vaan mun mies on tällainen (kokemusta vain yhdestä), mutta että tää onkin ihan yleinen ilmiö.

Mulle yllätyksenä on tullut se, että seksi ei ole miehelle välttämättä tärkeää (kaikki mitä olin kuullut ja lukenut kertoi täysin päinvastaista) ja toisaalta hellyyden tärkeys.

Vierailija
95/95 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi narsisti tai psykopaatti, niin sen haluaisin tietää, ennen ensimmäistäkään askelta. Myös häntäheikit olisi hyvä tunnistaa, sekä alkoholistit tai narkomaanit. Pihiys on myös ei toivottava piirre.