Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivot että olisit tietänyt miehistä ennen kuin aloit seurustella?

Vierailija
20.02.2020 |

Olettaen että olet hetero/bi.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan sanaa tiennyt. Tietänyt ei ole suomea.

Vierailija
22/95 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei ole normaalia kuulla kiukuttelua ja valittelua. Jotkut ihmiset vaatii ja vaatii eivätkä itse jousta yhtään. Onneksi löysin myöhemmin miehen joka kunnioittaa minua yhtä paljon, kuin minä häntä. Tossuksi en alennu enää ikinä hirviöille.

Vierailija
24/95 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne toivovat sinulta vain laihuutta, seksiä ja nöyryyttä.

Rakkaus on höpöhöpöä naisen ja miehen välillä, pitäisi tuntea kymmeniä vuosia ennen kuin voisi rakkaudesta puhua naisen ja miehen välillä.

Ei maksa vaivaa, kulje omia polkujasi.

Vierailija
25/95 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut tietää, että pysy kaukana miehistä, jotka eivät ole asuneet yksin vähintään vuoden ajan. Oli iso virhe aloittaa seurustelu lapsuudenkodissaan asuneen miehen kanssa. Senkin olisin halunnut tietää, että jos olet nähnyt miehen juovan itsensä tolkuttomaan kuntoon kaksi kertaa, niin silloin kannattaa vaihtaa maisemaa. Yhden kerran voi laskea vielä kokemattomuuden piikkiin.

Toki nuo samat ohjeet sopivat naistenkin kanssa.

Vierailija
26/95 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etta heita voi miellyttaa (seks*aalisesti) myos ilman, etta tarvitsee tehda jotain, mista ei itse pida. 

Tein nuorena hyvaksynnan halussa ja hylkaamisen puutteessa asioita, joita en olisi halunnut tehda, so. mitka olivat minulle vastenmielisia tai ainakin eivat k11hottaneet. Siis vain miesta miellyttaakseni. 

Kesti todella kauan tajuta, etta on myos miehia, jotka eivat nauti ajatuksesta, etta joudun pakolla tekemaan jotain, mita en halua, ja joille minun nautintoni on myos osa heidan nautintoaan. 

Kun tajusin taman, lopetin mm. yhden illan suhteet kokonaan. 

Olin jo melkein kolmekymppinen tuossa vaiheessa. 

N44

Vierailija
27/95 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alusta asti pitänyt miehiä yksilöinä ja hyvä näin. Iso osa parisuhteista lähtee varmaan menemään pieleen alun perin, koska kumpikaan ei näe toista ihmisenä vaan "naisena" tai "miehenä".

Hyvin sanottu. Tähän liittyen: itse opin kantapään kautta sen, että vaikka mies kuinka vaikuttaisi olevan rakastunut sinuun, niin jos hänellä on tapana heittää sutkautuksia esim. naisen logiikasta tai viljellä joitain "naiset kun tykkää tämmösestä" -yleistyksiä, niin ei kannata alkaa seurustella sellaisen miehen kanssa. Ne tokaisut eivät ole huumoria vaan ajan kanssa mies alkaa ihan oikeasti jopa vähän inhota sinua siksi, että olet nainen. Etsii sinusta suurennuslasin kanssa jotain nälvittävää ja huomautettavaa ja laittaa sen sitten naiseutesi piikkiin.

Ylipäätään näin heteronakin olen sitä mieltä, että paras on etsiä rinnalleen ihmistä, ei miestä. Muuten voi haaviin tarttua sellainen, jolle heterosuhteet ovat pohjimmiltaan aina Miehen ja Naisen välistä valtataistelua ja se ei ole hyvä lähtökohta parisuhteelle ollenkaan.

Vierailija
28/95 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätti se kuinka ulkonäkökeskeisiä miehet on, sain kehuja luonteestani mut aika tarkan analyysin ulkonäöstäni .

en ole missi tiedän itekkin, mut se että tapailukumppani on arvioinut ulkonäon puutteet ym tarkkaan ja arvosana on 7 niin yllätti.  suhde ei jatkunut, mut oli hyvä tietää.

selvisi samalla, kun olen ihmetellyt miksi ilkeillä muijilla käy hyvä flaksi. niin se on just se ulkonäkö.miehet ei välitä paljoo luonteesta. siis mun ok luonne on saanut säälikumppaneita.

Vierailija
29/95 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut kiva tietää miten riippuvaisia jynkystä tosi monet miehet ovat. Ällöttää, ettei omassa kodissakaan saa olla rauhassa siltä sonnalta. 

Vierailija
30/95 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki arjenhallinnan perustaidot puuttuivat siivouksesta ja ruoan laitosta laskujen maksuun ajallaan.

Eihän sitä huomannut, kun treffailtiin esim. elokuvissa tai ulkona syöden. Minun olisi pitänyt jättää mies heti, kun näin asuntonsa ensimmäisen kerran. Meni kuitenkin 2 kk, kun ihastumisen sumu haihtui silmiltäni ja lopetin suhteen.

Vierailija
31/95 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödyllisempää olisi ollut tietää itsestäni ja elämästä yleensä.

Vierailija
32/95 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi ei pelaa alussa, ei se pelaa koskaan. Ei vaikka olisi kuinka hieno mies. Joskus on tehtävä valintoja ja muistaa, että lakkaa se pelaamasta monilla, joilla alku on ollut hurmiota.

Vierailija
33/95 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi ei pelaa alussa, ei se pelaa koskaan. Ei vaikka olisi kuinka hieno mies. Joskus on tehtävä valintoja ja muistaa, että lakkaa se pelaamasta monilla, joilla alku on ollut hurmiota.

Lisaisin tahan kylla, etta ei pade kokemattomien miesten kanssa. Hehan painvastoin kehittyvat ajan kanssa, kun oppivat lisaa. Ja bonuksena: oppivat juuri ne tavat, joista sina henkilokohtaisesti pidat. (Eli ei tarvitse edes opettaa ensin pois sinulle vaarilta tavoilta ;) )

Toki vaatii avointa ja rehellista kommunikaatiota puolin ja toisin. 

Vierailija
34/95 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti ehkä miehistä, mutta olisinpa tiennyt ettei seurustelu ole minua varten.

Sinkkuna olen aina ollut paljon onnellisempi.

Vierailija
35/95 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisaisin tahan kylla, etta ei pade kokemattomien miesten kanssa. Hehan painvastoin kehittyvat ajan kanssa, kun oppivat lisaa. Ja bonuksena: oppivat juuri ne tavat, joista sina henkilokohtaisesti pidat. (Eli ei tarvitse edes opettaa ensin pois sinulle vaarilta tavoilta ;) )

Tää on kyllä mielestäni taas yksi suurimpia valheita, varmaan näitä naistenlehtien keksimiä ja ylläpitämiä totuuksia. Mies ei todellakaan välttämättä muutu tai opi, sillä huonon seksin takana voi olla monta syytä, joista kokemattomuus on vain yksi. Kyseessä voi olla esimerkiksi vain heikko libido, eli seksi ei yksinkertaisesti kiinnosta miestä tai muu perustavanlaatuinen ongelma suhtautumisessa seksiin. Kukin tietysti taaplaa tyylillään, mutta minua ei esimerkiksi sytytä kumppani, joka vaikka jynssää toosaa säntillisesti opetetun kaavan mukaan.

Jos lähtökohtaisesti puuttuu kaikki herkkyys, luovuus ja oma spontaani kokeilunhalu, on tosi vaikea kouluttaa muuta kuin yhden tempun robottia lakanoiden väliin. Kai tämä sitten toisille on ok tai sitten teillä on "koulutuksessanne" hallussa joku viisasten kivi, jota minulla ei koskaan ole ollut. Sama toki pätee toisinpäin, olen kuullut kertomuksia myös samanlaisista naisista, lähtökohtaisesti frigideistä tyypeistä, jotka ovat vaikka avioliiton koossa pitääkseen opetelleet jonkin hanskaan hakkaus-repertuaarin, jolla mies on pysynyt tyytyväisenä edes jonkin aikaa. Pitkälle se harvemmin kuitenkaan kantaa.

Vierailija
36/95 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ulkonäöllä on miehille väliä.

Ovat todella pinnallisia ja kontrolloivia olentoja kuvittelevat että olet heidän sievä tavaransa, jota voi esitellä kavereille. Paitsi jos olet lihava ja ruma, sillon sinut pidetään piilossa ja käydään panemassa kun kukaan ei näe.

Vierailija
37/95 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisi pitänyt juosta helvetin lujaa karkuun kun mies solvaa tai yrittää hyväksikäyttää

Eikö tämä nyt kerrotakkin kaikille?

Ei minulle ole kukaan kertonut

Vierailija
38/95 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä mielestäni taas yksi suurimpia valheita, varmaan näitä naistenlehtien keksimiä ja ylläpitämiä totuuksia. Mies ei todellakaan välttämättä muutu tai opi, sillä huonon seksin takana voi olla monta syytä, joista kokemattomuus on vain yksi. Kyseessä voi olla esimerkiksi vain heikko libido, eli seksi ei yksinkertaisesti kiinnosta miestä tai muu perustavanlaatuinen ongelma suhtautumisessa seksiin. Kukin tietysti taaplaa tyylillään, mutta minua ei esimerkiksi sytytä kumppani, joka vaikka jynssää toosaa säntillisesti opetetun kaavan mukaan.

Jos lähtökohtaisesti puuttuu kaikki herkkyys, luovuus ja oma spontaani kokeilunhalu, on tosi vaikea kouluttaa muuta kuin yhden tempun robottia lakanoiden väliin. Kai tämä sitten toisille on ok tai sitten teillä on "koulutuksessanne" hallussa joku viisasten kivi, jota minulla ei koskaan ole ollut. Sama toki pätee toisinpäin, olen kuullut kertomuksia myös samanlaisista naisista, lähtökohtaisesti frigideistä tyypeistä, jotka ovat vaikka avioliiton koossa pitääkseen opetelleet jonkin hanskaan hakkaus-repertuaarin, jolla mies on pysynyt tyytyväisenä edes jonkin aikaa. Pitkälle se harvemmin kuitenkaan kantaa.

Totta. Jos ei ole halua tai intoa oppia, ei opi.

Vierailija
39/95 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut kiva tietää miten riippuvaisia jynkystä tosi monet miehet ovat. Ällöttää, ettei omassa kodissakaan saa olla rauhassa siltä sonnalta. 

Mikä on jynkky?

Vierailija
40/95 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että milloin mies on kiinnostunut, hän tekee sen täysin selväksi.

Katoamistemput tai muu pelailu kertoo ettei ole oikeasti kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme