Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivot että olisit tietänyt miehistä ennen kuin aloit seurustella?

Vierailija
20.02.2020 |

Olettaen että olet hetero/bi.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on aidosti kiinnostunut, kaikki on helppoa. Mies kunnioittaa ja huomioi ja tekee kaikkensa suhteen eteen, siinä on helppo olla.

Jos mies on heti alussa hyvin tunteella mukana, kehuu ylitsevuotavasti ja on todella kiinnostunut, ja samalla hyvin itsevarma, on kyseessä lähes aina pleieri joka etsii sinusta hetken seksiseuraa. Tällöin mies esittää kiinnostunutta vaikka tavoite on pelkkä naisen huomaaminen seksin toivossa.

Kiinnostunut mies kunnioittaa naista. Kiinnostunut mies on vähän jännittynyt toisinaan. Kiinnostunut mies haluaa tietää elämästäsi ja tutustua sinuun ihmisenä. Kiinnostunut mies jakaa elämäänsä sinulle. Ns avautuu.

Vierailija
42/95 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hyvin monelle miehelle oma napa on aina se tärkein. Asiat tehdään niin kuin itselle on mukavinta, vaikka teot aiheuttaisivat jopa suoraa haittaa toisille ihmisille. Vastapainona tietysti on epäitsekkäitä ja empaattisia miehiä. Olen vain itse törmännyt useammin itsekkääseen mieheen kuin itsekkääseen naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin toivonut tietäväni nykyisen miesystäväni kiinnostuksen rinnoista.

Hän on aina kourimassa,kun menen hänen ohitseen tai jos sohvalla istutaan/löhöillään, on hänen pakko laittaa kätensä paitani sisään ja silitellä, kouriaj ja " leikkiä, olevansa minun ihmisrintsikat".

Ja, jos hänellä alkaa seisoa, hänen pitää esitellä sitä.

Miehellä on ikää 40-v.

Joskus tuota ei vain jaksa... varsinkaan silloin, kun menkat ovat tulossa ja rinnat ovat muutenkin arat.

Kun olen huomauttanut asiasta, hän saattaa olla päivän puristelematta ja on kuin tekisi minulle suuren palveluksen.

Miehet💩👎

Vierailija
44/95 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa penetroida

Vierailija
45/95 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin ensimmäisen seurustelusuhteen 14-15 vuotiaana ja olisi aika kyynistä ajatella, että siinä iässä olisi jo pitänyt tietää jotain.

Vierailija
46/95 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*joku mies sanoo jotain naisista*

Naiset: EI SAA YLEISTÄÄÄH! 😭😭😭

Myös naiset: Miehet ovat sitä ja tätä negatiivista.

Vierailija
47/95 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tärkeetä naisen hoikkuus on kundeille.

Vierailija
48/95 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut vuosien myötä, että ei voi kovin paljon ennakoida. Jos jossain miehessä joku asia on näin, niin toisessa miehessä taas on noin.

Olen ollut useassakin suhteessa, muuta aina tulee yllätyksiä. Jokainen suhde ja jokainen mies on omanlaisensa.

Myös olen huomannut, että itse käyttäydyn tai saatan käyttäytyä eri suhteissa erilailla. Joku parisuhde saattaa provosoida minulla esiin sellaisen piirteen jota en osannut odottaa tai tietää. Toinen suhde taas lieventää tätä kyseistä piirrettä, mutta taas joku muu nousee esille.

Vaikka kuinka keskustelisi jonkun asian ennen kiinteämpää seurustelua niin vasta sitten kun ollaan yhdessä niin huomaa, että sama asia tarkoitti kummallekin aivan eri asiaa kuin luuli.

Esimerkkinä vaikka lasten kasvatuksen periaatteet. Tai avoimuus, mustasukkaisuus, läheisyys jne.

Vierailija
49/95 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi ei pelaa alussa, ei se pelaa koskaan. Ei vaikka olisi kuinka hieno mies. Joskus on tehtävä valintoja ja muistaa, että lakkaa se pelaamasta monilla, joilla alku on ollut hurmiota.

Lisaisin tahan kylla, etta ei pade kokemattomien miesten kanssa. Hehan painvastoin kehittyvat ajan kanssa, kun oppivat lisaa. Ja bonuksena: oppivat juuri ne tavat, joista sina henkilokohtaisesti pidat. (Eli ei tarvitse edes opettaa ensin pois sinulle vaarilta tavoilta ;) )

Toki vaatii avointa ja rehellista kommunikaatiota puolin ja toisin. 

Tää on kyllä mielestäni taas yksi suurimpia valheita, varmaan näitä naistenlehtien keksimiä ja ylläpitämiä totuuksia. Mies ei todellakaan välttämättä muutu tai opi, sillä huonon seksin takana voi olla monta syytä, joista kokemattomuus on vain yksi. Kyseessä voi olla esimerkiksi vain heikko libido, eli seksi ei yksinkertaisesti kiinnosta miestä tai muu perustavanlaatuinen ongelma suhtautumisessa seksiin. Kukin tietysti taaplaa tyylillään, mutta minua ei esimerkiksi sytytä kumppani, joka vaikka jynssää toosaa säntillisesti opetetun kaavan mukaan.

Jos lähtökohtaisesti puuttuu kaikki herkkyys, luovuus ja oma spontaani kokeilunhalu, on tosi vaikea kouluttaa muuta kuin yhden tempun robottia lakanoiden väliin. Kai tämä sitten toisille on ok tai sitten teillä on "koulutuksessanne" hallussa joku viisasten kivi, jota minulla ei koskaan ole ollut. Sama toki pätee toisinpäin, olen kuullut kertomuksia myös samanlaisista naisista, lähtökohtaisesti frigideistä tyypeistä, jotka ovat vaikka avioliiton koossa pitääkseen opetelleet jonkin hanskaan hakkaus-repertuaarin, jolla mies on pysynyt tyytyväisenä edes jonkin aikaa. Pitkälle se harvemmin kuitenkaan kantaa.

Täysin samaa mieltä. Jos tapaan aikuisen miehen, joka on Muuten tuntuu olevan ihan ok, mutta kokematon ja tietämätön seksisså, niin joku hälytyskello itselläni soi. Koska joku syy siihen kokemattomuuteen silloin on. En halua etsiä syytä enkä syyllistä, mutta minulle ei ole oikea mies. Oli sitte muuten mikä helmi ja jonkulle muulle varmaan onkin.

Seksin ja rakastelun pitää olla myös tunteellinen ja luonnollinen asia, ei opeteltu ja kaavamainen. Ja siltä se minusta tuntuisi jos minun pitäisi miehelle toimia opettajana ja opastaja, en syntyisi sitten millään. Olen rakastettu, en opettaja ja terapeutti.

Ymmärrän kyllä, että joillekin käy, mutta ei minulle.

Vierailija
50/95 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syntyisi, vaan syttyisi, korjaus.

Vierailija
51/95 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitänyt tajuta, että mies voi haluta naimisiin haluamatta naista seksuaalisesti ja olematta aktiivinen sängyssä. Parikymmentä vuotta "seksiä" miehen kanssa joka makaa selällään tyyny naaman päällä riitti kyllä...

Vierailija
52/95 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/95 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kaikki addiktiot ovat este hyvälle suhteelle

- Jos seksi ei toimi suhteen alussa, luovuta

- Sinun pitää pystyä olemaan suhteessa itsesi. 

- Miehillä on paljon ihmissuhteita vaurioittavia ongelmia kuten itsekeskeisyys, riippuvuudet, väkivaltaisuus, avuttomuus oman elämänhallinnassa, naisviha, sitoutumattomuus jopa omiin lapsiinsa - ole tarkkana, kenen matkaan lähdet!

Vierailija
54/95 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tärkeetä naisen hoikkuus on kundeille.

Miksi sitten on niin paljon naisia joiden BMI on yli 22?

Vierailija
55/95 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis pitänyt tajuta, että mies voi haluta naimisiin haluamatta naista seksuaalisesti ja olematta aktiivinen sängyssä. Parikymmentä vuotta "seksiä" miehen kanssa joka makaa selällään tyyny naaman päällä riitti kyllä...

Jos on syntynyt tavismieheksi tai sitä huonommaksi niin viehättävän naisen saaminen voi olla erittäin vaikeaa ellei mahdotonta. Yksinolo vs epäviehättävä nainen.

Vierailija
56/95 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että miehet kertakaikkiaan ovat naista ylemmällä tasolla älyllisesti. Nuorena nolasin itseni monta kertaa kun esitin fiksumpaa kuin olenkaan.

Vierailija
57/95 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen että miehet kertakaikkiaan ovat naista ylemmällä tasolla älyllisesti. Nuorena nolasin itseni monta kertaa kun esitin fiksumpaa kuin olenkaan.

Sulla taitaa olla melkoiset itsetunto-ongelmat, kun alennat itsesi pelkän jalkovälin perusteella.

Tai sitten et ole tavannut tarpeeksi ihmisiä?

Mun kokemuksen mukaan miehet ovat suoraviivaisempia, mutta jättävät juuri siksi paljon yksityiskohtia huomioimatta. Naisten ja miesten äly on hieman erilaista, mutta missään nimessä en kutsuisi kumpaakaan toista "tyhmemmäksi".

Vierailija
58/95 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt noin muuten yleistä, ihmiset ovat erilaisia. Itsellä kuitenkin tähän asti kaikkia miehiä on yhdistänyt se, ettei tunteista osata puhua ja heitä on siksi ollut vaikea ymmärtää. Tai sitten jotkut sanomiset tunteista ovat niin ympäripyöreitä ja tulkinnanvaraisia että menee aivan sekaisin itsekin. Sitten jos kysyy että mitä toinen tarkoittaa, vastataan ”en tiedä”.

Siihen sitten en osaa sanoa onko miehille todella yleisesti ottaen vaikeampaa puhua näistä asioista, ainakin aivotutkimuksissa on todettu naisilla on yleisesti ottaen sosiaaliset taidot paremmat. Kyllähän naiset omalla kokemuksella myös puhuu tunteista paljon helpommin ja laajemmin kuin miehet.

Olisin halunnut tietää miten tällaisissa tilanteissa ratkaistaan asioita.

Vierailija
59/95 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sanat miehien suusta eivät merkitse yhtään mitään, valehtelu on niin helppoa. Teot ovat niitä mitä pitää seurata, ne paljastavat mitä toinen oikeasti on ja rakastaako. Lisäksi kauniina naisena ei kannata itse lähestyä miehiä, sillä he eivät koskaan sano ei, vaikka oikeasti eivät haluaisi mitään vakavaa. Käytetään seksiin ja oman egon kohottamiseen, kunnes tulee aika etsiä sitä elämän naista josta oikeasti välittää. Suuri osa miehistä ei pidä naisia ihmisinä, vaan pelkkinä piIIunkantotelineinä, jotka ovat olemassa vain heitä varten. Tämän voi todeta esim sieltä ulinalaudalta, kaikki on aina naisten ja naisettomuuden vika. Nyt olen onneksi ollut hyvän miehen kanssa monta vuotta, joka ei koskaan sano rakastavansa, mutta näyttää sen kyllä.

Vierailija
60/95 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt noin muuten yleistä, ihmiset ovat erilaisia. Itsellä kuitenkin tähän asti kaikkia miehiä on yhdistänyt se, ettei tunteista osata puhua ja heitä on siksi ollut vaikea ymmärtää. Tai sitten jotkut sanomiset tunteista ovat niin ympäripyöreitä ja tulkinnanvaraisia että menee aivan sekaisin itsekin. Sitten jos kysyy että mitä toinen tarkoittaa, vastataan ”en tiedä”.

Siihen sitten en osaa sanoa onko miehille todella yleisesti ottaen vaikeampaa puhua näistä asioista, ainakin aivotutkimuksissa on todettu naisilla on yleisesti ottaen sosiaaliset taidot paremmat. Kyllähän naiset omalla kokemuksella myös puhuu tunteista paljon helpommin ja laajemmin kuin miehet.

Olisin halunnut tietää miten tällaisissa tilanteissa ratkaistaan asioita.

Erilaisia ollaan tosiaan, mun eksä oli/on oikea tunteista puhumisen mestari! Muisteli toisinaan alkuaikojamme ja kyseli mitä ajattelin silloin, miltä tuntui, miltä hänestä tuntui...miltä tuntuu nyt ja miltä jokin tuntuisi...ja itse en ole yhtään tuollaisten vatvoja! Ihan hyvin voin olla möllöttää rakkautta vannomatta, teot ratkaisevat. Eksästä saa joku toinen vatvoja hyvän tunne-analysaattorin itselleen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi