Mitä toivot että olisit tietänyt miehistä ennen kuin aloit seurustella?
Kommentit (95)
Sen, että vaikka joku haluaa seurustella, hänellä ei välttämättä ole vahvoja tunteita sua kohtaan. Kunhan joku on, miehet tyytyvät suhteissa vähempään.
olisin halunnut tietää kirjoitti:
Kuinka itsekkitä ja omahyväisiä putkiaivoja miehet todellisuudessa ovat. Tämä tieto olisi antanut itselle mahdollisuuden olla varuillaan ja asennoitua täysin erilailla jo alusta alkaen.
Uilinainen ulisee vol. 56342
Että minun olisi kannattanut alkaa tai ainakin yrittää päästä hänen kanssaan parisuhteeseen aiemmin. - Arastelin kun tiesin hänen olleen pitkään, hyvin pitkään sinkkuna... Sain enemmän kuin mitä saatoin toivoa.
Ainakin sen, että yhteen ei kannata ripustautua hinnalla millä hyvänsä. Nuorena oli itsetunto vielä heikko enkä tajunnut olevani fiksu ja hyvännäköinen ja löytäväni muitakin miehiä:)
Aikanaan kun aloitin seurustella, olisin halunnut tietää, että miehet on herkkiä ja kivoja, ja että miehen kanssa on luonnollista olla. Opin vasta aikuisena.
Et ei se oikeasti ollu mikään päämäärätön pikkutaitelija. Vaikka sellaista esitti. Kohtelijas ja mukava ja kaikin tavoin ihana. Ei vaan minkään sorttista kunnianhimoa, soitti vain pientä kitaraa ja veti jotain pikku keikkoja ravintoloissa suunnilleen ruokaa vastaan. Työtön, tai ei se missään käyny päivisin töissä.
Pakkohan hänet oli jättää.
Myöhemmin selvisi hänen kavereiden kautta että olikin parin sadan ,millin omaisuus.. eikä halua mua takaisin. :(
Vierailija kirjoitti:
Kuinka epäluotettavia miehet oikeasti ovat.
Luotettavuus tai epäluotettavuus eivät ole sukupuolisidonnaisia ominaisuuksia.
Sen, miten tärkeää miehille on seksi. En olisi ikinä arvannut, luulin että se on vaan lisä siinä sivussa.
Olen alusta asti pitänyt miehiä yksilöinä ja hyvä näin. Iso osa parisuhteista lähtee varmaan menemään pieleen alun perin, koska kumpikaan ei näe toista ihmisenä vaan "naisena" tai "miehenä".
olisi pitänyt juosta helvetin lujaa karkuun kun mies solvaa tai yrittää hyväksikäyttää
En kyllä keksi mitään mitä voisin sanoa että kaikki miehet ovat tällaisia tai tuollaisia. Ehkä sen että se vaikeasti lähestyttävä mies voi olla ihan yksinkertaisesti vain ujo.
Vierailija kirjoitti:
olisi pitänyt juosta helvetin lujaa karkuun kun mies solvaa tai yrittää hyväksikäyttää
Eikö tämä nyt kerrotakkin kaikille?
valitse mies jonka kanssa on helppo olla ja joka välittää sekä rakastaa aidosti. mikään muu ei kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Sen, että vaikka joku haluaa seurustella, hänellä ei välttämättä ole vahvoja tunteita sua kohtaan. Kunhan joku on, miehet tyytyvät suhteissa vähempään.
Sama juttu naisella jos menettää terveytensä ja lihoo ja markkina-arvo romahtaa. Ei voi kaapia kermaa päältä, vaan joutuu käyttämään omaa mielikuvitusta ja näkemään hyviä puolia ja kauneutta monenlaisissa eri ihmisissä.
Vierailija kirjoitti:
Sen, miten tärkeää miehille on seksi. En olisi ikinä arvannut, luulin että se on vaan lisä siinä sivussa.
Niin. Vaikka todellinen, melkein tabu ovat miehet, jotka eivät välitä niin paljon seksistä. - Ei oma halunikaan noussu yhtään kun en ollut neljännellä kerralla kus tapsin naisen ja hän olisi halunnu seksiä kanssani, enkä itse vain kokenut olevani valmis saati halukas. En ole aseksuaa. Mutta en myöskään häpeä heppini kokoa ai ole homoseksuaali saati uskovainen hihhuli.... En myöskään piäny häntä rumana tai ulkoisesti vasenmielisenä = Kaikki edelliset ilmaistuja pettyneen naisen suusta, joka ei saanutkaan seksiä kanssani vaikka ilm. oli uskonut, että kaikki miehe ova aina valmiita ja halukkaita seksiin (ainakin hänen kanssaan, kun kukaan ei ollu koskaan aiemmin kieltäytynyt ja torjunut).
Vierailija kirjoitti:
Että minun olisi kannattanut alkaa tai ainakin yrittää päästä hänen kanssaan parisuhteeseen aiemmin. - Arastelin kun tiesin hänen olleen pitkään, hyvin pitkään sinkkuna... Sain enemmän kuin mitä saatoin toivoa.
Oppi siis se, että mies on sinkkuna pitkään ei automaattisest tarkoia sitä, etteikö ikisinkusta vosi luonnisua hyvin myös elo parisuhteessa. - Oon onnekas, koska ei mies itse ole suheemme aikana todennut kertaakaan, että hän kyllä pärjää yksinkin... vaan näkee ja kokee meidät enempi "taisteluparina"... Ja toki alussa hänellä oli pieniä "käynnisys ongelmia" eli ei (ns.) syttynyt heti täysillä, kun kerroin rakastavani häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä nyt kerrotakkin kaikille?
Takki juu...
Kuinka paljon ja helposti miehet valehtelee....
Hämmentävä kysymys. Olen yhä kolmikymppisenä yhdessä ensimmäisen teiniaikojeni seurustelukumppanin kanssa, eli mitään ikäviä paljastuksia ei ole vastaan tullut. Jos minulla olisi ollut vähemmän miehiin/poikiin kohdistuvia ennakkoluuloja ennen suhteen alkua, olisin nyt ehtinyt olla yhdessä mieheni kanssa vielä kauemmin.
Up