Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku soittaa kun on hirveä kakkahätä.

Vierailija
20.02.2020 |

Kärvistelettekö puhelun ajan vaikka tuntuu siltä että menee housuun vai yritättekö stealth-kakata puhelun aikana?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa pidättelen. Sitten sanon että pitää lopettaa hetkeksi ja soitetaan kohta uudelleen. Sitten menen vessaan ja sen jälkeen soitan tälle toiselle henkilölle.

Vierailija
2/21 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tapahtuu noin, koska minulla on ummetus ja minulle soitetaan hyvin harvoin. Mutta jos näin kävisi niin valitsisin kakalla käymisen ensisijaisesti, koska ummetus pahenee, jos ei käytä tilaisuutta hyväkseen ja toisaalta soittaa voi myöhemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin vastaamatta, ja soittaisin takaisin. "En löytänyt heti puhelinta, kun kuulin sen soivan." tai "Just ajoin autolla kotiin, niin en pysähtynyt tien varteen vastaamaan." Jos edes mitään tarvitsee selittää.

Vierailija
4/21 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan luurin vessaan mukaan, mikä tässä oli se ongelma?

Vierailija
5/21 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stealth. Ei se plumpsahdus kuulu ja hallitsen kyllä peräpääni.

Vierailija
6/21 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen vain laittanut äänettömälle puhelimen omasta päästäni ja kuunnellut kun toinen pälättää toisessa päässä. Sitten välillä laittanut äänet päälle ja sanonut väliin jotain, sitten taas äänet pois jos vielä tarvii.

Vierailija
7/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä vihreää luuria ole pakko painaa, jos on jotain muuta puuhaa. En vastaa puhelimeen, jos keskustelen jonkun kanssa intensiivisesti, tai jos minulla on tarve mennä vessaan, tai jos ajan autolla jossa ei ole handsfreetä. Kyllä se soitaa uudestaan, jos sillä oli oikeasti asiaa. Tutuille ja sukulaisille ehkä soitan itse takaisin.

Vierailija
8/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne päällä, kun puhelin soi, toimitan asiani ja soitan sitten takaisin.

Mulle käy hyvin usein niin, että hätä yllättää kesken pidemmän iltapuhelun (äiti, ystävät kaukomailta yms.). Silloin käyn vessassa ja käytän tarpeen tullen mykistysnappulaa :D On liian tuskallista pidätellä muutamaa minuuttia kauempaa.

Vierailija
9/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon et soitan parin minuutin päästä. Riippuu sit et kuka kyseessä et kerronko et miks. Jos on esim ystävä nii sanon suoraa 'oon menossa sh*isselle'

Vierailija
10/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan luurin korvaan. Soittakoon uudestaan, jos on oikeasti asiaa.

Vierailija
11/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on taas megaluokan ongelma.

Vierailija
12/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervoa...

Vierailija
13/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet täällä koko ajan jostain kakka jutuista? Onko se sun fetissi jollaintavalla. Jotenkin vaikkuttaa siltä ettei sulla ole kaikki päässä ihan kohdallaan.

Vierailija
14/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittömänä ihmisenä vastaan vaikka olisinkin pytyllä. Ajaessa en puhu puhelimessa.

T: rekkaa ajava mies, joka ei ole ajokillaan tap-pa-nut ketään

Vierailija
15/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on ystävä tai sukulainen, niille voi sanoa että soitan sen jälkeen kun olen päässyt vessasta pois, jos se on lehtimyyjä, ne saa luurin korvaan muutenkin. Jos se on jokin virallinen juttu tai lääkäri, tms., niin menen vaan vessaan puhelin kourassa. Jos jotain ääniä kuuluu sinne asti (yleensä ei, ellei laita kaiuttimeen), niin tuskin sanovat mitään. Jos sanovat, voin selostaa suolisto-ongelmani ja kysyä haluavatko soittaa puolen tunnin päästä uudelleen.

Vierailija
16/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan soida, käyn vessassa ja soitan takaisin. En ala selittelemään, mutta kyllä osalle (esim. äiti, sisko, miesystävä) voisin sanoa olleeni vessassa.

Vierailija
17/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyselet täällä koko ajan jostain kakka jutuista? Onko se sun fetissi jollaintavalla. Jotenkin vaikkuttaa siltä ettei sulla ole kaikki päässä ihan kohdallaan.

Äläs nyt, päivään tarvitaan vähän kevyempiäkin kakkapierujuttuja!

Vierailija
18/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä ikinä aikaisemmin mitään kakka postausta tehnyt, eilen postasin tämän kun rupesin miettimään että en kehtaisi istua pöntöllä ja puhua puhelimeen samalla.

AP

Vierailija
19/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin vastaamatta, ja soittaisin takaisin. "En löytänyt heti puhelinta, kun kuulin sen soivan." tai "Just ajoin autolla kotiin, niin en pysähtynyt tien varteen vastaamaan." Jos edes mitään tarvitsee selittää.

Tämä. Mutta jättäisin keksimästä selitykset. Miksi ylipäätään tarvitsisi selittää miksei ole vastannut puhelimaan. Ei minua ainakaan kiinnosta miksi joku ei vastannut puhelimeen kun soitin, oletan suoraan että oli kiire tai jokin asia kesken, tahi vaikka ei vaan nyt jaksanut raatata.

Vierailija
20/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärille vastaisin mutta muuten en. Tutuille voi soittaa takaisin ja tuntemattomat soittavat uudestaan, jos on asiaa. Miehelle tosin voisin vastata ja sanoa suoraan olevani vessassa. Kuitenkin soittaa lähinnä, jos ei löydä jotain kaupasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme