Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
Vierailija kirjoitti:
No voi helvetti, kun on vaikeeta. Vessaan mennään silloin, kun on hätä. Vessat pitää rakentaa siten, että siellä on kunnon ilmastointi ja erilliset kopit myös kakkahätää varten.
Nimenomaan näin. Vessaan mennään, kun on hätä ei sitä voi mitenkään vatsalle sanoa, että toimi nyt mun on kohta lähdettävä kävelemään metrolle/bussille tms.
Mitä jos pääsee kauhee paukku tai vaikka äänekäs ripuli naisten avokoppivessassa? Miten naiset reagoitte?
Missäs päin on ihminen joka ei kakkaa tai paukkuja päästä? On ne ongelmat joillakin, sitten kun vatsa ei toimi ollenkaan, voi tulla lääkäri /sairaala reissu!
Paskannan vaan siihen konttorin lattialle. Siinäpähän tepastelevat!
Itseäni ärsyttää enneminkin se, kun olen paskalla ja joku odottaa oven takana, minulla kun paskominen on kuin tyhjentäisi täyden ilmapallon, se potenssiin kolme. Sitten piereskelet ja kun ilmatulppa on poistunut, niin taas alkaa tulemaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää enneminkin se, kun olen paskalla ja joku odottaa oven takana, minulla kun paskominen on kuin tyhjentäisi täyden ilmapallon, se potenssiin kolme. Sitten piereskelet ja kun ilmatulppa on poistunut, niin taas alkaa tulemaan lisää.
Jospa korjaisit ruokavalion?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa korjaisit ruokavalion?
Testattu monesti, mutta kun on stressivatsa, niin ei voi mitään. Ja sontimassa ollessa ei mikään stressaa enempää kuin se että joku kuuntelee vielä ove takana.
Mä en ymmärrä miksi olisi jotenkin noloa käydä vessassa tarpeillaan. Sinnehän juuri kuuluu mennä kun vessahätä tulee! Ajatteletteko, että ne vessassa kakanneet on jotenkin noloja vai itseänne nolottaisi käydä vessassa? Kyllä minä käyn vessassa kakalla. Tai mun täytyy käydä vessassa kun hätä tulee, muuten on isompi ongelma kyseessä. Mun suolentoiminta ei kysele sopivaa paikkaa ja aikaa. Nolompaa se olisi toimistossa/kokouksessa/ yms. piereskellä ja paskoa housuun jos siis ei vessassa uskaltaisi käydä.
Pakko käydä jos siltä tuntuu ettei tartte housuihin paskoa.
Kerron kaikille jo tuntia ennen kakalle menoa, että olen menossa kakalle, jotta osaavat varoa. Vessaan mennessä vielä kuulutan kovaan ääneen kakalle menosta. Vessassa hoilotan kovaan ääneen jottaa kakkaamisääniä ei vain kuuluisi ulkopuolelle. Pidän mukana aina ilmanraikastinta ja suihkin sitä jo vessaan mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Ostaa esimerkiksi tällaisen, niin ei haise:
https://www.coolstuff.fi/koti-puutarha/kylpyhuone/wc/squatty-potty-poot…
On varmaan halvempiakin saatavilla.
Vastaavaa (Vip poo) myytiin joskus Suomessa ihan cittarissa. Oli kyllä tehokas mutta ymmärtääkseni oli aika myrkkyä vesistölle. Suihkautettiin pönttöön. Itse olen saastuttanut vessat ihan hyvällä omalla tunnolla. Toiset saa hengen ahdistusta näistä kemikaaleista.
Kun en kehtaa housuunkaan paskoa.
Pakkohan se on käydä jos hätä. Mitä siin muutakaa voi ?🤷
Mä koitan käydä aina kun on vähänkään asiaa, niin ei maha kurnuta toimistotöissä.
Meillä on onneksi töissä sellainen vessassakäyntikulttuuri että annetaan tulla kunnolla oikeen mitä vaan kelläkin on päästettävää, täten siihen ei kiinnitä kukaan erityisemmin huomiota vaikka kuinka tulisi mitä.
Minä mene munalla töihin. Ja tyhjillä busseilla takaisin.
Miehillä tämä ei taida olla ongelma, koska käydään armeija.
Siellä on yleiset vessat ja tiettyihin aikoihin haisee oikein urakalla, kun porukka lappaa peräjälkeen pöntöllä.
Näin ollen vessaa ei edes ajattele, kunhan vaan suorittaa.
Näin käyn töissä kakkalla: kävelen vessaan, ovi lukkoon, housut alas ja tipautan asiani pönttön. Ennen kuin kävelen pois vessasta laitan housut kiinni ja pesen kädet. Helppoo ku heinänteko. Tulitikkuaski myös pahimpien tuoksujen varalle.
Ostaa esimerkiksi tällaisen, niin ei haise:
https://www.coolstuff.fi/koti-puutarha/kylpyhuone/wc/squatty-potty-poot…
On varmaan halvempiakin saatavilla.